Muffin! Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #841 Del Skrevet 24. februar 2009 Det hørtes ut som et supert utdrikkningslag Muffin!!! Litt misunnelig for at jeg ikke hadde et selv, men ikke så lett når ting skal være hemmelig Lykke til med jobben også, håper du får den Nei, noe må "ofres" når man skal være så hemmelighetsfull. Takk for det. Hørtes ut som ett perfekt utdrikningslag!!!! Så snille venninner du har!!! Og tenk>!!!!!!! : bare 9 dager igjen!!!!! Det var det, virkelig. Ååååååååååååååååååå, søte fellow amassade-hottie-bride!! 9 dager igjen!! :hjerte: Så søt du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #842 Del Skrevet 24. februar 2009 Hei!! NÅ er det lenge siden jeg har "sett" deg... Jeg er SÅ spent på dine vegne nå!Heldige du,ikke lenge igjen..... lindakristin Hei, så koselig at du er tilbake! Snart er jeg fru! Så søte venninner du har! Hørtes ut som et kjempekoslig utdrikningslag!! Så deilig å kose seg med sine nærmeste når det er drittvær ute Sov alle sammen over på samme sted? BARE 9 DAGER IGJEN! Ja, jeg er heldig. Alle sov over der, ja. Syns det var utrolig koselig, for da trengte vi ikke tenke på henting eller hvordan vi skulle komme oss hjem, og vi kunne holde på til vi sluknet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 24. februar 2009 #843 Del Skrevet 24. februar 2009 Hørtes kjempekoselig ut at alle sov over!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. februar 2009 #844 Del Skrevet 24. februar 2009 Finner ingen bilder fra utdrikningslaget jeg.. Bare profilbildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #845 Del Skrevet 24. februar 2009 Hørtes kjempekoselig ut at alle sov over!!! Selv om det ikke ble mye søvn da. :gjeiper: Finner ingen bilder fra utdrikningslaget jeg.. Bare profilbildet.. Får du ikke sett dem når du trykker på "Se bilder av ..." under profilbildet? Da har hun vel satt innstillingene sånn at bare venner av henne kan se bildene da. Det var jo dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. februar 2009 #846 Del Skrevet 24. februar 2009 Nei, der er det bare noen eldre bilder.. Ja ja, jeg overlever vel selv om jeg ikke får stilt nysgjerrigheten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #847 Del Skrevet 24. februar 2009 Nei, der er det bare noen eldre bilder.. Ja ja, jeg overlever vel selv om jeg ikke får stilt nysgjerrigheten min! Kjedelig. Du får ikke sett de jeg har kommentert på heller da? Jeg kan jo sende en mail med noen bilder da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 24. februar 2009 #848 Del Skrevet 24. februar 2009 Kjedelig. Du får ikke sett de jeg har kommentert på heller da? Jeg kan jo sende en mail med noen bilder da. Du kan legge de i gruppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 24. februar 2009 #849 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg vet du har svart det dette ca tusen ganger, men når er det dere reiser igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #850 Del Skrevet 24. februar 2009 Du kan legge de i gruppa Ja, jeg kan jo det. Tenkte av en eller annen grunn at det bare skulle være bryllupsrelaterte bilder der, men de er jo forsåvidt det da, om enn på en litt annen måte. Jeg vet du har svart det dette ca tusen ganger, men når er det dere reiser igjen? Vi drar tidlig onsdag 4. mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 24. februar 2009 #851 Del Skrevet 24. februar 2009 Ja, jeg kan jo det. Tenkte av en eller annen grunn at det bare skulle være bryllupsrelaterte bilder der, men de er jo forsåvidt det da, om enn på en litt annen måte. Vi drar tidlig onsdag 4. mars. men det er jo ikke egentlig en bryllupsgruppe. det har bare blitt det. oi. i morgen er det en uke til dere drar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 24. februar 2009 #852 Del Skrevet 24. februar 2009 Åh så utrolig koselig det utdrikningslaget hørtes ut. Sånn vil jeg også ha!! :hoppe: Snart klar for avreise nå da? Føler du at du har alt klart og i boks eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #853 Del Skrevet 24. februar 2009 men det er jo ikke egentlig en bryllupsgruppe. det har bare blitt det. oi. i morgen er det en uke til dere drar. Begynte vel fordi vi brudene var så nysgjerrige på hverandre. En uke går fort! Åh så utrolig koselig det utdrikningslaget hørtes ut. Sånn vil jeg også ha!! :hoppe: Snart klar for avreise nå da? Føler du at du har alt klart og i boks eller? Håper du får det! Det var kjempegøy! Det meste er klart. Tenkte å pakke til helgen. Liker å ha god tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. februar 2009 #854 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Bare en uke til dere reiser nå! Jeg også vil være med til Roma! *misunnelig* Kan jeg få være med i kofferten? Endret 25. februar 2009 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 25. februar 2009 #855 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Vi skal også til Roma på vår bryllupsreise!! Før vi skal videre til Firenze,Pisa og Korsika.. men det er ikke før 1.juli... 8 dager igjeeeenn!!! Endret 25. februar 2009 av ¤Linda¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. februar 2009 #856 Del Skrevet 25. februar 2009 Bilder på gruppa hørtes lurt ut! Hvis ikke er det bare å sende på mail! Nysgjerrig, jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #857 Del Skrevet 25. februar 2009 Bare en uke til dere reiser nå! Jeg også vil være med til Roma! *misunnelig* Kan jeg få være med i kofferten? Om en uke nå er vi i Roma! Du skal jo dit litt senere da. Og til Sicilia. :rødme: Vi skal også til Roma på vår bryllupsreise!! Før vi skal videre til Firenze,Pisa og Korsika.. men det er ikke før 1.juli... 8 dager igjeeeenn!!! Det hørtes herlig ut. Bra dere ikke bare skal til Roma da, for det nok varmt på den tiden! Hvor lenge skal dere være på tur? ------------------------- 23 av 25 utført i dag. Droppet skolen i dag, for vi hadde bare én forelesning (som jeg har fått høre var like intetsigende og dårlig som jeg forventet). Men jeg har rukket mye her hjemme. Før halv tolv hadde jeg både og . Nå etterpå har jeg holdt på med noen oppgaver. Det er mange eksamensoppgaver på en gang her nå, så merker det skal bli godt å komme seg vekk fra det noen dager. Har såpass kontroll at jeg ikke kommer til å tenke på det mens vi er i Roma. De dagene skal bare nytes til fulle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. februar 2009 #858 Del Skrevet 25. februar 2009 Høres bra ut å være Muffin for tida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #859 Del Skrevet 25. februar 2009 Høres bra ut å være Muffin for tida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. februar 2009 #860 Del Skrevet 25. februar 2009 ------------------------- 23 av 25 utført i dag. Droppet skolen i dag, for vi hadde bare én forelesning (som jeg har fått høre var like intetsigende og dårlig som jeg forventet). Men jeg har rukket mye her hjemme. Før halv tolv hadde jeg både og . Nå etterpå har jeg holdt på med noen oppgaver. Det er mange eksamensoppgaver på en gang her nå, så merker det skal bli godt å komme seg vekk fra det noen dager. Har såpass kontroll at jeg ikke kommer til å tenke på det mens vi er i Roma. De dagene skal bare nytes til fulle! For en effektiv dag!! Du når i alle fall målet om 25 treninger, det er bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg