Store My Skrevet 15. februar 2009 #781 Del Skrevet 15. februar 2009 Viktigere å feire hverandre og kjærligheten hver dag, enn på den spesielle dagen, men jeg er en sucker for valentines likevel jeg da, og det er jo koselig likevel :rødme: Det er fordi du er en amerikaner inni deg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. februar 2009 #782 Del Skrevet 15. februar 2009 Snaaaaaart frue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. februar 2009 #783 Del Skrevet 16. februar 2009 17 dager igjen! Så koselig med litt Valentines feiring da, selv om den ble en smule punktert av utdrikningslaget. Det er uansett veldig gøy å gjøre slike småting for hverandre en gang i blant, pleie kjærligheten litt som min kjære sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 16. februar 2009 #784 Del Skrevet 16. februar 2009 oh my!!! nå raaaaser dagen avsted nå er snart dagen her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. februar 2009 #785 Del Skrevet 17. februar 2009 Ja, nå er det ikke lenge igjen!! Håper du bare gleder deg, og ikke stresser!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #786 Del Skrevet 17. februar 2009 Viktigere å feire hverandre og kjærligheten hver dag, enn på den spesielle dagen, men jeg er en sucker for valentines likevel jeg da, og det er jo koselig likevel :rødme: Så bra din kjære hadde et fint utdrikningslag han var fornøyd med Din tur neste helg eller? Håper du har hatt en fin helg! Det er litt trist hvis folk må ha en dag for å minne seg på å feire kjærligheten. Men hvis den kommer i tillegg til andre dager, så er den jo en koselig bonus. Til helga er det min tur! Det er fordi du er en amerikaner inni deg det. Tror Ansjoni kommer til å trives bra i the US of A. Snaaaaaart frue 17 dager igjen! Så koselig med litt Valentines feiring da, selv om den ble en smule punktert av utdrikningslaget. Det er uansett veldig gøy å gjøre slike småting for hverandre en gang i blant, pleie kjærligheten litt som min kjære sier. Det er viktig å pleie kjærligheten. :rødme: Og gresset blir grønnest der du vanner. (Spyr på med klisjeer her, men det er jo sant da!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #787 Del Skrevet 17. februar 2009 oh my!!! nå raaaaser dagen avsted nå er snart dagen her Ja, nå er det ikke lenge igjen!! Håper du bare gleder deg, og ikke stresser!! Gleder meg masse! tilbake! --------------------------------- Er litt sliten og lei for tiden. Kommer nok av at jeg har mye å gjøre på skolen, samtidig som vi skal ordne med flyttingen og planlegge bryllupsfesten. Og så bekymrer jeg meg litt over om vi kommer til å finne jobber når vi flytter, og om kjære kommer inn på skole til høsten. Og med dette så kommer jo økonomibekymringen. Jeg er god til å bekymre meg skjønner dere. Men det ordner seg som regel da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. februar 2009 #788 Del Skrevet 17. februar 2009 Det ordner seg alltids, på et vis! Synes du skal prøve å legge de bekymringene døde til etter bryllupet jeg, sånn at du kan bruke tida på å samle masse energi og kjenne på følelsen av at du snart er kona til Muffinmannen! :rødme: Men det blir garantert ikke noe problem når dere er på plass i Roma uansett da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. februar 2009 #789 Del Skrevet 17. februar 2009 Enig med Mazilla! Dytt de dumme tankene bort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 17. februar 2009 #790 Del Skrevet 17. februar 2009 Slenger meg på her!! Enig jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. februar 2009 #791 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg også! Tenk, nå er det snart bare 2 uker igjen, så er du gift! Du har sikkert skrevet det et sted her, men jeg spør allikevel: når reiser dere? Og hvor lenge skal dere være? Gleder meg til veldig detaljert gjenfortelling av hvordan det var og ikke minst hvordan Roma er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. februar 2009 #792 Del Skrevet 18. februar 2009 Kjenner meg godt igjen i det å være flink til å bekymre seg, jeg kan være helt håpløs hvis jeg først setter igang... Men det er som både du og de andre jentene allerede har påpekt, det ordner seg som regel for snille piker!! Og det tror jeg det gjør for deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. februar 2009 #793 Del Skrevet 18. februar 2009 Tror Ansjoni kommer til å trives bra i the US of A. Det håper og tror jeg også Uff, kjenner til sånne bekymringer, de er ikke noe hyggelige. Jeg er også fæl til det der. Men, som regel, så ordner det seg jo alltid. Det blir bare litt mye på en gang! Og først er det jo bryllupet, det blir jo koselig, tenk, bare 2 små uker igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 19. februar 2009 #794 Del Skrevet 19. februar 2009 2 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. februar 2009 #795 Del Skrevet 19. februar 2009 :rødme: :rødme: :rødme: 2 UKER!! :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 19. februar 2009 #796 Del Skrevet 19. februar 2009 :rødme: :rødme: :rødme: 2 Uker går jammen meg fort!!!! :rødme: :rødme: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 19. februar 2009 #797 Del Skrevet 19. februar 2009 Liker det huset veldig godt. :rødme: Har mange gode minner derfra. Og nå skal jeg og kjære skape nye der. De gutta vet ikke hva planlegging er. Da kjære og bestekompisen skulle feire 18-årsdagene sine sammen på et lokale så skaffet de anlegg noen få timer før festen! Har du ikke bok lenger, Strix? Ja, det må være artig å kunne overta barndomshjemmet når en ønsker det og har muligheten Hehe, boys will be boys! Har laga meg ny nå, på generelle Og du, bare 2 uker igjen, det er ikke lenge det altså :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #798 Del Skrevet 19. februar 2009 Det ordner seg alltids, på et vis! Synes du skal prøve å legge de bekymringene døde til etter bryllupet jeg, sånn at du kan bruke tida på å samle masse energi og kjenne på følelsen av at du snart er kona til Muffinmannen! :rødme: Men det blir garantert ikke noe problem når dere er på plass i Roma uansett da.. Jada, har planer om å legge dem igjen hjemme når vi reiser til Roma. Der skal vi bare kose oss og nyte! :rødme: Enig med Mazilla! Dytt de dumme tankene bort!! Går jo litt opp og ned med sånne tanker, kommer jo ofte når man er litt sliten. Slenger meg på her!! Enig jeg også Det hjelper jo sjelden å bekymre seg. Jeg også! Tenk, nå er det snart bare 2 uker igjen, så er du gift! Du har sikkert skrevet det et sted her, men jeg spør allikevel: når reiser dere? Og hvor lenge skal dere være? Gleder meg til veldig detaljert gjenfortelling av hvordan det var og ikke minst hvordan Roma er! Vi reiser tidlig onsdag 4. mars, så vi får en hel dag der før bryllupsdagen vår. Vi skal være til søndagen. Tror det blir veldig passe og fint. Det blir noen dager fulle av kjærlighet, kos og luksus. Rapport skal bli! Kjenner meg godt igjen i det å være flink til å bekymre seg, jeg kan være helt håpløs hvis jeg først setter igang... Men det er som både du og de andre jentene allerede har påpekt, det ordner seg som regel for snille piker!! Og det tror jeg det gjør for deg også. Tror det er en egenskap mange har, kanskje særlig jenter? Det har jo alltid ordnet seg før, så det gjør nok det nå også. Får bare ikke håpe jeg har brukt opp all "flaksen" min. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #799 Del Skrevet 19. februar 2009 Det håper og tror jeg også Uff, kjenner til sånne bekymringer, de er ikke noe hyggelige. Jeg er også fæl til det der. Men, som regel, så ordner det seg jo alltid. Det blir bare litt mye på en gang! Og først er det jo bryllupet, det blir jo koselig, tenk, bare 2 små uker igjen Blir bare litt overveldende, men det er jo ikke annet å gjøre enn å ta en ting av gangen. Merker det skal bli veldig godt å få unna den ene eksamensoppgaven før vi drar, og nå er jeg godt i gang med en til også. Ja, det må være artig å kunne overta barndomshjemmet når en ønsker det og har muligheten Hehe, boys will be boys! Har laga meg ny nå, på generelle Og du, bare 2 uker igjen, det er ikke lenge det altså :hoppe: Da skal jeg ta meg en tur inn der snart. ------------------------------------------ Nå kan dere begynne å krysse fingre, tær og tarmer, for i dag har jeg søkt jobb! Det var ikke akkurat fort gjort. Først så tar det jo litt tid å skrive cv'en og selve søknadsteksten. Fikk noen tips av pappa da. Men etterpå da jeg scannet inn alle vitnemål og attester så ble de lagret i jpg. Greit nok det, bortsett fra at det ikke gikk å laste opp jpg-filer på nettsøknaden jeg skulle bruke! () Så da måtte jeg finne ut en måte å konvertere de til pdf. Heldigvis finnes det mange fine, gratis program på nettet, så da fikk jeg lastet ned et sånt, og da gikk det fint å konvertere dem. Så fikk jeg et nytt problem: man kunne bare laste opp ett dokument for hvert punkt, så da måtte jeg kombinere pdf-filene. Men det gikk jo det også. Så til slutt ble hvertfall søknaden sendt. Syns jeg har jobba så hardt for den stillingen nå at jeg fortjener å få den. Over til noe annet. Jeg fikk melding av forloveren min i stad om at jeg må holde meg hjemme på lørdag formiddag, og at jeg må pakke en veske med tannbørste og truse, og at jeg bør ha på meg noe litt fint, men som man samtidig kan være litt aktiv i. Hun skrev også at hun og flere av vennene mine gledet seg. Det gjør jeg også! Det blir garantert gøy med så herlige venner som jeg har. 19, 20 og 21 av 25 er forresten utført! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #800 Del Skrevet 19. februar 2009 2 uker! :rødme: :rødme: :rødme: 2 UKER!! :rødme: :rødme: :rødme: 2 Uker går jammen meg fort!!!! :rødme: :rødme: :rødme: 2 uker! til alle dere søte snuppene som titter innom boka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg