Kihn Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #201 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg vant! Pass-holder fra Accessorize :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 19. februar 2009 #202 Del Skrevet 19. februar 2009 ^ Veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #203 Del Skrevet 22. februar 2009 Nå sitter jeg bare og vokter en wrap-kjole på ebay og prøver å finne noe annet der, men det går dårlig Liker ikke helt auksjonene på ebay, foretrekker ofte 'buy it now'-funksjonen, for jeg blir så irritert om jeg har voktet noe lenge også vinner jeg det ikke likevel Gleder meg forøvrig til pakkene mine kommer! MÅ bli flinkere til å lakke neglene når pakken med Essie-lakker kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #204 Del Skrevet 22. februar 2009 Wrap-kjolen ble min Også måtte jeg legge inn to bestillinger hos ASOS ettersom frakten ikke lenger er skyhøy, hurra for det! - Langt sort smykke med sølvkuler - Rose&Co Strawberry Crush lipbalm - Øredobber med sølvblader - Påfuglfjær-øredobber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 23. februar 2009 #205 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Jeg blir så oppgitt over at nesten alle auksjoner ender midt på natten (for oss i Norge), det er jo en kjent taktikk at man slår til det siste minuttet før auksjonen ender og da er jeg som regel sjanseløs, fordi da ligger jeg å sover! Jeg legger jo inn maksbud før jeg legger meg, men det hjelper sjeldent.. alltid noen som byr 50 cent over! Det var mye lettere før, før "alle" kom på eBay Endret 23. februar 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 23. februar 2009 #206 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Åh, jeg likte de øredobbene med sølvblader Endret 23. februar 2009 av Tusle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #207 Del Skrevet 24. februar 2009 Dermalogica Special Cleansing Gel fra lookfantastic måtte kjøpes inn idag. Har pleid å kjøpe fra Strawberrynet eller ebay, men det lønte seg faktisk ikke nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 6. april 2009 #208 Del Skrevet 6. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 24. april 2009 #209 Del Skrevet 24. april 2009 Dermalogica Special Cleansing Gel fra lookfantastic måtte kjøpes inn idag. Har pleid å kjøpe fra Strawberrynet eller ebay, men det lønte seg faktisk ikke nå Har også merket det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 2. mai 2009 #210 Del Skrevet 2. mai 2009 Håper det er bra med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 8. juli 2009 #211 Del Skrevet 8. juli 2009 Og kvar er Kihn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå