Arwen Skrevet 12. oktober 2008 #21 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg har heller ikke sansen for Sophie, men er ikke fan av Kai T heller. Hvis disse parene fortsetter tipper jeg Alexandra og Eivind vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #22 Del Skrevet 15. oktober 2008 Nicoline er helt rå, jeg håper hun vinner! Trakk de par igjen eller har juryen satt dem sammen? Litt mistenkelig at Orji, som har vært minst populær blant seerne de siste to gangene, og Camilla, etter min mening den svakeste av jentene, ble plassert sammen... men jeg fikk jo ikke med meg om det var tilfeldig eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. oktober 2008 #23 Del Skrevet 15. oktober 2008 Tror ikke det er tilfeldig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 15. oktober 2008 #24 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg likte ikke Orji paret. Usj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weleda Skrevet 15. oktober 2008 #25 Del Skrevet 15. oktober 2008 Tror det er juryen som har satt sammen parene ja.. Har ikke likt Sofie tidligere, men idag var hun kjempeflink! Heier vel likevel på Eivind og Alexandra, selv om jeg ikke ser for meg Alexandra som noen Sandy.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #26 Del Skrevet 18. oktober 2008 andre som reagerer på at alexandra får så sykt mye skryt. hun synger så utrolig surt... greit nok at hun er flink å danse, men jeg syns hvertfall at de synger rent er viktigere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 18. oktober 2008 #27 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hvem gikk ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. oktober 2008 #28 Del Skrevet 19. oktober 2008 Orji og hun som har gått ut en gang før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 19. oktober 2008 #29 Del Skrevet 19. oktober 2008 Orji og hun som har gått ut en gang før. Ja, men det var bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. oktober 2008 #30 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg håper Kai Thomas og Sofie blir Danny og Sandy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 29. oktober 2008 #31 Del Skrevet 29. oktober 2008 andre som reagerer på at alexandra får så sykt mye skryt. hun synger så utrolig surt... greit nok at hun er flink å danse, men jeg syns hvertfall at de synger rent er viktigere.. Ja - det irriterer vettet av meg!! Alexandra er nydelig å se på, og danser som en gudinne, men hun synger ikke bra i det hele tatt! Hun er, og har vært i alle finalerundene; den svakeste av jentene. Men bare vent å se, hun når nok i hvertfall til finalen, om ikke også helt til topps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #32 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg håper inderlig at Kai Thomas blir Danny. Av jentene håper jeg på Sofie og Nicoline. Må forresten kommentere det utrolig dårlige skuespillet til han andre gutten som kom til finalen. Er det Bjørnar han heter? Jeg synes overhodet ikke han passer til rollen, og han virker noe høy på pæra. Da han fikk vite at han kom videre til finalen (har bare sett klippet i reklamen), setter han opp DET "overraskede" uttrykket og titter forvirret rundt seg og sånn. Utrolig dårlig skuespill! Kan han ikke bare juble og vise at han synes han fortjener å komme videre og ventet det selv også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. oktober 2008 #33 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg synes heller at Eivind skulle gått videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 29. oktober 2008 #34 Del Skrevet 29. oktober 2008 Herregud, så flaut med en dommer som ikke kan prate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomullstrusa Skrevet 29. oktober 2008 #35 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg synes ikke Malins opptreden i dag var så bra som dommerne skal ha det til.. "Ingen i dette landet kunne gjort det bedre" liksom? Jaja.. Ble ikke voldsomt imponert selv ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 29. oktober 2008 #36 Del Skrevet 29. oktober 2008 Sofie er drittskummel enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomullstrusa Skrevet 29. oktober 2008 #37 Del Skrevet 29. oktober 2008 Sofie er drittskummel enda Men hun kom seg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 29. oktober 2008 #38 Del Skrevet 29. oktober 2008 Men hun kom seg videre Ja irriterende nok. De jeg liker minst gikk videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomullstrusa Skrevet 29. oktober 2008 #39 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ja irriterende nok. De jeg liker minst gikk videre Hvis Nicholine går ut, slår jeg av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 29. oktober 2008 #40 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ja irriterende nok. De jeg liker minst gikk videre Samme her jeg synes Malin ser for gammel ut til å spille Sandy jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå