Gå til innhold

Hva slags type mennesker går deg helt på nervene?


'Lilly'

Anbefalte innlegg

Gjest Fuglehue

Folk som skal leke voksne og kule men egentlig er helt annerledes.

Eksempel:

Min en del år yngre kusine kom på besøk og venninnen min var der også. Ellers pleier hun å være en ellers hyggelig og livlig tjohei jente, men her måtte hun oppføre seg voksen og kul og stille, med unntak av når hun snakket og svarte frekt. Tsk tsk tsk :roll:

Andre er de som ikke gidder å passe på hygienen sin og skal absolutt puste og smyge seg på deg bare for å gjøre dagen din dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøver gjerne å være diplomatisk, men må innrømme at jeg ikke er glad i sneversynte bedrevitere som aldri innrømmer feil. For ikke å glemmer de som aldri har hørt om eller tatt hensyn til den fundamentale attribusjonsfeilen, og derfor deler verdens befolkning elegant inn i god og dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Slike som ber om "unnskyldning for at de er til"....og slike som alltid er enig med siste taler..Bl.a!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje naboene til lilleBRURA oppfatter henne nettopp slik du beskriver, Barbie...? :ler:

Måtte bare svare :wink:

Grunnen til at de irriterer meg er fordi det er unødig å spille musikk så høyt som på diskotek til alle døgnets tider og på alle dager, enten fra leiligheten eller bilen. Vi hører både tekst, bass og melodi inn til oss. Det overdøver TV-n, musikk som vi vil se/høre på- om det er torsdag kl. 05.00 eller søndag kl. 15.00 spiller ingen rolle for de. Så, jeg tror ikke jeg er bedre enn andre, men folk må da fa*n meg ha nok folkevett til å ta hensyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har problemer med:

-Mennesker som tror de er verdensmestere. De som alltid må være bedre enn andre, og ikke kan ta imor kritikk eller råd.

-Mennesker som har skylapper på og ikke er åpne for nye ting.

-Mennesker som er uærlige.

-De som ikke kan gå ut på byen uten å drikke seg sanseløst fulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme mennesker. Det er kanskje en form for åndelig snobberi, men mennesker som virkelig virker dumme er det klin umulig å være i rom med for meg. Som ikke skjønner grunnleggende ting.

Og folk som ikke eier respekt for noe. For andres eiendom, sin egen familie, sine venner eller seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Mennesker som ikke har rom for andres meninger. ALT de sier er RETT og de KAN IKKE ha feil, noensinne

- Mennesker som behandler andre på en nedsettende måte

- Mennesker som ikke hører etter når du prater til de. Du bare merker at de faller ut, å ikke hører etter for fem øre.. Å dette skjer HVER gang, uansett hva samtalen dreier seg om

- Mennesker som beklager hele tiden. Som omtrent unnskylder seg fordi de er til

Er sikkert andre som irriterer meg også, men dette er de værste..

Nei, det er ikke så greit å være så perfekt som meg! :roll: ( :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

- Mennesker som forsøker virke all world important, og som forsøker overbevise verden om at de kan mer enn mulig er.

- Mennesker som bløffer om ting de blir avslørt på uten problemer.

- Mennesker som bruker tiden min til intet fornuftig.

- Mennesker som tror de fatter verden uten å sette seg inn i de korrekte problemstillingene.

- Mennesker som tror de forstår verden etter å ha lest Dagbladet/VG - mennesker som blindt TROR på Dagbladet/VG.

- Mennesker som bløffer til de grader om livet sitt, og tror at det ikke er mulig å sjekke opp med enkle håndgrep og kjappe telefoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at jeg irriterer meg for mye over andre.

Fikser de fleste ganske greit, men det er EN type mennesker jeg ikke takler i lange perioder:

De kritiserer eller kommenterer alt og alle de ser.

Samtidig bruker de enhver anledning til å skryte av ting de har, eller folk de kjenner. Ofte snakker de om en eller annen kjendis de omgåes eller om en kamerat som har DEN flotte, dyre bilen/huset/ringen e.l.

Slike folk kjeder meg grenseløst. Jeg har problemer med å holde øynene åpne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bare sier "vet ikke" uansett hvilket forslag man kommer med, og når noe endelig er gjennomført så klager de :evil: (har jobbet med noen sånne tidligere).

Sladrekjerringer av begge kjønn.

Folk som smisker.

Sånne som min mor som har problemer med å se positivt på noe som helst/glede seg på andres vegne

Ellers liker jeg de fleste tro jeg :wink: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne jenter som skravler hele tiden uten at det kommer noe fornuftig ut av dem

Så enig så enig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne som sier en ting og gjør noe helt annet.

Uten å rødme.

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

-ekstremkverulanter

-mennesker uten snev av empati eller takt og tone

-ekstremgeneralister

-sånne som hevder seg ved å rakke ned på andre

-sånne som alltid skal sno seg, snyte, snylte

-sånne som alltid skal finne feil hos andre

-sladrekjerringer/sladregubber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Máire

Verdensmestre

Rånere (gir min fulle forståelse til lilleBRURA, bor ikke så langt unna deg og kjenner smertelig til fenomenet :murvegg: )

Falske mennesker

Mennesker som aldri innrømmer en feil

Mennesker som ikke sier ifra når det er noe galt, og holder det mot deg to år etterpå..... "Du skulle ikke datten, eller jeg ble SÅ lei meg for ditten"

Kverulanter som kverulerer bare for kveruleringens skyld

Overleger som kanskje nedlater seg til å se på deg et sekund når man spør om noe viktig i medisinsk yrkessammenheng. #"%"¤"%¤&%¤"#¤#" = ufine gloser moderert for anledningen

Jenter som sier : "Åååå, jeg er SÅ feit azzå! Jeg måå gå ned mange kilo", og resten av samtalen går slik : Meg : "Herregud, skjerpings! Du veier 50 kilo og er 170 og er 24 år! Jeg veier da meget mer ? " Jentene : "ÅÅå, men DU er jo ikke feit i det hele tatt, nei du har jo kjeeempefiiin kropp"

Når jeg er 20 kilo tyngre enn dem ? :evil: -bitches!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme mennesker. Det er kanskje en form for åndelig snobberi, men mennesker som virkelig virker dumme er det klin umulig å være i rom med for meg. Som ikke skjønner grunnleggende ting.

Og folk som ikke eier respekt for noe. For andres eiendom, sin egen familie, sine venner eller seg selv.

Men selv har du respekt for at folk er forskjellige, og at alle har sin verdi?

Syns denne var litt drøy, jeg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke lest igjennom svarene her, men her er mitt svar:

* Folk som bare er interessert i å snakke om seg, sitt og sine...og som ikke har interesse for andre mennesker... :evil:

* Folk som snakker MYE uten å si noe som helst... :roll:

* Folk som har det som sin primære interesse å baktale andre...

:evil:

Sikkert noe mer også...men dette jeg komme på i øyeblikket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg igrunnen ikke så ofte over mennesker, jeg fascineres av mange. Men så klart, noen klarer å trykke på knappen rett så ofte.

* De fordomsfulle, som tillegger andre tanker, meninger, handlinger som ikke fins der, og som ikke klarer å justere sin virkelighetsoppfatning åkke som...

* De du ikke kan stole på og forholde deg til fordi de skifter kappe etter vinden, skifter mening etter hvem de snakker med. Enig med siste taler-typen.

* Veldig egosentriske personer som setter seg selv så utrolig i høysetet, og ikke enser verden omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eminel

- Folk som tror de er BEDRE enn andre (egoister, overlegne mennesker)

- Folk som tror de er VERRE enn andre (folk som lar andre behandle dem som dritt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...