Gjest Ansjoni Skrevet 9. desember 2008 #461 Del Skrevet 9. desember 2008 Fortjener litt pause fra lesinga Heier på deg! Når er neste eksamen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. desember 2008 #462 Del Skrevet 10. desember 2008 Innom med noen , lenge siden sist nå! Fortsatt lykke til med lesinga, synes du er flink jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #463 Del Skrevet 10. desember 2008 Kjenner til det med små pauser som plutselig blir lengre enn planlagt... Vi får motivere hverandre litt fremover, så kommer vi oss nok gjennom og får juleferie til slutt! Ja, nå er det snart ferie! Jeg prøver å lese på dagen, og ha kvelden fri. Er innom for å slenge av gårde en Lenge siden jeg har vært inne her nå, så er lite oppdatert på ting. Men regner med at det er planlegging, lesing, jobbing og jul som er aktuelt For øvrig.. til alle som er innom å leser dette... god jul Det er det det går i ja. Koselig at du titter innom. Fortjener litt pause fra lesinga Heier på deg! Når er neste eksamen? Ja, må ha noen pauser innimellom. Hvis ikke blir jeg helt gal. Finner fort ut når jeg har lest nok for en stund. Jeg skal ha eksamen 15. og 18. Takk for heiing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #464 Del Skrevet 10. desember 2008 Innom med noen , lenge siden sist nå! Fortsatt lykke til med lesinga, synes du er flink jeg! Takk! Prøver å få lest endel disse dagene, så jeg bare kan se over det viktigste dagen før eksamen. Det å nilese dagen før funker ikke for meg. tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 10. desember 2008 #465 Del Skrevet 10. desember 2008 Så flink du er til å lese Det kommer sikkert til å gå strålende på eksamnene som gjenstår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #466 Del Skrevet 10. desember 2008 Så flink du er til å lese Det kommer sikkert til å gå strålende på eksamnene som gjenstår Får håpe det. Merker jeg begynner å kjede meg når jeg leser, og det pleier å være et tegn på at jeg kan det. Så får håpe det stemmer. Problemet er jo bare at det er så mye stoff, fra ulike områder, og er man skikkelig uheldig så får man det man kan dårligst. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 11. desember 2008 #467 Del Skrevet 11. desember 2008 Eksamen går nok bra skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #468 Del Skrevet 11. desember 2008 Eksamen går nok bra skal du se Får satse på det. Håper det går bra med deg med hjemmeeksamnen du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #469 Del Skrevet 11. desember 2008 Nå er'e liv i heimen. Vi kjøpte Guitar Hero: World Tour i går. Det er vår julegave til hverandre i år. Vi fant ut at vi skulle begynne å bruke det med en gang, for siden vi skal være borte på julaften og mesteparten av romjula, så hadde vi ikke fått brukt det før neste år hvis vi skulle vente til julaften. Tror nok ikke vi kunne lagt den under treet heller, for hvis vi skulle hatt med den store esken, så hadde vi ikke fått plass til så mye annet i bilen. Vi rakk bare å sette det opp før vi dro til noen venner for å se fotballkamp i går kveld, men da vi kom hjem ble det spilling til langt på natt. Jeg har funnet ut at jeg er den fødte trommis. Synd for verden at jeg ikke oppdaget det før. Kjære har fått mange, dyre, fine sigarer av en på jobben som takk for at han satt opp et multimediaanlegg hos dem, så da har han bestemt at det blir sigar- og konjakk-kveld her i løpet av helgen. (Ikke mine favoritter, men det kan jo bli koselig.) Måtte visst prøvesmake litt. Resten skal spares til nyttårsaften og bryllupsfesten. (Bør vel ikke ta med noen av disse til Roma, men heller kjøpe en der.) Nå er jeg lei lesing. Så da er det bra at jeg ikke skal lese i morgen. Da skal jeg først jobbe, og så på julebord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 11. desember 2008 #470 Del Skrevet 11. desember 2008 Den fødte trommis du, hehe, ikke for sent å bli proff enda Så kan du legge lesinga på hylla vettu Kos deg på juelbord i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 11. desember 2008 #471 Del Skrevet 11. desember 2008 Liker ikke cognac eller sigar jeg heller, men det hørtes veldig stilig og morro ut Du trenger litt avbrekk fra lesinga vet du Kos deg på julebord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #472 Del Skrevet 11. desember 2008 Den fødte trommis du, hehe, ikke for sent å bli proff enda Så kan du legge lesinga på hylla vettu Kos deg på juelbord i morgen! Det får være back-up-planen hvis jeg stryker på eksamen. Takk for det! Tror det blir koselig. Liker ikke cognac eller sigar jeg heller, men det hørtes veldig stilig og morro ut Du trenger litt avbrekk fra lesinga vet du Kos deg på julebord Fint skal det være. Kjære får vel lurt meg til å smake, men jeg får finne noe annet å kose meg med jeg. Takk, det skal jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 11. desember 2008 #473 Del Skrevet 11. desember 2008 Å! Dere skal jo gifte dere likefør bursdagen min jo!! Mars er en fryktelig fin måned! Håper du har en fin torsdag Muffin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 11. desember 2008 #474 Del Skrevet 11. desember 2008 Ingen skal stryke på eksamen Er ikke noe fan av sigarer eller cognag jeg heller, men for de som liker det er det iskkert koselig Vi kjøpte oså sigar på bryllupsdagen som mannen "puffa" litt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 11. desember 2008 #475 Del Skrevet 11. desember 2008 Ingen skal stryke på eksamen Er ikke noe fan av sigarer eller cognag jeg heller, men for de som liker det er det iskkert koselig Vi kjøpte oså sigar på bryllupsdagen som mannen "puffa" litt på. Og du som kledde sigar så godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. desember 2008 #476 Del Skrevet 12. desember 2008 Kos deg masse på julebord i kveld!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 12. desember 2008 #477 Del Skrevet 12. desember 2008 Guitar Hero er moro skjønner godt at dere ble sittende oppe og spille Du må kose deg på julebord i kveld, og ta en velfortjent pause fra lesinga Ha en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #478 Del Skrevet 14. desember 2008 Å! Dere skal jo gifte dere likefør bursdagen min jo!! Mars er en fryktelig fin måned! Håper du har en fin torsdag Muffin! Artig. Når har du bursdag da? Hadde en fin torsdag jeg! Og fredag, og lørdag, og søndag! Har blitt lite tid til KG de siste dagene. Ingen skal stryke på eksamen Er ikke noe fan av sigarer eller cognag jeg heller, men for de som liker det er det iskkert koselig Vi kjøpte oså sigar på bryllupsdagen som mannen "puffa" litt på. Nei, har ingen planer om å stryke. Har ikke gjort det før noen gang, og har ikke så veldig lyst til å begynne med det nå heller. Er dårlig på stryking generelt. Stryker sjelden skjorter heller. :gjeiper: Sigar hører med på sånne dager. Og du som kledde sigar så godt Kos deg masse på julebord i kveld!!! Takk for det! Koste meg jeg. Guitar Hero er moro skjønner godt at dere ble sittende oppe og spille Du må kose deg på julebord i kveld, og ta en velfortjent pause fra lesinga Ha en strålende helg! Ja, det er veldig gøy. Blir jo ganske engasjert. Har hatt mer eller mindre lesefri hele helgen. Det var godt. Håper helgen din var fin også! ----------------------------------- Da var det plutselig søndag, og det er eksamen i morgen. Gruer meg ikke, vil bare bli ferdig med den. Føler meg ganske godt forberedt, men det kommer vel noen smånerver i morgen tidlig. Da er ting som det skal være. Helgen har vært koselig og travel. Har blant annet jobbet, vært på julebord (veldig hyggelig, og de aller fleste var der, så vi var veldig mange), vært på førjulsbesøk hos både min mormor, kjæres pappa, og kjæres farmor og farfar (alle disse bor i nærheten av hverandre et lite stykke herfra, så da tok vi en runde i går) og hatt sigar- og konjakkaften her (jeg måtte smake litt, men koste meg heller med litt baileys). I stad stakk svigermor innom med noen krumkaker, så det ble frokosten i dag. Jeg må fortelle om vinnerlykken min på julebordet. Det har vært loddsalg på jobben hele uken, men siden jeg ikke jobbet før på fredagen så hadde ikke jeg fått kjøpt lodd, så da alle andre linet opp sine og gjorde seg klare til loddtrekningen, så satt jeg der uten noen. Men jeg har noen veldig snille kolleger, så jeg fikk et lodd av to av dem, og tror dere ikke jeg vant på det ene av de to! Rosévin til meg, thankyouverymuch! (Hun jeg fikk vinnerloddet mitt av hadde allerede vunnet to flasker da jeg vant min, så da hadde jeg (nesten) ikke dårlig samvittighet for at jeg fikk det loddet.) (Og dere som tror at bibliotekarer er stille, forsiktige mennesker som ikke gjør så mye ut av seg, dere skulle vært flue på veggen på julebordet. Da hadde dere fort måtte spise i dere fordommene. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 14. desember 2008 #479 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg tror bibliotekarer er klin gærne jeg Det var hvertfall hu vi hadde på videregående Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #480 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg tror bibliotekarer er klin gærne jeg Det var hvertfall hu vi hadde på videregående Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg