Gå til innhold

Nå er vi mann og kone

Muffin!

Anbefalte innlegg

:dåne: De skoene var jo bare kjempefine!

Så gøy med flytting! :hoppe: Eh, eller kanskje ikke akkurat selve flyttinga da, men nytt hus er jo gøy. :fnise: Det er så godt å slå seg til ro, å føle seg virkelig hjemme. *sukk*

Huff, hun (kommende) svigersøstra di hørtes veldig streng ut spør du meg. Jeg har noen kompiser med slike damer, det er så slitsomt! :filer:

Nesten bare 3 uker igjen nå! :hoppe::bond::skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå nærmer det seg med stormskritt ja! Lenge siden jeg var innom her :sjenert:

Både reise og giftermål i samme omgang, kjempeherlig :jepp:

De skoene var rålekre!!! :dåne:

Jeg vil også ha!! Bare man hadde klart å gå i så høye hæler uten å se ut som en nyfødt giraffunge.. :sukk:

:ler: en herlig sammenligning! Skoa var flotte!

Artig at dere skal ta over barndomshjemmet da, bra med plass og greier tenker jeg?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la inn bud i natt, på de samme skoene som du har kjøpt... :sjenert: Vet ikke enda om jeg får dem da, 12 timer igjen til budfristen går ut.. :fnise: Spennende!!

Kult, fikk du dem? :)

Oj, flytte til barndomshjemmet! Så bra! :) Så du vil ikke bo med pappa altså? Hvorfor ikke? :fnise:

Hadde vel ikke merket om han hadde bodd der, for enten er han på jobben eller på hytta. ;)

Så gøy at dere skal flytte til barndomshjemmet ditt :) Det må være koselig :) Kjære drømmer litt om å overta barndomshjemmet sitt han også, jeg synes også det er et fint hus med super beliggenhet, men ser ikke for meg at foreldrene hans kommer til å flytte derfra på 20-30 år, så det er i såfall laaangt inn i fremtiden :gjeiper: Og da er vi vel så gamle selv at det blir for mye ork å flytte inn i et helt hus og pusse opp alt :fnise:

:fnise: Pappa skulle gjerne ha flyttet for et par år siden, han. Han syns det blir for mye å ha et stort hus alene når han er så mye på hytta. Han vil heller holde på med den. Han har pusset den opp, så den har blitt kjempefin! Så da han snakket om å selge huset, så sa vi at vi ville ta over når jeg var ferdig med skolen, så da har han holdt ut til nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅ....så artig da!!! Flytte til barndomshjemmet.... gleder meg til vi havner i hus... når nå enn det blir... en fast jobb først på begge, så kan vi begynne å planlegge..... meeeen ting tar tid.

HVA!!??? tuller du med meg... får ikke broren til din kjære lov til å ta seg en kose pile eller noe når fruen er i nærheten? Nei vettu hva.... :hakeslepp: vel.. kanskje de har sine grunner til det.. svigermoren og fruen.... men man blir da ikke alkis av å nyte noen få pils i lystig lag liksom... blir oppgitt over sånne folk som skal bestemme over andre... de kommer ikke langt med det i lengden liksom.... så håper han lillebroren til din kjære sier ifra før eller siden... for sin egen del

Devilina har talt :erter::Hehe:

Ellers håper jeg alt er i orden, nå som dagene nærmer seg mer og mer :hoppe:

Og ikke minst... en god... søndag, blir det vel nå... jepp.. klokka er visst såpass.... tiden går når man surrer med ting på daten gitt :lol:

Ja, kjempekoselig å ta over det. :)

Det ser ut som om han syns det er greit at hun bestemmer så mye. Men jeg lurer jo litt på hvor mange år han kommer til å syns det.

Søndagen var fin den. Sov leeeenge, for det ble sent på lørdag, gitt. Veldig morsom fest da. :skaal: Men vi rakk da å feire litt morsdag før vi dro hjem. Hadde med kake til mamma. :) (Ferdigkjøpt denne gangen da.)

Fikk med videokamera fra mamma som vi skal ha med til Roma da. :hoppe:

De skoene var rålekre!!! :dåne:

Jeg vil også ha!! Bare man hadde klart å gå i så høye hæler uten å se ut som en nyfødt giraffunge.. :sukk:

:ler: Øvelse gjør mester, vettu. ;)

For noen dritkule sko! Skulle gjerne hatt akkurat makne i sølv...

Takk for det. Burde da finnes noen lignende i sølv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: De skoene var jo bare kjempefine!

Så gøy med flytting! :hoppe: Eh, eller kanskje ikke akkurat selve flyttinga da, men nytt hus er jo gøy. :fnise: Det er så godt å slå seg til ro, å føle seg virkelig hjemme. *sukk*

Huff, hun (kommende) svigersøstra di hørtes veldig streng ut spør du meg. Jeg har noen kompiser med slike damer, det er så slitsomt! :filer:

Nesten bare 3 uker igjen nå! :hoppe::bond::skya:

Skoene mine har fått fanclub, med kjære i spissen. :lol:

Å flytte i hus blir veldig bra. :hoppe: Skulle gjerne hatt penger til å få det sånn vi vil med en gang da, men får ta ting litt etter hvert. :) Blir veldig etablerte den våren her da. Både gift og flytter i hus. Men føler meg ikke så voksen. :fnise:

Ja, nå nærmer det seg virkelig! Har hatt noen Roma-drømmer i det siste. I den ene drømmen glemte vi tida, så vi fikk aldri dratt til ambassaden! :dåne: DET skjer nok ikke.

Nå nærmer det seg med stormskritt ja! Lenge siden jeg var innom her :sjenert:

Både reise og giftermål i samme omgang, kjempeherlig :jepp:

:ler: en herlig sammenligning! Skoa var flotte!

Artig at dere skal ta over barndomshjemmet da, bra med plass og greier tenker jeg?!

Ja, det vet jo du. :) Gleder oss veldig! Men er jo småbekymra for at vi ikke rekker flyet, at det ikke går osv jeg da. Men det går jo helt sikkert bra. :Nikke:

Ja, huset er på 2 etasjer med en loftsetasje med to ekstra soverom. Vedig fint hus, og super beliggenhet. Stor innsjø 200 meter fra huset, mye skog, barneskole og idrettshall like i nærheten, mange hyggelige naboer. Litt landlig, men bare 4 km til sentrum. Barnevennlig sted. ;)

---------------------------------

Kjære fikk en liten overraskelse på lørdag da, for det viste seg at gutta hadde tenkt å ha utdrikningslaget hans da. Men vi var jo i hjembyen min med flyttelass og på bursdagsfest. Jeg trodde det var vanlig at forloveren allierte seg litt med bruden jeg? :klø: For da kunne jeg jo passet på at han var hjemme, så de fikk hentet han. Jaja, tror de heller skal ta det til helgen som kommer. De gutta der er ikke så gode på planlegging heller. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som et drømmehus Muffin :jepp:

Og det var litt dårlig planlegging av gutta ja.

Endret av Strix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes ut som et drømmehus Muffin :jepp:

Og det var litt dårlig planlegging av gutta ja.

Liker det huset veldig godt. :rødme: Har mange gode minner derfra. Og nå skal jeg og kjære skape nye der. :hjerte:

De gutta vet ikke hva planlegging er. Da kjære og bestekompisen skulle feire 18-årsdagene sine sammen på et lokale så skaffet de anlegg noen få timer før festen! :lol:

Har du ikke bok lenger, Strix?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes huset høres ut som en drøm jeg :) Selv om man vil jo alltids pusse opp litt for å få det akkurat sånn som man vil ha det, men det kommer vel etterhvert :)

:ler: fikk meg en latter når jeg leste om kompisene til kjæresten din, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så ikke at du hadde svart på det med baby. Så gøy at dere kanskje skal begynne å prøve om ikke så altfor lenge :klemmer: Litt misunnelig på deg, er i allefall 2 år til det skjer noe her sannsynligvis... Har blitt enige om at jeg skal bli ferdig med skolen først, og så må jeg jo jobbe en liten stund også... Men når jeg tenker tilbake går egentlig 2 år ganske fort, så jeg skal vel greie å vente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med flytting :strix: Blir nok bra når dere får kommet i hus tenker jeg :jepp:

Fint å vite at alt er på stell med ambassaden også :hoppe:

enda en mindre bekymring ;)

DRITlekre sko du har kjøpt deg! Får ta meg en titt på den siden selv tror jeg :fnise:

:ler: utdrikningslag uten planlegging? Går som regel dårlig det tror jeg ;) Du fpår sørge for at han er hjemme til helgen da :)

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes huset høres ut som en drøm jeg :) Selv om man vil jo alltids pusse opp litt for å få det akkurat sånn som man vil ha det, men det kommer vel etterhvert :)

:ler: fikk meg en latter når jeg leste om kompisene til kjæresten din, hehe...

Ja, er jo noe vi vil gjøre for å gjøre det til "vårt". Første post på programmet er å legge gulv. Det er vegg-til-vegg-teppe der nå, men vi vil heller ha laminat. Kan nok legge oppå teppet, så da blir det ikke så mye jobb. Og så trenger vi jo litt mer møbler i et hus enn i en leilighet da. :)

Oj, så ikke at du hadde svart på det med baby. Så gøy at dere kanskje skal begynne å prøve om ikke så altfor lenge :klemmer: Litt misunnelig på deg, er i allefall 2 år til det skjer noe her sannsynligvis... Har blitt enige om at jeg skal bli ferdig med skolen først, og så må jeg jo jobbe en liten stund også... Men når jeg tenker tilbake går egentlig 2 år ganske fort, så jeg skal vel greie å vente ;)

Ja, det er spennende. Kaaaanskje det blir 2010-baby? Det er nok lurt å gjøre ferdig skolen først, ja. Og få jobba litt, så man får inn no penger. Men to år går nok fort skal du se. :klem:

Så gøy med flytting :strix: Blir nok bra når dere får kommet i hus tenker jeg :jepp:

Fint å vite at alt er på stell med ambassaden også :hoppe:

enda en mindre bekymring ;)

DRITlekre sko du har kjøpt deg! Får ta meg en titt på den siden selv tror jeg :fnise:

:ler: utdrikningslag uten planlegging? Går som regel dårlig det tror jeg ;) Du fpår sørge for at han er hjemme til helgen da :)

Det blir godt når alt kommer på plass, men det tar jo litt tid. Gøy med hus hvertfall! :strix:

Får kanskje sende en mail til hotellet også, for å dobbeltsjekke at de husker å sende en bil til å hente oss på flyplassen. Litt kjedelig å stå der og se etter noen som aldri kommer. :fnise:

Morsomt at alle syns de var så fine.

Skal passe på at han er hjemme til helgen, ja. ;)

---------------------------

16 av 25 utført i dag! :hoppe:

Det er sååå deilig å ikke måtte dra inn på skolen i dag, for i går var sånn typisk drittdag med togtrøbbel og lang dag med kjipe timer. Jeg var ikke helt i form, men tvang meg inn på skolen fordi jeg skulle ha møte med en studieveileder (angående godkjenning av tredjeåret, jobbsøking osv), men det ble selvfølgelig avlyst pga sykdom. :sur:

Har fått gjort litt skolearbeid i dag også, for jeg og ei i klassen har hatt msn-møte om en oppgave vi skriver sammen, så nå er planen klar for hva som skal gjøres på den fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni

:vinke:

Prøver å oppdatere meg litt :nigo: Hurra for sko! og :strix: for at det nå er under en måned igjen! Du må jo være så spent!! :hoppe:

Og fremdeles veldig flink med trening, jeg er imponert :duskedame: Deilig med flytting også :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inne og lurkikker litt, jeg. :sjenert: Men må innrømme jeg ikke orket å lese alt (jeg har lest bare 5 sider er noe.. :flau:), for det første fordi det tar alt for lang tid, for det andre fordi jeg er litt sjalu på bryllupet deres. Dere skal jo ha drømmebryllupet mitt (jeg ble overtalt til å ha stort bryllup, fordi "ellers kom jeg til å angre".. haha. tror jeg bare er litt sur fordi jeg har sittet og skrevet takkekort i dag). Høres ut som det blir herlig. Og så bra at dere gjør det på den måten som er rett for dere. Og så er det jo kjempesnart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoene jeg har kjøpt til broren til kjære sitt bryllup hadde kommet i dag da. Veldig fine. :Nikke: Kjære sa at jeg kommer til å overstråle bruden, men det er nok bare hans subjektive mening. :fnise:

Jeg har lest litt om det der (håpløs hun der dama, ass), og tenkt litt på at det sikkert er kjempemange av gjestene som kommer til å gratulere dere i tillegg til brudeparet. og da kommer hun dere bridezillaen til å bli driiiitforbanna. Og når jeg tenker på det, da godter jeg meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Så gøy med flytting til barndomshjemmet :strix:

Har du hatt noe utdrikningslag ennå du da?

Måtte le litt av utdrikkningslaget gutta hadde planlagt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...