Gå til innhold

Nå er vi mann og kone

Muffin!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke til med leseuke! Håper du har tid til å ta deg litt helg først! :Nikke:

Ooooog.... når jeg først er innom må jeg jo :hoppe: litt for at det bare er 3 små måneder igjen til du blir Fru Muffin! :skaal:

Tenk på det da!! :dåne:

Om tre måneder fra nå er du gift!! :strix:

:strix: Det er litt rart å tenke på at om 3 måneder nå er jeg nygift!

Rakk å ha litt helg ja. :jepp: I dag har jeg strukturert bøkene og det andre lesestoffet, og lagt i hauger etter fag og hvilke dager jeg skal lese hva. Dette blir en morsom uke! :gjeiper: Skal være flink til å lese mandag til torsdag, for på fredag er det først jobb, så julebord. :hoppe:

Bare 3 måneder igjen, jammensanten :hoppe:

Ha en riktig fin helg! Kos deg med snøværet, litt usikker på hvor stabilt vær dere har, men om den blri liggende så er det jo veldig koselig :jepp:

:klem: Ha en riktig fin helg!

Takk for det. Snøen blir nok liggende her en god stund. Men nå trenger det ikke komme mer her. Syns vi har den mengden vi trenger. :ler:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 3 måneder igjen!!!!

:hjerte::hjerte::hjerte::bryllup::hjerte::hjerte::hjerte:

:strix:

Tre måneder er jammen ikke lenge!!! :hoppe::ler:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Det er det ikke! :bolledeig: Har heldigvis ikke så mye som må ordnes før den tid, men bør vel få satt i gang med det som må gjøres. Jeg får god hjelp fra mamma. Hun skal blant annet sy cape til meg. :) Selv må jeg prøve meg litt fram med sminke og hår, men venter til etter jul med det. Har tenkt å ønske meg krølltang og mineralsminke til jul. :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det slækk søndag her i huset. Og det er ganske herlig i grunn. :nigo:

På fredag var vi på middag hos svigermor, og hadde vennebesøk her på kvelden. I går jobbet vi begge to, og på kvelden hadde vi et vennepar på besøk på middag og buzz-spilling. Da de skulle gå hjem så fulgte vi dem et stykke på veien. Veldig koselig å gå midnattstur i snøen. :yvonne: Turen hjem igjen var ganske så morsom. :lur: Det ble ganske sent i går, og tilsvarende sent opp av senga i dag. Da jeg stod opp hadde kjære ryddet og vasket opp. Han kan når han vil! Ble så glad, for å vaske opp er egentlig min jobb. (Vi har en avtale på at jeg gjør husarbeidet, og han betaler all maten. Jeg er fattig student og han jobber fullt, og begge er fornøyd med den løsningen.)

Pusler litt med en bokanmeldelse nå, men resten av søndagen skal jeg bare lade opp til en effektiv leseuke. :)

Søndags- :klem: og marsipan til alle som vil ha.

Endret av Muffin!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk visst glipp av 3 måneders feiringen, tar en liten nå i stede:

2 mnd og 29 dager!!! Hurraaaaa!!!! :hoppe: :hoppe:

Søndags- :klem: tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
I dag er det slækk søndag her i huset. Og det er ganske herlig i grunn. :nigo:

På fredag var vi på middag hos svigermor, og hadde vennebesøk her på kvelden. I går jobbet vi begge to, og på kvelden hadde vi et vennepar på besøk på middag og buzz-spilling. Da de skulle gå hjem så fulgte vi dem et stykke på veien. Veldig koselig å gå midnattstur i snøen. :yvonne: Turen hjem igjen var ganske så morsom. :lur: Det ble ganske sent i går, og tilsvarende sent opp av senga i dag. Da jeg stod opp hadde kjære ryddet og vasket opp. Han kan når han vil! Ble så glad, for å vaske opp er egentlig min jobb. (Vi har en avtale på at jeg gjør husarbeidet, og han betaler all maten. Jeg er fattig student og han jobber fullt, og begge er fornøyd med den løsningen.)

Pusler litt med en bokanmeldelse nå, men resten av søndagen skal jeg bare lade opp til en effektiv leseuke. :)

Søndags- :klem: og marsipan til alle som vil ha.

Grei ordning med økonomien det. Det siste året jeg studerte fikk jeg ikke studielån, så da betalte mannen all husleien og det meste av maten. Men jeg gjorde ikke vesentlig mer husarbeid av den grunn da :sjenert::ler:

Høres ut som en hyggelig helg. Ha en god leseuke! :duskedame:

Og jeg ville gjerne ha en klem, uavhengig av dag, og her er en mandags - :klem: i retur! :)

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille mannen din :klappe:

Sitter og drømmer om at jeg bare kunnet lukket øyene, og når jeg åpnet dem igjen var oppvasken tatt :fnise:

Ja, det var veldig snilt, for han hater å vaske opp. Jeg har blitt ganske vant til å vaske opp egentlig, men syns det er kjedelig når det blir veldig mye på en gang. Gleder meg til vi flytter og får oppvaskmaskin jeg. Da kan vi ha mange på middagsbesøk! :ler:

Marsipan med sjokoladetrekk? :sjarmor:

Edit: Leif

Det er uten sjokolade dessverre. Vil du ha likevel?

Oj, nå er det under tre måneder igjen! :hoppe: Høres ut som du har hatt en fin helg :)

Ja, den var veldig koselig den. :) Håper du hadde en fin helg også.

Jeg gikk visst glipp av 3 måneders feiringen, tar en liten nå i stede:

2 mnd og 29 dager!!! Hurraaaaa!!!! :hoppe: :hoppe:

Søndags- :klem: tilbake!

Vi kan feire litt i dag også! 2 mnd og 28 dager! :hoppe:

Grei ordning med økonomien det. Det siste året jeg studerte fikk jeg ikke studielån, så da betalte mannen all husleien og det meste av maten. Men jeg gjorde ikke vesentlig mer husarbeid av den grunn da :sjenert::ler:

Høres ut som en hyggelig helg. Ha en god leseuke! :duskedame:

Og jeg ville gjerne ha en klem, uavhengig av dag, og her er en mandags - :klem: i retur! :)

Oj, så snill mann du har da. Eller, det måtte vel nesten bli sånn når det var såpass skjevt fordelt med inntekter. Hvorfor fikk du ikke studielån da?

Takk for det. Leseuka har startet bra. Jeg har faktisk fått lest en god del i dag! :klem: er bra, samme hvilken da'. (Det skulle rime.)

Innom med litt kose-mose :klem:

Setter pris på litt kos til lesinga. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klemmer:

lenge siden jeg har vært her, det er ikke bra!! skjerpings miso!! :riste:

legger igjen en :hug: til deg og håper at alt står bra til med Muffinmin :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er uten sjokolade dessverre. Vil du ha likevel?

:sikle:

*løper og kjøper en melkesjokolade og spiser den sammen med marsipanen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en grei ordning mtp husarbeidet.. Her prøver vi å dele det meste av kostnader og arbeid 50-50, men så er jo begge i fullt arbeid også ;)

:klem: til søte deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei vennen :klemmer:

lenge siden jeg har vært her, det er ikke bra!! skjerpings miso!! :riste:

legger igjen en :hug: til deg og håper at alt står bra til med Muffinmin :klemmer:

Det er koselig når du titter innom. :klemmer:

Det står bra til med meg. Godt med lesepause. :nigo: Hvordan er det med deg i dag? :kose:

:sikle:

*løper og kjøper en melkesjokolade og spiser den sammen med marsipanen*

:ler:

Så på fb-statusen din at du har tatt deg en lesefri og treningsfri dag, så da har du veldig lov til å kose deg. :jepp: Og jeg som leser må ha litt til lesinga. :hoho:

Høres ut som en grei ordning mtp husarbeidet.. Her prøver vi å dele det meste av kostnader og arbeid 50-50, men så er jo begge i fullt arbeid også ;)

:klem: til søte deg!

Ja, da er det jo rettferdig med 50-50. :Nikke: Det er jo sånn det blir for oss når jeg begynner å jobbe også. Men kjære har lyst til å studere etter hvert da, så da får han ta seg av husarbeidet, om jeg skal betale maten. Og da har vi kjøpt hus, så det blir litt mer jobb der enn med de 68 kvadratene vi bor på nå. :ler: Får vel kanskje hjelpe til litt jeg også da.

:klem: tilbaks!

:vinke:

Går det bra med lesinga?

Jada, det går fint. :) Føler meg flink. Trengte en pause nå, men må passe på så den ikke blir for lang! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til det med små pauser som plutselig blir lengre enn planlagt... Vi får motivere hverandre litt fremover, så kommer vi oss nok gjennom og får juleferie til slutt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom for å slenge av gårde en :klem:

Lenge siden jeg har vært inne her nå, så er lite oppdatert på ting. Men regner med at det er planlegging, lesing, jobbing og jul som er aktuelt :lol:

For øvrig.. til alle som er innom å leser dette... god jul :tre::tree::nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...