Strix Skrevet 19. februar 2009 #801 Del Skrevet 19. februar 2009 Ohhh, vanker det utdrikkningslag, så morsomt!! Kan jeg spørre hva slags jobb du har søkt på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 19. februar 2009 #802 Del Skrevet 19. februar 2009 OI bare 2 uker igjen. Gleder meg til å høre om utdrikningslaget, og ikke minst til å høre om bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. februar 2009 #803 Del Skrevet 20. februar 2009 2 uker igjen! Gleder meg til å høre om utdrikningslag og mulighet for jobb. Ha en god helg og kos deg kjempemye sammen med gode venninner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. februar 2009 #804 Del Skrevet 20. februar 2009 Krysser alle kryssbare kroppsdeler for at jobben skal bli din!! Og ha en flott dag i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 20. februar 2009 #805 Del Skrevet 20. februar 2009 Krysser også alt for at du får den jobben Og kos deg masse på laget ditt i morgen, gleder meg til referat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. februar 2009 #806 Del Skrevet 20. februar 2009 Lykke til med jobben, håper det går din vei!! Og ha et kjempebra utdrikningslag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #807 Del Skrevet 20. februar 2009 Ohhh, vanker det utdrikkningslag, så morsomt!! Kan jeg spørre hva slags jobb du har søkt på? Jeg har søkt på et ettårig vikariat som bibliotekar på et høgskolebibliotek. OI bare 2 uker igjen. Gleder meg til å høre om utdrikningslaget, og ikke minst til å høre om bryllupet. Så koselig at dere vil høre. 2 uker igjen! Gleder meg til å høre om utdrikningslag og mulighet for jobb. Ha en god helg og kos deg kjempemye sammen med gode venninner! God helg til deg også. Krysser alle kryssbare kroppsdeler for at jobben skal bli din!! Og ha en flott dag i morgen!! Takk! Krysser også alt for at du får den jobben Og kos deg masse på laget ditt i morgen, gleder meg til referat! Takk, lover å kose meg! Lykke til med jobben, håper det går din vei!! Og ha et kjempebra utdrikningslag!! Hadde vel vært litt utrolig om jeg fikk den første jobben jeg søkte på, men håper veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilde1 Skrevet 20. februar 2009 #808 Del Skrevet 20. februar 2009 Nå kan jeg starte bryllupsdagbok også! I dag bestilte vi vielse hos ambassaden i Roma. Dagen vår blir 5. mars 2009. Vi hadde egentlig tenkt å gifte oss 17. september 2009 (som er 3-årsdagen for forlovelsen vår), men så fant vi ut at mars passet mye bedre. Det betyr mindre ventetid. Det blir bare meg og kjære som reiser til Roma. Blir nok helt fantastisk! :rødme: Vi gleder oss! Vi skal ha en bryllupsfest her hjemme etterpå for å feire med familie og venner. Den blir 20. juni. Så her blir det både planlegging av Roma-tur og fest! Kan jo opplyse om at vi er 23 og 24 år gamle, og at vi har vært sammen i snart 6 år, og vært samboere i 5 av disse. (Litt lenger ned på siden her finnes lista mi.) Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #809 Del Skrevet 20. februar 2009 Gratulerer så mye! Tusen takk. til boka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. februar 2009 #810 Del Skrevet 20. februar 2009 God helg, Muffin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #811 Del Skrevet 20. februar 2009 God helg, Muffin God helg til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 20. februar 2009 #812 Del Skrevet 20. februar 2009 er det i morgen det blir utdrikningslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #813 Del Skrevet 20. februar 2009 er det i morgen det blir utdrikningslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 20. februar 2009 #814 Del Skrevet 20. februar 2009 Håper du får jobben Og masse lykke til på utdrikningslaget i morgen Gleder meg til å høre referat God helg snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #815 Del Skrevet 22. februar 2009 Håper du får jobben Og masse lykke til på utdrikningslaget i morgen Gleder meg til å høre referat God helg snuppa Jeg hadde et supert utdrikningslag! Her kommer den sterkt ønskede rapporten: Jeg ble hentet av forloveren min og en venninne til. Jeg ga kjære et hadet-kyss og ante ikke hva dagen ville bringe. Kjøreturen var preget av mye snø og at vi kjørte feil en gang eller fire, men det gikk fint. Til slutt kom vi fram dit resten av jentene ventet. Utenpå så det ut som en bondegård, men da vi kom inn på "låven" fikk vi se masse spennende utstyr som skulle brukes i ulike aktiviteter. Vi skulle ha femkamp! Vi fordelte oss på to lag, og valgte disse øvelsene: *Bryting med sumodrakt *Skyting med bil og bue *Menneskelig bowlingkule *Boksing med gigahansker og *Rodeo. Det var utrolig gøy! Vi lo masse, sånn ca hele tiden, tok mange morsomme bilder, og selvfølgelig vant laget mitt. Jeg lærte en god del også. Jeg har funnet ut at jeg aldri skal bli så tjukk som en sumobryter (det er særdeles upraktisk med så korte armer at de ikke kan møtes foran på magen engang), at venstrearmen min er litt svak (slet litt med å få spent buen på andre forsøk, men med viljestyrke går det meste), men at jeg egentlig har talent for bueskyting (fikk en tier, ja), at jeg er en særdeles dårlig bowlingkule (eller at de som trillet kulen jeg satt i var under middels til å bowle), at jeg er veldig god på å bokse med gigahansker (stakkars, lille venninne som fikk utallige slag i hodet) og at jeg er helt ok på rodeo (men ikke veldig grasiøs på okseryggen). Etter noen timer med lek og moro der skulle vi dra videre til neste sted. Jeg, forlover og sjåfør-venninne kjørte bil igjen, og de andre kollektivtransport. Bil og snø er egentlig ingen god kombinasjon fikk vi erfare. Da vi kom fram dit vi skulle, eller hvertfall nesten dit vi skulle, vi måtte bare snu og parkere, så kjørte vi oss fast. Heldigvis kom det mange sterke menn løpende for å redde oss i nøden, så da fikk de dytta bilen på plass. Der stod den, og greit var det, for vi hadde ikke tenkt oss noe mer ut i snøværet den dagen. Vi skulle tilbringe resten av kvelden hjemme hos en av venninnene mine. Der fikk vi endelig mat! Hun hadde laget forskjellige tapasretter, utrolig mye godt! Da ingen klarte å trykke ned en eneste, liten matbit til (selv om mange gjerne ville), så fant de ut at jeg måtte nok på do. Da jeg kom tilbake hadde de lagt mange ting utover på et teppe. Det var en gave fra hver av dem, som hadde noe med minner vi hadde sammen å gjøre. Så utrolig koselig! :rødme: Da ble det endel mimring og klemmer. Etter det fant de ut at det var på tide å skifte. De hadde valgt ut et fantastisk lekkert antrekk til meg: hvit 70-tallskjole (jeg var jo tross alt bruden), sølvsko, pastellfarget skjerf i halsen, lange, røde "perle"-smykker og de største brillene dere kan tenke dere. Fikk også passende sminke til. Følte meg lekker da. De andre så ikke direkte bra ut de heller, så vi var en herlig gjeng da vi utførte den dertilhørende photo-shooten. Endelig hadde vi litt plass til dessert, så da hogg vi innpå med tiramisu og chanel-muffins (det er sjokolademuffins med rosa glasur og perler/blomster). Da ble vi temmelig mette igjen, så da fant vi ut at det var tid for karaoke! Vi gaula, dansa, hoppa og showa i flere timer. Veldig moro. Folk falt litt fra og gikk og la seg utover natta, men vi holdt vel på til fire-fem. Etter det bare satt/lå vi og pratet. Rundt seks fant vi fire gjenværende ut at vi burde få oss litt søvn. Sov vel ca to og en halv time, før vi spiste frokost og dro hjem, hvert til vårt. Og alle var enige om at det hadde vært en koselig dag/kveld/natt. Jeg er så utrolig fornøyd! Jeg koste meg masse, og det vet jeg de andre jentene gjorde også. Selv om flere av dem ikke hadde møtt hverandre før, så passet vi kjempebra sammen hele gjengen. Jeg prioriterer litt søvn og kjærestekos i dag, men titter innom bøkene deres en dag snart! Mange til dere, søte snupper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. februar 2009 #816 Del Skrevet 22. februar 2009 Ååå det hørtes ut som et kjempekoselig utdrikningslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. februar 2009 #817 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg håper min forlover er like flink til å lage utdrikningslag når den tid kommer som din forlover var!!! Det høres ut som du hadde en helt fantastisk morsom dag, noe du strengt tatt også bekrefter... Kos deg med en rolig søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 22. februar 2009 #818 Del Skrevet 22. februar 2009 Høres ut som du hadde ett super flott utdrikningslag håper å se bilder gode venner er fantastiske å ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. februar 2009 #819 Del Skrevet 22. februar 2009 Enig, bilder er et must! Høres kjempegøy ut, spesielt på den gården! Og tapas, det er så sinnsykt godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BUFFY Skrevet 22. februar 2009 #820 Del Skrevet 22. februar 2009 Ville bare innom og si hei og ønske deg/dere all mulig lykke på bryllupsdagen og i fremtiden!! (Utdrikningslaget hørtes forresten veldig morsomt ut ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg