Gå til innhold

Nå er vi mann og kone

Muffin!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

:ler: Mye øl og lite pynt hadde det nok blitt da ja. Det er godt de har oss. ;) Kjære har ikke helt det planleggingsgenet heller. Regner med at han blir litt mer aktiv når det nærmer seg (men da har vel jeg fikset det allerede :fnise:). Neida, han skal hvertfall få hjelpe til når det gjelder innkjøp av drikke og musikk og sånt. :)

Selvfølgelig er jo drikke og musikk viktig! Holdt på å glemme det jeg... men det skal de absolutt ha ansvar for :fnise:

Her blir det nok ostekake eller fromasjkake noe ala:

Ostekake

eller

Fromasj

Ellers så ser ikke denne så dum ut heller: Sjokolade

Men den kan kanskje bli i overkant mektig?

Min kjære og jeg kan ikke fordra bløtekake og marsipankaker.. :fnise: må jo ha noe vi orker å spise begge to :lol:

Denne kakesiden er herved lagret - wow! :jepp: Det så lekkert ut!!

:sikle: Ostekake er så digg :nigo: Eneste kjipe med det er jo at muttern blander seg inn da vettu.. "Du kan jo ikke ha ostekake som bryllupskake" Jo det kan jeg, for det er jeg som gifter meg.. :ler:

Ostekaka så bare sååååå god ut! :sikle: så den syns jeg du bare skal ta!! :Nikke:

--------------------

:strix: GRATULERER MED 6-ÅRS DAGEN!! :strix:

:klem:

*edit: feil koder...

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: fellow ambassade-hottie-bride! :) Roma høres helt fantastisk ut!! Og dere kommer til å bli kjempefine, dressen er helt fantastisk og kjolen like så!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: fellow ambassade-hottie-bride! :) Roma høres helt fantastisk ut!! Og dere kommer til å bli kjempefine, dressen er helt fantastisk og kjolen like så!

Takk. :rødme:

Det er godt å ha en fellow ambassade-hottie-bride. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du har hatt en bra helg Muffin!min?!

:klemmer:

Så ikke denne i går jeg. :klaske:

Hatt en finfin helg jeg. :nigo: Koselig feiring av dagen vår :kline:, spist gode kalkunmiddager (ble rester gitt) og kake :sikle:, hatt besøk av en kompis, sett film, fått trent :hoppe:, fått unna endel husarbeid og fått skrevet (litt for lite) på oppgaven min.

Håper din helg var bra også. :klem:

Nå har jeg nettopp kommet fra frisøren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ingen drastiske forandringer. Bare klipte tupper og klippa opp litt. Så tenker vi sier like stunning som før, kanskje litt forbedret. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så ikke denne i går jeg. :klaske:

Hatt en finfin helg jeg. :nigo: Koselig feiring av dagen vår :kline:, spist gode kalkunmiddager (ble rester gitt) og kake :sikle:, hatt besøk av en kompis, sett film, fått trent :hoppe:, fått unna endel husarbeid og fått skrevet (litt for lite) på oppgaven min.

Håper din helg var bra også. :klem:

Nå har jeg nettopp kommet fra frisøren. :)

Det går bra vettu vennen... :hug: Men jeg begynte å lure et øyeblikk! :lol:

Høres ut som en riktig så koselig helg!...

Min helg har gått i ett pga all jobbinga, men den har forsåvidt vært bra. Vinkveld fredag etter jobb, vors og ut på byen lørdag etter jobb. Moro var det! men det skal bli enda bedre kommende helg! Da er det ingen jobbing! :duskedame:

Når skal du levere inn oppgaven?!

Åh... så deilig å ha vært hos frisøren!

Er ikke flink nok til å gå dit jeg altså... :sjenert:

Det er vel kanskje ulempen med å jobbe alene, at du må sponse konkurrenten for å få klippet deg. :ler:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...