Gå til innhold

Nå er vi mann og kone

Muffin!

Anbefalte innlegg

Det har vi ja :skravle:

Ønsker deg en gooood dag og en fin tordag vennen :klemmer:

Takk, vennen. :klem: Torsdagen har vært fin. Litt mye å gjøre for tiden, men vi nærmer oss slutten på en gruppeoppgave i programmering nå :hoppe:. Var sliten etter en lang dag på skolen, men dro meg av gårde på trening likevel. Den var avlyst, så da ble det sofaen på meg likevel, men med litt bedre samvittighet. ;)

Håper du har hatt en fin dag også!

Og det er..? :popcorn:

Hvitløksdampet scampi, kjøttboller med tomatsaus, urtestekte potetbåter og spekeskinke. Satser på at det er ting folk liker samtidig som det liver opp koldtbordet. :jepp:

:sikle: Tapasretter...

:sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Muffin! :klemmer:

Kikket på hjemmesiden deres nå, den var kjempestilig! Og så må jeg bare si at det er helt GENIALT at dere ønsker dere 8bits NES!!!! Jeg vil også ha, min ble for mange år siden gitt bort til kusinene mine.... :sukk:

Takk!

:ler: Vi har ikke en helt standard ønskeliste. Så kult at du likte det. Gitt bort din?! :troest:

Vi er (litt) spillnerder vi, så vil gjerne ha en mer eller mindre komplett samling konsoller. Hvertfall når det er snakk om Nintendo. PS3 er jo bakoverkompatibel, og Xbox er ikke så viktig for oss, men vi har nå en da. :gjeiper: Gleder meg til vi får litt mer plass, da blir det en skikkelig spille-/filmstue. ;)

:vinke: Hei Muffin! :klem:

Lenge siden jeg har vært innom her nå, håper du har det bra! Det har iallefall skjedd litt siden sist :hoppe:

Først: Gratulerer så masse med jobb :strix: Så herlig!! Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne :nigo:

Og så godt og digg med tapas :sikle: Det kommer til å bli en helt herlig fest, det er jeg sikker på :)

Godt å "se" deg igjen. :klemmer:

Jeg har det veldig fint. Du også håper jeg. :)

Tusen takk! Må nesten fortelle om de gode ordene jeg fikk fra biblioteksjefen på den nye jobben min i dag. It made my day (i tillegg til at kjære hadde kjøpt daimkake til meg). :nigo: Mamma ringte og fortalte at hun hadde vært innom biblioteket for å levere en bok (hun jobber som lærer på den samme høgskolen), og biblioteksjefen sa til henne at de gleder seg sånn til jeg skal begynne å jobbe der. :hoppe: Jeg gjorde visst et godt inntrykk på intervjuet, både faglig og personlig. Ble nesten flau av all skryten, jeg, men mamma sa hun bare tok imot og sa seg enig. :fnise: Nå vet jeg også at grunnen til at jeg fikk mail så fort om at jeg var innstilt som nr. 1 var at de var redd jeg skulle ta en annen jobb, så de ville gjerne sikre seg meg. Blir så glad for å få så mye godord! Det gjør mye for selvfølelsen. Håper bare ikke de har for høye forhåpninger til meg når jeg begynner da. :fnise: Ikke lenge til jeg skal dit nå, for før jeg begynner i jobb der skal jeg skal dit en måned i praksis. :) (Dette ble søkt om før jeg visste om den ledige stillingen der, men det er jo bare en fordel, både for dem og meg.)

Når det gjelder festen så er det hvertfall mange som gir uttrykk for at de gleder seg, og flere venninner har allerede kjøpt kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :hoppe:

Så gøy! Innbiller meg at vi ser for oss litt av det samme siden vi sikkert skal ha mer "fest", ettersom vi er ambassadebruder. ;)

Syns ikke det var et rart spørsmål, om jeg forstod det rett da. :)

Vi har skrevet i invitasjonene at folk skal kle seg pent, det blir bryllupskake og "vår første dans", og jeg regner med at flere gjester (les: særlig mammaene våre) kommer til å ha fokus på at grunnen for festen er at vi har giftet oss. Samtidig ønsker vi å løse opp stemningen med koldtbord/tapas, mye godt drikke, sitte ved småbord, lite/ingen taler, mye musikk osv. Det skal altså ikke være så formelt og stivt, men mer gøy og koselig, men samtidig ikke være en hvilken som helst fest.

Ja, sånn har vi også tenkt! :) Helt likt, faktisk :fnise: Det kommer til å bli superbra :Nikke:

Takk!

:ler: Vi har ikke en helt standard ønskeliste. Så kult at du likte det. Gitt bort din?! :troest:

Vi er (litt) spillnerder vi, så vil gjerne ha en mer eller mindre komplett samling konsoller. Hvertfall når det er snakk om Nintendo. PS3 er jo bakoverkompatibel, og Xbox er ikke så viktig for oss, men vi har nå en da. :gjeiper: Gleder meg til vi får litt mer plass, da blir det en skikkelig spille-/filmstue. ;)

Godt å "se" deg igjen. :klemmer:

Jeg har det veldig fint. Du også håper jeg. :)

Tusen takk! Må nesten fortelle om de gode ordene jeg fikk fra biblioteksjefen på den nye jobben min i dag. It made my day (i tillegg til at kjære hadde kjøpt daimkake til meg). :nigo: Mamma ringte og fortalte at hun hadde vært innom biblioteket for å levere en bok (hun jobber som lærer på den samme høgskolen), og biblioteksjefen sa til henne at de gleder seg sånn til jeg skal begynne å jobbe der. :hoppe: Jeg gjorde visst et godt inntrykk på intervjuet, både faglig og personlig. Ble nesten flau av all skryten, jeg, men mamma sa hun bare tok imot og sa seg enig. :fnise: Nå vet jeg også at grunnen til at jeg fikk mail så fort om at jeg var innstilt som nr. 1 var at de var redd jeg skulle ta en annen jobb, så de ville gjerne sikre seg meg. Blir så glad for å få så mye godord! Det gjør mye for selvfølelsen. Håper bare ikke de har for høye forhåpninger til meg når jeg begynner da. :fnise: Ikke lenge til jeg skal dit nå, for før jeg begynner i jobb der skal jeg skal dit en måned i praksis. :) (Dette ble søkt om før jeg visste om den ledige stillingen der, men det er jo bare en fordel, både for dem og meg.)

Når det gjelder festen så er det hvertfall mange som gir uttrykk for at de gleder seg, og flere venninner har allerede kjøpt kjole.

Så koselig å få så mye skryt :tommelopp: Det høres ut som en veldig sympatisk sjef ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med mye skryt fra din kommende sjef! :strix: Synes det er viktig å føle seg velkommen og ''etterlengtet'' i en ny jobb. :Nikke:

*mmmmm tapas* :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Takk!

Jeg var for liten til å skjønne mitt eget beste da det skjedde! Hadde jo vært så utrolig stas å spille de gode gamle klassikerne igjen!! :jepp:

Ha en fin fredag Muffin!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir sikkert kjempebra med de tapasrettene i tillegg til koldtbordet!! :spise:

Så gøy med så mye skryt fra den fremtidige sjefen din! :)

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånn har vi også tenkt! :) Helt likt, faktisk :fnise: Det kommer til å bli superbra :Nikke:

Så koselig å få så mye skryt :tommelopp: Det høres ut som en veldig sympatisk sjef ;)

Vi kommer nok til å få knallbra fester begge to! :jepp:

Skryt er alltid veldig hyggelig. :) (Tror jeg var litt kjapp i går med å kalle henne biblioteksjef, for biblioteksjefen er overhodet for alle de fire Høgskolebibliotekene i fylket, mens hun her er daglig leder på det på biblioteket jeg skal jobbe. Men hun blir jo min nærmeste sjef da.)

Så herlig med mye skryt fra din kommende sjef! :strix: Synes det er viktig å føle seg velkommen og ''etterlengtet'' i en ny jobb. :Nikke:

*mmmmm tapas* :sikle:

Ja, men det var ikke måte på da! :fnise: Men det er kjempekoselig det. :Nikke:

Jeg var for liten til å skjønne mitt eget beste da det skjedde! Hadde jo vært så utrolig stas å spille de gode gamle klassikerne igjen!! :jepp:

Ha en fin fredag Muffin!

Ja, det er gøy! Du kan spille de gamle snes-spillene på pc også da. Men det blir vel ikke helt det samme.

Ha en fin fredag du også! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :vinke:

kommer innom med en helge :kose: og ønsker deg en

superfin helg :klem:

Så koselig. Stor helge- :klem: og ønsker om en god helg tilbake!

Det blir sikkert kjempebra med de tapasrettene i tillegg til koldtbordet!! :spise:

Så gøy med så mye skryt fra den fremtidige sjefen din! :)

God helg! :klemmer:

:jepp:

God helg til deg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker dager når vi begge har fri og ikke må stresse med å rekke noe. Etter en lang morgen i senga stod vi opp og lagde god frokost/lunsj med nystekte rundstykker og egg. Har vært flink og vasket klær nå, men ellers tar vi det med ro. Kjære og en kompis spiller litt ps3, mens jeg pusler med en skoleoppgave. I kveld er det bursdagsfest for en venninne. :skaal:

Lørdags- :klemmer: til alle som vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha! :hoppe:

Høres ut som en deilig morgen, og spesielt for dere som er nygifte og allting! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha :klem: Selvom det er mandag i dag da :sjenert:

Håper du har hatt en fin helg :jepp: Virker ihvertfall som om det gifte livet passer dere bra :hjerte:

Og grattis med skryt! Det viser bare hvor flink du er (allerede før du har begynt) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå NES er jo så moro :strix: Jeg har skikkelig lyst på Sega jeg.. :sjenert: Men de er jo så vanskelige å få tak i og er man heldig å finner en så er de sviiindyre :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha! :hoppe:

Høres ut som en deilig morgen, og spesielt for dere som er nygifte og allting! :strix:

Veldig koselig. :hjerte:

Jeg vil ha :hoppe: :hoppe:

kooooose dere masse med bursdagsfeiring :danser: og ha en flott lørdagskveld :klemmer:

Takk for det! Vi hadde det veldig gøy. Høydepunketet var vel da vi lagde champagne-pyramide. :lol:

Jeg vil også ha :klem: Selvom det er mandag i dag da :sjenert:

Håper du har hatt en fin helg :jepp: Virker ihvertfall som om det gifte livet passer dere bra :hjerte:

Og grattis med skryt! Det viser bare hvor flink du er (allerede før du har begynt) ;)

Takk. Godt at de har tro på meg hvertfall. ;)

Det passer oss perfekt. :rødme: Nå blir jo lillebroren til kjære snart gift også. Han ringte i går, og lurte på hvor vi ville sitte, for han holdt på med bordplasseringer. Kjære sa at han virka ganske avslappa, men at den kommende frua var litt mer stressa i bakgrunnen. Kan forstå det, for nå er det jo bare 4 dager igjen for dem.

Sender en tirsdags- :klem: tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Goood mandags formiddag vennen :klem:

hvordan har du det idag? hatt en fin helg? :kose:

ha en strålende mandag videre!! :)

Koselig at du er innom her med :klemmer: Mandag var en veldig fin dag. Vi tok en tur til hjembyen min for å kjøpe gulv, og se litt på møbler. Vi skal legge gulv i den ene stua i påsken, men vi rekker ikke dra nedover før helligdagene, og da er jo alle butikkene stengt. Men nå ligger det klart og venter på oss. :)

Ååå NES er jo så moro :strix: Jeg har skikkelig lyst på Sega jeg.. :sjenert: Men de er jo så vanskelige å få tak i og er man heldig å finner en så er de sviiindyre :dåne:

Jeg har egentlig ikke noe forhold til Sega jeg. Men spill er moro! Satt nesten hele søndag og spilte Little Big Planet jeg. :fnise: Formen var litt laber, så orket ikke stort annet.

----------------------

I dag fikk vi bryllupsgave av en venninne som ikke kan komme i bryllupet. Fikk smiley-skål. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Så gøy med skryt fra jobben du skal begynne i, det er nesten ikke noe skryt som er morsommere enn sånn jobbmessig (rent bortsett fra spørsmål om man har gått ned i vekt da :fnise: )

Høres forresten ut som "the married life" ikke er å forakte :nigo: De eva solo skålene er forresten veldig fine!!

Håper du har en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn smiley skål ønsker jeg (vi) oss også :hoppe: Heldiggrisen!

Ja, det er nå til helgen din bror skal gifte seg? Var det ikke da du skulle bruke de lekre blå skoene?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med skryt fra jobben du skal begynne i, det er nesten ikke noe skryt som er morsommere enn sånn jobbmessig (rent bortsett fra spørsmål om man har gått ned i vekt da :fnise: )

Høres forresten ut som "the married life" ikke er å forakte :nigo: De eva solo skålene er forresten veldig fine!!

Håper du har en fin dag!

De er kule. :Nikke:

Og det er deilig å være gift når man er så heldig med ektemannen. ;)

Har hatt en fin dag hittil. Ble sittende og lese gamle kort og brev i stad da jeg skulle pakke noe ned i esker. Tror jeg var litt melankolsk fra før, for fikk fort tårer i øynene. Ble rørt over alle mennesker som var/er glad i meg, og tok seg tid til å skrive søte ord til meg, samtidig som jeg savnet tiden hvor jeg var sammen med vennene mine hele tiden. Det er jo naturlig at man ikke er like mye sammen nå som det man var da man gikk på skole sammen, og jeg har det jo kjempefint nå også, men syns jeg treffer de gamle vennene mine litt for sjelden. Jeg rakk ikke sitte så lenge i de tankene før ei gammel venninne ringte meg, og vi ble sittende og snakke en times tid. :) Har ikke snakket med henne siden romjulen nå, men det som er så godt med gamle venner er at man er like gode venner uansett om det har gått 1 dag eller 1 år siden sist.

:hug:

Sånn smiley skål ønsker jeg (vi) oss også :hoppe: Heldiggrisen!

Ja, det er nå til helgen din bror skal gifte seg? Var det ikke da du skulle bruke de lekre blå skoene?

:klem:

Det å få bryllupsgaver er jo egentlig en veldig stor bonus. Tenk å få gaver for at man har bestemt seg for å leve resten av livet med sin kjære. "Ja'et" er jo den største gaven man kan få. :rødme:

Det stemmer. Jeg trippet rundt på dem her i stad. :fnise: Det er ikke min bror, men kjære sin. ;)

-----------------------

Lurte på å finne på en aprilspøk til dere, men fant ut at jeg ikke hadde lyst til å lure dere søtingene. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...