Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #1 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg måtte ut av landet for å finne meg en kjekkas, en italiener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jepp det er de Skrevet 4. oktober 2008 #2 Del Skrevet 4. oktober 2008 Levekårsundersøkinga 2005 kan nyttast til å finna ut kor store nordmenn er. Resultata syner at 4 prosent er undervektige, 52 prosent er normalvektige, 36 prosent er overvektige og 9 prosent er ekstremt overvektige. Figuren illustrerer ein tydeleg kjønnsdimensjon: 54 prosent av mennene har kryssa grensa for overvekt, medan det tilsvarande talet for kvinner er 36 prosent. Noko av skilnaden mellom kjønna kan forklarast med muskelmasse, men muskelmasseargumentet kan ikkje nyttast til å bortforklara nivået: Norske menn er rett og slett for overvektige. Herfra Det er ikke lenge siden det var oppslag i dagspressen ang. vekten til norske menn. Hvis jeg husker rett er de blant de feiteste i Europa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zica Skrevet 4. oktober 2008 #3 Del Skrevet 4. oktober 2008 Herfra Det er ikke lenge siden det var oppslag i dagspressen ang. vekten til norske menn. Hvis jeg husker rett er de blant de feiteste i Europa. Eh, nei. "Norge har en av de laveste andelene med overvektige i hele Europa." http://www.forskning.no/artikler/2008/februar/1203381802.36 For øvrig er italienerne feitere. http://www.nationmaster.com/graph/hea_obe-health-obesity Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nbp Skrevet 5. oktober 2008 #4 Del Skrevet 5. oktober 2008 det at du har funet en mann fra utlandet betyr i følge de fleste kvinner her inne (ref de fleste tråder om thai damer) at du er stygg, har dårlig selvtilit, eier ikke sosiale antenner, har dårlig utviklet kjønsorgan/bryster, er patetisk, går etter horebukker, kjøper deg sex/partner, undertrykker, utnytter, er egoistisk, ikke får noe bedre osv.... eller gjelder det kunn når menn blir sammen med noen fra utlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 5. oktober 2008 #5 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det gjeld berre for menn. Det skjøna du vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 5. oktober 2008 #6 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg liker de norske jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigo-san Skrevet 5. oktober 2008 #7 Del Skrevet 5. oktober 2008 Latinere er digg! Min personlige favoritt er Cicero. Hanky panky all night long! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Demantios Skrevet 5. oktober 2008 #8 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Forstår meg egentlig ikke på folk som henter seg mann/dame fra utlandet uansett. Kommunikasjonsproblemer, forskjellige verdier, forskjellig kultursyn, osv. Kanskje det er eksotisk fysisk sett, men det finnes da nordmenn som er utrolige også. Det skal litt til, men som nevnt så skal det ikke være noe problem å finne i Norge om man har sosiale antenner og ser gjennomsnittlig bra ut Endret 5. oktober 2008 av Demantios Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. oktober 2008 #9 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg liker menn jeg. både norske, italienske, afrikanske og canadiske... og svenske, danske, engelske, franske.. tror jeg kan fortsett altså i det uendelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtend Skrevet 5. oktober 2008 #10 Del Skrevet 5. oktober 2008 Forstår meg egentlig ikke på folk som henter seg mann/dame fra utlandet uansett. Kommunikasjonsproblemer, forskjellige verdier, forskjellig kultursyn, osv. Kanskje det er eksotisk fysisk sett, men det finnes da nordmenn som er utrolige også. Det skal litt til, men som nevnt så skal det ikke være noe problem å finne i Norge om man har sosiale antenner og ser gjennomsnittlig bra ut Det er vel i de fleste tilfeller ikke snakk om å "hente" seg en livsledsager fra utlandet, men at folk treffer sin utkårede på ferie, forretningsreiser o.l. Det er faktisk mulig å forelske seg på tvers av landegrenser. Når det gjelder kommunikasjon, forskjellige verdier og kultur, så trenger ikke det nødvendigvis å bli et problem, alle disse sakene kan det jobbes med med litt innsats fra begger parter. For egen del så er det uhyre spennende å lære om min kones kultur, religion og verdigrunnlag, og vice versa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perhaps Skrevet 5. oktober 2008 #11 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg måtte ut av landet for å finne meg en kjekkas, en italiener Synd det ikke er igjen noen kjekke, single her hjemme da! Det sier kanskje litt om deg, at du måtte ut? Spørs hva du mener med "kjekkas"...mener du da en som for eksempel Knut Borge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #12 Del Skrevet 10. oktober 2008 Og dere norske jenter er jo så jævlig perfekte......narr meg faen i helvete ikke til å le altså lol *oppgitt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skjønner ikke Skrevet 13. oktober 2008 #13 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg ser ikke helt det behovet med å alltid rakke ned på norske menn og norske kvinner når man har funnet seg en livsledsager fra et annet land. Hvorfor ikke bare være glad for at du har funnet en mann/kvinne du trives med. Nordmenn reiser så mye overalt i verden og det ville jo være rart om ikke noen av oss fant kjæresten vår i et av de landene, det er vel ingen lov som sier at vi kun må holde oss til nordmenn? At en norsk person finner en sjelevenn i utlandet betyr ikke at det er noe galt med alle nordmenn, det betyr bare at man fant en person man likte bedre. Hovedsaken er at man finner kjærligheten, ikke hvor man finner den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 13. oktober 2008 #14 Del Skrevet 13. oktober 2008 Den eneste kvinnen en latino kan elske er sin egen mor. Med andre ord- fra asken til ilden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caracal Skrevet 13. oktober 2008 #15 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg som Norsk mann er enig at vi er treige og lite spennende.. Men hvor kommer det fra? Kanskje foreldre og skole skulle ha lært oss litt mer om disse tingene og hvordan det fungerer, og hvordan livet kan være når man får blyet ut av ræva og er aktiv. Jeg skjønner godt at Norske kvinner syntes at vi er treige…Jeg ser dem hver dag..Treige søvnige Norske menn på vei til jobb..fra jobb.. i butikken osv. Selv så har det gått opp noen lys for meg etter at jeg ble gift med en dame fra et annet land. Hun har helt andre forventninger til meg, og den lærekurven jeg har hatt har hvert bratt og vanskelig men det har hvert verdt det. Jeg er nesten sur at jeg kastet bort så mange år i vanlige treige forhold. Men på en annen side så trang jeg jo ikke å gjøre noe i mine tidligere forhold fordi balansen var lik. Det er noe med den tv serien ”berlinerpopplene” som jeg hater noe så intenst…liksom definisjonen på det norske nissefolket. Hva med å ta for oss barna våres…gjøre de til en så smart og attraktiv partner for sin fremtidige ektefelle som mulig?? Hvor mange tenker på det? Vi er veldig opptatt av at vi skal være som vi er. Ikke gjøre noe som vi liksom ikke vil. Men jeg tror det er det vi må.. skyve på grensene… Det er ikke bare mye jobb å være romantisk og en energibunt for sin kjære..det er dyrt også. Men gleden ser man i sin kjæres øyne når det er suksess. Men jeg tror at Norske menn ofte er litt redde for at ting ikke skal bli bra osv.. Så derfor er det lettere å ikke gjøre noe. Bare være seg selv. År ut og år inn… tikk takk tikk takk.. Caracal 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. oktober 2008 #16 Del Skrevet 13. oktober 2008 Noe jeg dog SYNES er ett pluss med endel utenlandske menn, er at de er mye flinkere til å både gi komplimenter og til å vise sin kvinne at de synes hun er flott. De utenlanske mennene jeg har/har hatt erfaring med, har vært oppmerksomme på en helt annen måte en de fleste norske menn jeg har vært med. De studerer meg som kvinne, forteller meg hva de synes er flott og kurtiserer på en måte som ihvertfall jeg synes er god. Hvem liker ikke oppmerksomhet liksom? Hvem liker ikke at den de er med, synes de er lekre, sexy og flotte? mange norske menn snakker ikke så mye om det synes jeg, for om man legger vekt på utseendet, så er man overfladisk. Men hvem er det som IKKE synes det er koselig å høre at man ser bra ut da? Jeg er lettpåvirkelig har jeg innsett, så når jeg har en i livet mitt som både sier og viser at han synes jeg er flott, ja så FØLER jeg meg flott! Og når man føler seg flott, så blir man det jo gjerne også, enda mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christal Skrevet 13. oktober 2008 #17 Del Skrevet 13. oktober 2008 Noe jeg dog SYNES er ett pluss med endel utenlandske menn, er at de er mye flinkere til å både gi komplimenter og til å vise sin kvinne at de synes hun er flott. De utenlanske mennene jeg har/har hatt erfaring med, har vært oppmerksomme på en helt annen måte en de fleste norske menn jeg har vært med. De studerer meg som kvinne, forteller meg hva de synes er flott og kurtiserer på en måte som ihvertfall jeg synes er god. Hvem liker ikke oppmerksomhet liksom? Hvem liker ikke at den de er med, synes de er lekre, sexy og flotte? mange norske menn snakker ikke så mye om det synes jeg, for om man legger vekt på utseendet, så er man overfladisk. Men hvem er det som IKKE synes det er koselig å høre at man ser bra ut da? Jeg er lettpåvirkelig har jeg innsett, så når jeg har en i livet mitt som både sier og viser at han synes jeg er flott, ja så FØLER jeg meg flott! Og når man føler seg flott, så blir man det jo gjerne også, enda mer. Denne er jeg 100% enig i! Kjempe flott innlegg. I tillegg er menn fra middelhavsområdet veldig lidenskaplige. Som jeg bruker å si; de har flammer i øynene og lidenskap i blodet. Fantastisk kombinasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. oktober 2008 #18 Del Skrevet 13. oktober 2008 Denne er jeg 100% enig i! Kjempe flott innlegg. I tillegg er menn fra middelhavsområdet veldig lidenskaplige. Som jeg bruker å si; de har flammer i øynene og lidenskap i blodet. Fantastisk kombinasjon ja, jeg liker også lidenskapen, er lidenskapelig selv og har flere ganger savnet litt flammer fra de norske menn jeg har vært sammen med. Er liksom ikke noe fres der. Jeg vil mer en gjerne bli tatt med storm jeg, sveipet av føttene og sett på med dypt blikk som forteller hvor mye han begjærer meg! hihi Jeg vil bli begjært og kurtisert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. oktober 2008 #19 Del Skrevet 13. oktober 2008 og apropo det, jeg danser, salsa og diverse andre pardanser fra andre land. Gud for en forskjell det er på norske menn og utenlanske menn, og jeg snakker da ikke om hudfarge og hvor de er født, men på menn som er oppvokst i norge kontra menn som er oppvokst i andre land og kommet til norge i relativt voksen alder. Norske menn er veeeldig forsiktige, vil ikke føre for bestemt, for de er redd for å ødelegge damens greie... what???? dans handler om roller, mannen bestemmer og kvinnen skal følge det han vil, OG være vakker. Hun kan ikke ha ett eget opplegg som ikke hun tilpasser ham, det er ikke noe han kan ødelegge. Han skal ha styringen, ikke hun. begynner faktisk å bli litt lei av å måtte fortelle det til endel av mennene, "FØR meg!! Ellers vet jeg jo ikke hva jeg skal gjøre!" Men de kan ikke ta for hardt, tør ikke være for nær, kan ikke bevege seg sånn for det er feminint...bla-bla.. Nei, gi meg en utenlansk mann, han er mannen i pardansen, fører kvinnen dit han vil hun skal, overasker henne med å gi henne en føring som gjør at hun må fokusere, ikke bare følge noe hun er vant til. Han er bestemt og det er ikke tvil om hva han vil. Damene digger det! for meg, veldig overførbart til resten av livet, jeg vil ha en mann som er mannen i forholdet. Gi meg frihet til å være meg ja, gi meg mulighet til å være vakker, gjør meg vakker. Samtidig være bestemt og trygg på sin rolle, ta de grepene som trengs. (oh, aline er litt lidenskapelig om dagen, mon tro hva det kan skyldes?) *fniser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #20 Del Skrevet 13. oktober 2008 Noe jeg dog SYNES er ett pluss med endel utenlandske menn, er at de er mye flinkere til å både gi komplimenter og til å vise sin kvinne at de synes hun er flott. De utenlanske mennene jeg har/har hatt erfaring med, har vært oppmerksomme på en helt annen måte en de fleste norske menn jeg har vært med. De studerer meg som kvinne, forteller meg hva de synes er flott og kurtiserer på en måte som ihvertfall jeg synes er god. Hvem liker ikke oppmerksomhet liksom? Hvem liker ikke at den de er med, synes de er lekre, sexy og flotte? mange norske menn snakker ikke så mye om det synes jeg, for om man legger vekt på utseendet, så er man overfladisk. Men hvem er det som IKKE synes det er koselig å høre at man ser bra ut da? Jeg er lettpåvirkelig har jeg innsett, så når jeg har en i livet mitt som både sier og viser at han synes jeg er flott, ja så FØLER jeg meg flott! Og når man føler seg flott, så blir man det jo gjerne også, enda mer. Åååå ja. Kanskje norske menn burde lære seg dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå