Muffin! Skrevet 25. november 2008 Forfatter #341 Del Skrevet 25. november 2008 Så leit å høre om søsteren din, skjønner at det er grusomt trist og vanskelig, og at du lurer på hva grunnen kan være. Og klart man blir litt ekstra "det skal ikke skje med oss" når sånt hender rundt. Kanskje har man "godt" av det, å bli shaket litt i hjerterøttene, og få en påminnelse på hvor mye man må jobbe med et forhold for å få det til å vare. Uansett håper jeg ikke det ødelegge altfor mye av din glede over å planlegge deres bryllup og liv sammen senere. Velkommen i boka mi, og takk for fine ord. Når sånt skjer så skjønner man hvor skjørt et forhold egentlig er. Det er viktig å pleie kjærligheten. Kan jeg også få være vennen din? Håper det går bra med deg til tross for alle tenketankene som kommer med søsterens kommende skilsmisse. Forloveren min gikk fra sin mann for noen uker siden, så jeg synes også det er litt rart å planlegge bryllup nå. De hadde ingen barn da, men omveltning likevel!! Klart du kan! Sender deg PM jeg. Ja, det kommer mange tenketanker. Tror ikke jeg har godt av å tenke så mye. Det blir jo veldig store omveltninger uansett. Og vi som står litt på sidelinjen vet jo ikke helt hva vi skal gjøre og si heller. Vil jo alt godt, men vil samtidig ikke bry oss for mye. Hvertfall føler jeg det sånn. til deg. Og jeg..? Selvfølgelig! Sender deg PM. Hei Så kjedelig å høre om skilsmissen Får håpe du får vite noe mer om årsaken snart slik at dere slipper å sitte å lure så masse. Ellers hvordan var helgen? Ja Jeg vil gjerne vite noe snart. Er så nysgjerrig at det ikke er helt godt for meg selv noen ganger. Men syns det er lettere å forholde seg til det når jeg vet mer da. Helgen ellers var veldig bra. Din da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 25. november 2008 Forfatter #342 Del Skrevet 25. november 2008 En i dag og! Nå har jeg snoket på FB, du er veldig søt Takk det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 25. november 2008 #343 Del Skrevet 25. november 2008 Er du også på FB ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 25. november 2008 Forfatter #344 Del Skrevet 25. november 2008 Er du også på FB ja Alle er på FB vettu. Send meg gjerne en PM om du vil ha meg som venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 25. november 2008 #345 Del Skrevet 25. november 2008 Alle er på FB vettu. Send meg gjerne en PM om du vil ha meg som venn. Stilig etternavn du har frøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 25. november 2008 Forfatter #346 Del Skrevet 25. november 2008 Stilig etternavn du har frøken Takk! Det kommer til å bli en endring på det til våren, men syns ikke det kommer til å bli noe mindre stilig av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. november 2008 #347 Del Skrevet 25. november 2008 Blubbe nei Du er laget av sukker for at du er så søøøøt skjønner du vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 25. november 2008 #348 Del Skrevet 25. november 2008 Nå har jeg lest te to første og de to siste sidene av boka di, og så skal jeg komme sterkere tilbake på opplesningsfronten seinere!! Trist med skilsmisse i så nær familie Må være en litt rar følelse å planlegge bryllup samtidig som noen du er så glad i opplever det motsatte. Man tenker jo selvsagt "dette skjer ikke oss", og det er den tankegangen man må ha også, selv om man aldri har noen garantier. Men vi hadde jo ikke giftet oss hvis vi ikke trodde det ville funke, og det er jo rett og slett en sjansen man bare må ta. Og så ble jeg veldig nysgjerrig på pakkbar brudekjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 25. november 2008 Forfatter #349 Del Skrevet 25. november 2008 Blubbe nei Du er laget av sukker for at du er så søøøøt skjønner du vel :gjeiper: Nå har jeg lest te to første og de to siste sidene av boka di, og så skal jeg komme sterkere tilbake på opplesningsfronten seinere!! Trist med skilsmisse i så nær familie Må være en litt rar følelse å planlegge bryllup samtidig som noen du er så glad i opplever det motsatte. Man tenker jo selvsagt "dette skjer ikke oss", og det er den tankegangen man må ha også, selv om man aldri har noen garantier. Men vi hadde jo ikke giftet oss hvis vi ikke trodde det ville funke, og det er jo rett og slett en sjansen man bare må ta. Og så ble jeg veldig nysgjerrig på pakkbar brudekjole Velkommen! Les når du føler for det. Det er vel ikke alt som er like interessant. Ja, det er rart. Nei, man må jo bare ta sjansen. Man kan jo ikke la være å gjøre alt mulig i frykt for at man kanskje skal mislykkes. Da går man glipp av mye. Det ligger bilde av kjolen min på side 8. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 25. november 2008 Forfatter #350 Del Skrevet 25. november 2008 Nå har vi kommet hjem igjen etter å ha besøkt noen venner og sett på ManU-kampen. De har ei skjønn, lita jente på seks måneder, og heldigvis for oss så hadde hun ikke lyst til å legge seg så tidlig i kveld. Og hun var ikke sutrete selv om det var sent. Hun sovna søtt etter hvert da. Ute :snø: det nå! Men jeg må vel egentlig nå. God natt søtinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. november 2008 #351 Del Skrevet 26. november 2008 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. november 2008 #352 Del Skrevet 26. november 2008 Klart du kan! Sender deg PM jeg. Fant deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 26. november 2008 #353 Del Skrevet 26. november 2008 Velkommen! Les når du føler for det. Det er vel ikke alt som er like interessant. Ja, det er rart. Nei, man må jo bare ta sjansen. Man kan jo ikke la være å gjøre alt mulig i frykt for at man kanskje skal mislykkes. Da går man glipp av mye. Det ligger bilde av kjolen min på side 8. :rødme: Kommer nok til å gjøre det, er ikke alltid jeg har like mye å gjøre (eller jeg velger å gjøre det jeg bør ) Fikk sett kjolen din da, så fin den var :rødme: Veldig fint med en sånn kort kjole syns jeg, da er det kanskje muligheter for litt gjenbruk også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 26. november 2008 #354 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Innom med en onsdags- *edit: KG lar meg ikke ha smiley og ord inntil hverandre Endret 26. november 2008 av TuttaV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 26. november 2008 #355 Del Skrevet 26. november 2008 Ja Jeg vil gjerne vite noe snart. Er så nysgjerrig at det ikke er helt godt for meg selv noen ganger. Men syns det er lettere å forholde seg til det når jeg vet mer da. Helgen ellers var veldig bra. Din da? Ja den var koselig den, var over fjellet i Oslo en tur og besøkte venner og familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 26. november 2008 #356 Del Skrevet 26. november 2008 Ja, det er jo litt rart. Men vi får bare se det som to ulike hendelser, og glede oss over bryllupet vårt, og støtte søsteren min, mannen hennes og datteren deres med det vi kan. Det var litt sånn da jeg fortalte onkel, tante og fetterne mine at jeg og kjære skulle gifte oss samme dag som vi hadde vært i begravelsen til farmor. Jeg ser dem kjempesjelden (kanskje en gang annethvert år), og syns det var hyggelig å fortelle det til dem når vi var sammen, samtidig som jeg syns det ble veldig rart å skulle si det da. Men pappa sa at det var helt riktig å gjøre det sånn. Livet går videre, og vi kan oppleve nye gleder, selv om noen har gått bort. (Ble kanskje litt sært å dra denne parallellen, men mener bare å si at sorger og gleder går litt hånd i hånd her i livet.) Mine foreldre har heldigvis blitt venner nå, selv om det var turbulent en god stund, men foreldrene til kjære snakker ikke sammen. Det er litt pga vanskelige familieforhold vi har valgt den bryllupsløsningen vi har. Ikke misforstå, for det er slik vi virkelig ønsker å gjøre det :rødme:, men vi hadde nok ikke tenkt på dette alternativet dersom ting hadde vært annerledes. Tror jeg. :klø: Ellers var helgen veldig bra. Rolig kveld med kjære på fredag, og så var jeg på innflytningsfest på lørdag, og kjære på julebord. Søndagen ble veldig slapp. Håper du hadde en fin helg også. Ja, du har nok rett i at sorger og gleder går hånd i hånd... da det ble klart at mamma sin bestemor var veldig syk rett før bryllupet til foreldrene mine var det snakk om å avlyse/utsette bryllupet, men morfar sa at livet bare fikk gå sin gang, om det så ble bryllup og begravelse dag etter dag... hører med til historien at hun var 96 år når hun døde da, så det var jo ikke veldig uventet, men tror det ble to uker mellom begravelsen og bryllupet... selvfølgelig ikke veldig kjekt, men sånn er det noen ganger... Får håpe søsteren din og eksen ordner ting greit. Bra dere er innstilt på å støtte dem Vi har heldigvis gifte foreldre begge to, men bra at man kan skilles som venner i det minste... har altfor mange venner hvor foreldrene har gjennomgått en stygg skilsmisse og hatt ungene som budbringere for drittslenging dem i mellom... Trist at foreldrene til din kjære fortsatt ikke er på talefot. Men bryllup i utlandet blir nok kjempefint, vi var litt inne på tanken vi også, men vi ville ha med litt folk i tilfelle, og fant ut det ble litt mye stress... utenom helt nærmeste familie kan du liksom ikke forvente at folk tar seg råd til å bli med... men sikkert romantisk å være helt alene og altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 26. november 2008 Forfatter #357 Del Skrevet 26. november 2008 God morgen! Håper du har hatt en fin dag! Fant deg! Kommer nok til å gjøre det, er ikke alltid jeg har like mye å gjøre (eller jeg velger å gjøre det jeg bør ) Fikk sett kjolen din da, så fin den var :rødme: Veldig fint med en sånn kort kjole syns jeg, da er det kanskje muligheter for litt gjenbruk også Kjenner til det at det fort blir litt KG når man egentlig skal gjøre andre ting. :gjeiper: Takk for det. :rødme: Spørs vel om jeg klarer å finne en anledning jeg syns er "verdig" nok til å bruke den igjen da. Må vel bli 10-års bryllupsdagen vår eller noe sånt, men da spørs det vel om jeg kommer inn i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 26. november 2008 Forfatter #358 Del Skrevet 26. november 2008 Innom med en onsdags- *edit: KG lar meg ikke ha smiley og ord inntil hverandre tilbake til deg, snupps! Ja den var koselig den, var over fjellet i Oslo en tur og besøkte venner og familie Det er koselig da. Siden det er over fjellet så ser du dem kanskje ikke så ofte? Men da er det jo desto hyggeligere når man sees da. Ja, du har nok rett i at sorger og gleder går hånd i hånd... da det ble klart at mamma sin bestemor var veldig syk rett før bryllupet til foreldrene mine var det snakk om å avlyse/utsette bryllupet, men morfar sa at livet bare fikk gå sin gang, om det så ble bryllup og begravelse dag etter dag... hører med til historien at hun var 96 år når hun døde da, så det var jo ikke veldig uventet, men tror det ble to uker mellom begravelsen og bryllupet... selvfølgelig ikke veldig kjekt, men sånn er det noen ganger... Får håpe søsteren din og eksen ordner ting greit. Bra dere er innstilt på å støtte dem Vi har heldigvis gifte foreldre begge to, men bra at man kan skilles som venner i det minste... har altfor mange venner hvor foreldrene har gjennomgått en stygg skilsmisse og hatt ungene som budbringere for drittslenging dem i mellom... Trist at foreldrene til din kjære fortsatt ikke er på talefot. Men bryllup i utlandet blir nok kjempefint, vi var litt inne på tanken vi også, men vi ville ha med litt folk i tilfelle, og fant ut det ble litt mye stress... utenom helt nærmeste familie kan du liksom ikke forvente at folk tar seg råd til å bli med... men sikkert romantisk å være helt alene og altså Ja, en får jo bare ta ting som det kommer. Det er mye man ikke kan styre her i livet. Skulle vi hatt med noen hadde det fort blitt veldig mange. :gjeiper: Og som du sier så kan en ikke forvente at alle tar seg råd til det. Vi tror det blir veldig fint å bare være oss to vi. Da trenger vi ikke å fokusere på noe annet enn hverandre. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 26. november 2008 Forfatter #359 Del Skrevet 26. november 2008 Åh, det er så herlig å slenge seg på sofaen, nydusjet, etter en god treningsøkt. I morgen har jeg fri, så da tenkte jeg at det skulle bli den store husarbeid- og oppgaveskrivingsdagen. (Mistenker at det blir noen KG pauser også. ) Har vært ganske så effektiv med skolearbeid i dag. Før undervisningen fikk vi gjort ferdig en gruppeoppgave, og etter timen møtte jeg en annen gruppe og planla en framføring vi skal ha på fredag. Og da jeg kom hjem skrev jeg en god del på eksamensoppgaven min. Får håpe inspirasjonen holder seg fremover. Neste uke har jeg og noen klassevenninner planer om å jobbe med gamle eksamensoppgaver, litt hver dag. Jeg må snart prøve å skjønne at eksamen nærmer seg. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 26. november 2008 #360 Del Skrevet 26. november 2008 Lykke til med eksamensforberedelser!! Det er såå tungt å sette seg ned og lese, synes jeg, men det er verdt det når eksamensdagen kommer og man føler man har relativ kontroll iallefall:p Den følelsen av å ha totalt ikke noe kontroll er forferdelig, nemlig, det kjennes litt ut som å falle ned i et uendelig dypt sort hull *grøsse*. Jeg liker definitivt best den første varianten, selv om man da må jobbe litt på forhånd. Fant ingen passende smilefjes, så derfor fikk du denne, bare fordi den var søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg