Gå til innhold

Hva er en stor penis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jeg har en pikk på 14-15 cm men har en ganske ok tykkelse 13,5 cm ca.. Har aldri fått noen klager fra damer slikt jeg vett , men det er noe i hode mitt så gjør at jeg ikke føler den duger. Jeg lurer på om det virkelig finnes måter til å øke lengden ? er fornøyd med tykkelse.

Takker for svar ( ja jeg vett det har vært mange penistråder -.-)

Er jo gjennomsnittet det mann. Du har ikke noe å bekymre deg for. Mange av KG kvinnene her gir blanke f'en i størrelsen. Det er mannnen de bryr seg om, og hvordan de bruker den! ;)

Hvis du ikke bommer på hullet i hytt og pine så har du ikke noe å bekymre deg for.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror svaret på spørsmålet til TS er at damer tror 18cm kuk er en gjennomsnittlig 15cm kuk. De færreste damer ønsker noe mer enn 15 cm. Og de ønsker stort sett ikke mindre mindre enn 12cm i lengden. Tykkelsen har jeg ikke anelse, men for tykk eller for lang er noe damer forbyr som pesten om de ikke har ei grop på størrelse med en flergenerasjons hulabula hule.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det finnes måter for å forlenge penis, men du har jo ikke behov for det! Du har normal+ penislengde (tror gjennomsnittet ligger på 13,5 cm) og gjennomsnittlig er faktisk det det fleste foretrekker. Du har tykkelsen, og det viktigste er at du kan bruke den. For store peniser, spesielt lange, gjør vondt, og gutten må passe på å ikke kjøre for hardt, mens jenta er redd for å få vondt. Du slipper alt dette, og husk at jenta er sammen med deg, ikke penisen din.

AnonymBruker
Skrevet

Da må jeg spørre.. Gutter; Måler dere slapp, eller stiv med de målene dere kommer med? :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, herregud, holder dere fremdeles på med disse diskusjonene??? :skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, herregud, holder dere fremdeles på med disse diskusjonene??? :skratte:

Hehehe.. størrelsen på kølla ble diskutert siden tidenes morgen, og kommer til å fortsette for evig og evig! :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

"Kølla" mi er 9 cm i erigert tilstand. Det er ingen som har klaget så langt :)

AnonymBruker
Skrevet

Da må jeg spørre.. Gutter; Måler dere slapp, eller stiv med de målene dere kommer med? :P

Så klart i slapp tilstand! Er ikke det normalen? :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...