Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #41 Skrevet 7. april 2009 Du har en helt normal penisstørrelse. Hvis du hadde giddi å Google det i stedet for å mase på et nettforum med haugevis av kvinner, så hadde du funnet ut dette selv. Men jeg antar du bare vil ha skryt og klapp på skuldra av jentene her ja, nettopp, det var det jeg ville:)
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #42 Skrevet 7. april 2009 Hvis jeg kunne valgt ville jeg valgt en stor men ville aldri sagt ifra om jeg ikke var fornøyd med størrelsen. Det er forhåpentligvis andre grunner til at jeg velger å ha sex med mannen. Jeg ville også foretrukket en stor pung framfor en liten uten at det har så mye med selve sexen å gjøre. Så til slutt vil jeg føye på at jeg liker store menn med noen kg for mye og et stort hjerte så kall meg gjerne en size queen. 1
Gjest KateW Skrevet 7. april 2009 #43 Skrevet 7. april 2009 Hvor mange tommer synes du er OK for deg da? 36 tommer
Gjest KateW Skrevet 7. april 2009 #44 Skrevet 7. april 2009 Hvis du leser innlegget mitt veeeeldiiig saaakteee vil det nok gå opp for deg at jeg ikke mener at kvinner er onde eller overfladiske. Alle kvinner jeg har møtt har nemmelig vært meget bra mennesker, med noen ytterst ytterst få unntak og aldri av dårlige grunner som min "lille kukk". Jeg skriver som mann, at jeg ALDRI har opplevd dette, hva folk enn må skrive på et forum. Jeg skriver jo AT DE FLESTE KVINNER HAR DE SAMME HOLDNINGENE SOM DEG. Min "lille" kukk har heller aldri vært til klage hos noen. Definisjonen på min kukk som "liten" finner du for øvrig her på forumet mange steder... Jeg synes at kvinner er fantastiske på alle måter, elsker dem både som estetisk sett vakrere enn menn og i alt annet som skiller dem fra oss menn (betyder inte att kvinner er helt ulik i alt heller, så kom jeg dem som ville ta meg på det i forkjøpet). Fler av mine venner er også kvinner enn menn. Om du leser det jeg skriver vil du nok se at det ikke er et angrep på kvinner men TVERTOM. Men om dette nå var et forsvar på vegne av kvinnen generelt på bakgrunn av MINE erfaringer så er det også et trøstende ord for de stakkers menn som faktisk sliter med noe de ikke trenger å slite med. Så vennlig kommentere først når du forstår hva du lest! Jeg forsto, OG jeg leste. Leste du det jeg skrev? MEN, hvis du har lest noen av disse trådene her inne. Det er mange av dem. Så er det, som Elfrida også støtter deg i, en haug med size-queens her inne. Selv de trådene som begynner som en hylles til mannen, og elskeren vi er glad i, ender opp med å handle om at "alle" damer kun vil ha stor pikk. Dette er ikke sant, men de som avviker roper ofte høyest. DA ender ofte TS opp med å gå i svart, og forsvare seg og den antatt lille tissefanten sin, selv om det i utgangspunktet ikke var situasjonen. Hvis du er så glad i og respekterer kvinner som du sier, så skjønner jeg ikke hvorfor du må bjeffe på meg. Den beste elskeren jeg har hatt var han som elsket meg høyest. Jeg aner ikke hvor lang eller tykk penis han hadde.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #45 Skrevet 7. april 2009 "De som avviker roper høyest"??. Jeg er dame og min oppfatning er at de fleste damer er enige om at størrelsen absolutt betyr noe. Ikke lengden men størrelsen generellt. Hvorfor irritere seg over at det dukker opp tråder med dette temaet? Vi er på debatten om seksualitet og kukk er en stor del av dette akkurat som "er jeg gravid" er et tema på graviditet debatten. For å si det som en kamerat så pent sa det "jeg har aldri hørt ei dame si at mannen hadde en liten og deilig pikk." Jeg vil tro at de damene som roper ut at størrelse ikke betyr noe ikke har hatt sex med en mann som har unormalt liten pikk og spør hvert minutt om man er sikker på at den ikke er for liten. Det er avtenning det og veldig typisk. 1
Gjest KateW Skrevet 7. april 2009 #46 Skrevet 7. april 2009 Altså, for å presisere, og jeg er helt med på hva du sier, siste gjest. I tråder om størrelse så blir som regel de som sier den ikke betyr noe IKKE hørt, og jeg mener bestemt at svært mange kvinner mener at mannen er viktigere enn pikken. De som mener at pikken er viktigere enn mannen derimot (noe jeg mener er avvikende i virkelighetens verden), skriver side opp og ned i slike tråder, bygger opp under menns usikkerhet, og det syns jeg er skrekkelig trist! Hvis mannen blir usikker og ikke er glad i seg selv og pikken sin, hvordan skal da noen andre få lov til å bli glad i ham? (ELler pikken hans) 1
Gjest KateW Skrevet 7. april 2009 #47 Skrevet 7. april 2009 OG... gir seg ikke. Det de fleste menn tror er en liten pikk, er en helt normal pikk for de fleste kvinner. Når en mann sier femten cm, så har de fleste kvinner hatt sex med en eller annen tøysekopp med femten cm, som har sagt at den er atten, og da har vi det gående... 1
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #48 Skrevet 7. april 2009 Jeg er 33 år og hatt mange menn men vet ikke hvor mange cm noen av dem har hatt. Velger jeg meg en elsker så velger jeg kynisk en som kan gi meg den beste seksuelle opplevelsen og da blir det en mann med god størrelse som treffer mitt g punkt på rett måte. Desverre så er det sånn. Blir jeg forelsket så er det i en mann som berører meg på helt andre måter. Heldigvis. Akkurat som vi damer har bekymringer og plager knyttet til livet som kvinne så har mannen også sine bekymringer de bare er nødt til å leve med. Dette er en av dem. På et diskusjonsforum vil de kanskje ikke alltid få høre det de vil men jeg håper for guds skyld at de fleste damer har vett nok til å stryke sin elsker over ryggen og si "du er en fantastisk elsker" når han spør om det samme spørsmålet irl.
LilleBille Skrevet 7. april 2009 #49 Skrevet 7. april 2009 Jeg aner ikke hvor lang eller tykk penis han hadde. Det tror jeg faktisk er sant - for jeg har vel adri truffet noen som å så blåst på øyemål 1
Gjest m Skrevet 7. april 2009 #50 Skrevet 7. april 2009 Signerer denne - fordi JEG ORKER BARE IKKE FLERE TRÅDER OM STØRRELSE! Kan vi ikke bare være enig om at vi er uenig... hulk...snøft... Slike tråder er faktisk viktige for de som er usikker på sin egen størrelse. Bekreftelse om at det er ok for noen er viktig. At slikt har blitt diskutert før er ikke så rart. Her handler det om et klassisk spørsmål som er like viktig i alle tider. Det som er viktig er at noen trenger bekreftelse på at de er ok. Det kan for mange menn være nedtur å gå i svømmehallen og observere at de er under middels. Mange små har vel også komplekser for å kle av seg med lyset på. Etter det jeg har hørt er forresten mindre peniser enklere å blodfylle til max stivhet, og sånn sett bedre sexuelt.
Gjest KateW Skrevet 7. april 2009 #51 Skrevet 7. april 2009 Slike tråder er faktisk viktige for de som er usikker på sin egen størrelse. Bekreftelse om at det er ok for noen er viktig. At slikt har blitt diskutert før er ikke så rart. Her handler det om et klassisk spørsmål som er like viktig i alle tider. Det som er viktig er at noen trenger bekreftelse på at de er ok. Det kan for mange menn være nedtur å gå i svømmehallen og observere at de er under middels. Mange små har vel også komplekser for å kle av seg med lyset på. Etter det jeg har hørt er forresten mindre peniser enklere å blodfylle til max stivhet, og sånn sett bedre sexuelt. Mitt poeng er at i slike tråder så får man ikke bekreftelse, man får bare høre om de som ikke liker den pikken du har. Andre skriver, men er man usikker så er det lettest å legge merke til de som bygger opp under usikkerheten din. Personlig så mener jeg at ved å trene muskler i underlivet, og være sjef for egen orgasme, så kan man tilfredstilles av det meste. Dette om man tenker kun på tilfredstillelse. Jeg får G-punkt orgasmer av en lillefinger, og da trenger i teorien ikke en penis være større heller. 1
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #52 Skrevet 7. april 2009 Får også g punkt orgasmer av en lillefinger men ikke av små peniser. Man får ikke det rette trykket på en måte. Teori og praksis er ikke det samme hos meg ! Men små peniser er forresten som oftest mer følsomme enn store. Om det er bra eller dårlig kommer an på de som har sex 1
Gjest m Skrevet 7. april 2009 #53 Skrevet 7. april 2009 Mitt poeng er at i slike tråder så får man ikke bekreftelse, man får bare høre om de som ikke liker den pikken du har. Andre skriver, men er man usikker så er det lettest å legge merke til de som bygger opp under usikkerheten din. Personlig så mener jeg at ved å trene muskler i underlivet, og være sjef for egen orgasme, så kan man tilfredstilles av det meste. Dette om man tenker kun på tilfredstillelse. Jeg får G-punkt orgasmer av en lillefinger, og da trenger i teorien ikke en penis være større heller. Kate, du er klok og svarer godt. Interessant at ting er godt selv om det ikke er stort. Siste gangen med dama i går var jeg litt skeptisk fordi den ikke ble helt stiv, men hun sa at det ikke var viktig, og vi hadde det godt sammen.
Gjest KateW Skrevet 7. april 2009 #54 Skrevet 7. april 2009 For meg er sexen helhetsopplevelsen, og ikke minst mannen.... Må forøvrig le litt, her skriver jeg masse i en tråd jeg mente var dum i utgangspunktet.... 1
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #55 Skrevet 7. april 2009 Men Kate W har du hatt sex med en mann som har hatt veldig liten før? Altså jeg snakker da om så liten at mannen har beklaget seg igjennom hele samleiet?
Gjest KateW Skrevet 7. april 2009 #56 Skrevet 7. april 2009 Jeg har ikke hatt sex med en mann som har beklaget seg over liten, nei. Nå er ikke min merittliste over partnere så fryktelig lang, men skal jeg tro mennenes egne mål, de som har målt dem, (jeg har aldri hatt interesse av å måle en pikk) så har de variert fra 13 til 23. Da regner jeg med at han som snakket sant var han på 13, han var en strålende elsker med god selvtillit. Han på 23 har kanskje også målt, siden han lå langt over snittet. Jeg legger liten merke til størrelsen, og føler meg "fyllt" opp uansett, det gjelder å bruke egne muskler, og stramme og bevege seg slik at man tilpasser seg den partneren man har. Jeg sammenligner heller aldri fra en til en annen, grunnen til at jeg nevnte de to over sier seg selv. Begge hadde målt, og skilte ganske mye, uten at jeg merket det, noe jeg syns er bra.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #57 Skrevet 7. april 2009 Mellom 13 og 23 er normalt og oppleves sikkert som "nok" for de fleste. Men har man hatt sex med en mann med pikk på str med en tampong så hjelper det ikke stort å knipe. Menn med penis på 13 cm vet egentlig at det er stort nok innerst inne. ..håper jeg
Gjest KateW Skrevet 7. april 2009 #58 Skrevet 7. april 2009 Pfft, jeg kan knipe rundt en finger og få orgasme av det. Men vi er tydeligvis forskjellige.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #59 Skrevet 7. april 2009 hehe joa'...i bankok så skyter dem jo dartpiler på ballonger med underlivet så alt går.
Gjest Shelob Skrevet 7. april 2009 #60 Skrevet 7. april 2009 Slike tråder er faktisk viktige for de som er usikker på sin egen størrelse. Bekreftelse om at det er ok for noen er viktig. At slikt har blitt diskutert før er ikke så rart. Her handler det om et klassisk spørsmål som er like viktig i alle tider. Det som er viktig er at noen trenger bekreftelse på at de er ok. Det kan for mange menn være nedtur å gå i svømmehallen og observere at de er under middels. Mange små har vel også komplekser for å kle av seg med lyset på. Etter det jeg har hørt er forresten mindre peniser enklere å blodfylle til max stivhet, og sånn sett bedre sexuelt. OK, jeg aksepterer. Det er i alle fall et tema som engasjerer (Og ja, svømmehallen er vel litt irrelevant da str i slapp tilstand har liten betydning for str i stiv tilstand. Som du selv nevner. Med mindre de går rundt med benner'n i dusjen hver gang, uten at vi vet om det!)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå