Gå til innhold

Hva er en stor penis

Fremhevede innlegg

Gjest kalle k
Skrevet
Jeg sier som Miranda i SATC: "To me the mark of a fine penis is width." Heller stor i omkrets enn i lengde, altså.

målte du helt riktig fra roten til tuppen.?...hvis du måler fra siden blir det feil, da får man litt flere cm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er å få en annen til å måle. Jeg føler at kuken er lang nok når det går ned i halsen til dama.

De færreste jenter klarer deep throat som jeg tror det heter, men at dama mi kan dette gjør meg fornøyd. Men hun hadde vel øvd først.

Jenter kan ikke bare sutte litt på tuppen og tro at det holder, noen ganger må de ta den helt inn, andre ganger ikke så langt inn. Men når dama tar den helt inn så holder hun pusten samtidig, det er vel en del av opplevelsen.

Gjest Betty89
Skrevet

En tykk penis er 14cm i omkrets minst.. og 18 cm lang minst

Gjest Gutt18 :)
Skrevet

En stor penis er lengre enn en flaggstang og feitere enn en gravid hvalross xD

Skrevet

Jeg kan ikke være noe dårligere enn de andre mennene her inne. Min penis er 22,5 cm og 18 cm rundt. Jeg overdriver ikke.

Gjest Gjest_mummi_*
Skrevet
Jeg kan ikke være noe dårligere enn de andre mennene her inne. Min penis er 22,5 cm og 18 cm rundt. Jeg overdriver ikke.

Det er jo bare en drøm..... nå ble jeg innmari kåt her!

Skrevet
Det er jo bare en drøm..... nå ble jeg innmari kåt her!
Vi har ikke lov å legge ut bilder som er "over kanten" her, men søk på mandingo på google eller en annen søkemotor, så skal du få se hva en stor penis er. Siden emnet spør om dette, så får du herved svaret.

Jeg har lest at ca 80% er mellom 12 og 18 cm, de siste 20% fordeler seg noenlunde likt under og over dette tallet. Da konkluderer jeg med at alt over 18 cm enten er stort eller meget stort, og alt under er lite eller veldig lite.

• 5 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Ja, leser jo tråder her om å kaste ut menn pga liten hale, følelser av å bli fyllt opp i musa og mikropeniser. Trur etter det jeg kan lese er det relative oppfatninger av hva en stor eller liten kukk er ikke minst uenighet om "normalen". Selv er jeg en stakkarslig fyr i de sene 20 årene med ynkelige 14 cm og 13 tynn. Har aldri blitt kastet på dørren på grunn av dette, men ville nok ærlig talt vært glad at jeg ikke gikk til sengs med den kvinnen som gjorde det på bakgrunn min lille pinne. Ville nok helt sikkert ikke følt det store tapet. Selv har jeg ca 35 hakk i beltet, aldri haft noen klager eller problemer med å få møte kvinnen igjen, uansett ONS, gifte kvinner eller kjente. Trur aldri jeg gått fra et ONS uten telefonnummeret til vedkommende heller...

Hvor finnes disse kvinner som faktisk ville kastet meg på dørr? Kanskje har jeg vært vanvittig heldig eller så har jeg bare god smak? Vanskelig å vite med sikkerhet...

Hvor stor er deres "normale kukk"? Hvor mye må dere ha av kukk for å bli tilfredsstillet?

Gjest Flode
Skrevet

Er ikke 13-14 cm gjennomsnittet da? Har hatt både større og mindre enn det, og min konklusjon er at det viktigste er ikke størrelsen, men hva de kan gjør med henda og tunga... Og ikke minst at man har kjemi og evnen til å se hva den andre syns er deilig.

Gjest Gjest
Skrevet
Er ikke 13-14 cm gjennomsnittet da? Har hatt både større og mindre enn det, og min konklusjon er at det viktigste er ikke størrelsen, men hva de kan gjør med henda og tunga... Og ikke minst at man har kjemi og evnen til å se hva den andre syns er deilig.

mulig det er det, men ofte ser det ut som om det foretrekkes kraftige lemmer på 18-19 cm og like tykke. Kan ikke skjønne at de kvinnene jeg vært sammen har ført meg så bak lyset, har jo alltid tudd at jeg klart å tilfredsstille deres sult etter pikk. Men skammelig feil tok jeg visst :D

Gjest KateW
Skrevet

Hvorfor i helvete starte nok en slik tråd?

Jeg kan garantere følgende, de som kommer å svare sier at enten så bryr de seg ikke, eller så liker de små tissefanter, eller så liker de store, eller så bryr de seg ikke, fordi de elsker mannen sin uansett.

Siden du selv syns du har liten tisselur, så kommer du kun til å legge merke til dem som vil ha stor. Så kommer du til å bygge opp under dette ved å si at kvinner er onde og overfladiske.

De som gjentar og gjentar at ikke størrelse betyr noe, vil bli beskyldt for å lyve, også har vi det gående...

JEG BRYR MEG VIRKELIG IKKE OM ANTALL CM!

• Liker 2
Gjest Oscar
Skrevet

Er en mann midt i 40-åra, og har gått gjennom snart 30 år med kvinnfolk. Har samme mål på utstyret som deg. Har også lest på forumet her, at jeg egentlig ikke har noe i dette gamet å gjøre. Er også jeg blitt lurt? I 30 år? Er aldri blitt kastet ut, aldri fått klage. Og hun jeg ble gift med hadde exer med falunkorvstørrelse på organet, uten at hun valgte dem framfor meg. Tvert i mot har hun bestandig sagt jeg er best. Enten har jeg hadd usannsynlig flaks, eller så er det ikke så mange size queens ute i den virkelige verden som man får inntrykk av her inne..

Gjest Shelob
Skrevet

JEG BRYR MEG VIRKELIG IKKE OM ANTALL CM!

Signerer denne - fordi JEG ORKER BARE IKKE FLERE TRÅDER OM STØRRELSE!

Kan vi ikke bare være enig om at vi er uenig... hulk...snøft...

Gjest womenwomen
Skrevet
Signerer denne - fordi JEG ORKER BARE IKKE FLERE TRÅDER OM STØRRELSE!

Kan vi ikke bare være enig om at vi er uenig... hulk...snøft...

Det holder med 13 - 14 cm - slapp av !

Men er ikke å forakte litt større heller : )

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Siden du selv syns du har liten tisselur, så kommer du kun til å legge merke til dem som vil ha stor. Så kommer du til å bygge opp under dette ved å si at kvinner er onde og overfladiske.

Hvis du leser innlegget mitt veeeeldiiig saaakteee vil det nok gå opp for deg at jeg ikke mener at kvinner er onde eller overfladiske. Alle kvinner jeg har møtt har nemmelig vært meget bra mennesker, med noen ytterst ytterst få unntak og aldri av dårlige grunner som min "lille kukk". Jeg skriver som mann, at jeg ALDRI har opplevd dette, hva folk enn må skrive på et forum. Jeg skriver jo AT DE FLESTE KVINNER HAR DE SAMME HOLDNINGENE SOM DEG. Min "lille" kukk har heller aldri vært til klage hos noen.

Definisjonen på min kukk som "liten" finner du for øvrig her på forumet mange steder...

Jeg synes at kvinner er fantastiske på alle måter, elsker dem både som estetisk sett vakrere enn menn og i alt annet som skiller dem fra oss menn (betyder inte att kvinner er helt ulik i alt heller, så kom jeg dem som ville ta meg på det i forkjøpet). Fler av mine venner er også kvinner enn menn. Om du leser det jeg skriver vil du nok se at det ikke er et angrep på kvinner men TVERTOM.

Men om dette nå var et forsvar på vegne av kvinnen generelt på bakgrunn av MINE erfaringer så er det også et trøstende ord for de stakkers menn som faktisk sliter med noe de ikke trenger å slite med. Så vennlig kommentere først når du forstår hva du lest!

Gjest Elfrida
Skrevet
Enten har jeg hadd usannsynlig flaks, eller så er det ikke så mange size queens ute i den virkelige verden som man får inntrykk av her inne..
Jeg tror det er det siste som er tilfelle.
Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du har fornøyde damer, hvorfor søker du etter damer som ikke ville vært fornøyd med størrelsen din :P. Du har aldri hatt problemer. Neivel, ka e problemet då? :P. Ser ikke noe grunn til å bli frustert over at noen liker store og at noen liker små. Noen bryr seg ikkje i det hele tatt. Merkelig tråd du har startet...

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis du har fornøyde damer, hvorfor søker du etter damer som ikke ville vært fornøyd med størrelsen din :P. Du har aldri hatt problemer. Neivel, ka e problemet då? :P. Ser ikke noe grunn til å bli frustert over at noen liker store og at noen liker små. Noen bryr seg ikkje i det hele tatt. Merkelig tråd du har startet...

Jeg mener ikke at verden dreier seg om meg alene;) Les laaaangsooomt er du snill. Tråden er ikke merkelig i det hele tatt. Det er en sunn tråd for mange menn der ute, enten de har dårlig selvfølelse for noe de ikke trenger å ha dårlig selvfølelse for eller at de har bygget opp et dårlig kvinnesyn på bakgrunn av utsigelser som neppe representeres av de aller fleste kvinner...

Skrevet
[...]JEG BRYR MEG VIRKELIG IKKE OM ANTALL CM!

Hvor mange tommer synes du er OK for deg da? :filer:

• Liker 1
Skrevet

Du har en helt normal penisstørrelse. Hvis du hadde giddi å Google det i stedet for å mase på et nettforum med haugevis av kvinner, så hadde du funnet ut dette selv. Men jeg antar du bare vil ha skryt og klapp på skuldra av jentene her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...