Gå til innhold

Kan man betale en vanlig regning med kredittkort?


gard

Anbefalte innlegg

Hei

Vanligvis betaler jeg regninger via min vanlig nettbank. Men jeg har en regning nå som jeg gjerne vil betale med kredittkort. Hvordan går en frem for å gjøre dette? Må man gå i banken for å utføre dette eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Vanligvis betaler jeg regninger via min vanlig nettbank. Men jeg har en regning nå som jeg gjerne vil betale med kredittkort. Hvordan går en frem for å gjøre dette? Må man gå i banken for å utføre dette eller?

Du kan overføre penger fra kredittkortet til brukskonto i nettbanken og deretter legge inn regningen til forfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan overføre penger fra kredittkortet til brukskonto i nettbanken og deretter legge inn regningen til forfall.

Dette er vel bare hvis det er banken din som er kredittkortleverandør? Hos uavhengige leverandører, slik som remembercard, får man vel ikke den muligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel bare hvis det er banken din som er kredittkortleverandør? Hos uavhengige leverandører, slik som remembercard, får man vel ikke den muligheten?

Ja, kredittkortet må være fra samme bank som han har nettbank og brukskonto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan betale en regning på Posten med MasterCard, men det koster endel i gebyr, pluss at det regnes som kontantuttak ihvertfall av noen kortutstedere.

Med Diners tror jeg du kan overføre fra kortet til en brukskonto, men det er det eneste kortet jeg vet om hvor du har den muligheten tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan betale en regning på Posten med MasterCard, men det koster endel i gebyr, pluss at det regnes som kontantuttak ihvertfall av noen kortutstedere.

Med Diners tror jeg du kan overføre fra kortet til en brukskonto, men det er det eneste kortet jeg vet om hvor du har den muligheten tror jeg

Med 365direkte (mastercard), kan du betale regningen rett fra nettsidene.

Men renter påløper vel umiddelbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Gjest Ellen Prestrud
Hei

Vanligvis betaler jeg regninger via min vanlig nettbank. Men jeg har en regning nå som jeg gjerne vil betale med kredittkort. Hvordan går en frem for å gjøre dette? Må man gå i banken for å utføre dette eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...