Disco Biscuit Skrevet 11. februar 2009 #741 Del Skrevet 11. februar 2009 Så flink du er med treningen Kom til å tenke på det Maye spurte om jeg også, vet du når ditt utdrikningslag skal være? Håper du får en flott dag videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #742 Del Skrevet 11. februar 2009 Dumme gutter Enkle vesner, vettu. TENK at det er så kort tid igjen til bryllupet!! Det må jeg ta en liten dans for! Så søt du er. Prøver å oppdatere meg litt Hurra for sko! og for at det nå er under en måned igjen! Du må jo være så spent!! Og fremdeles veldig flink med trening, jeg er imponert Deilig med flytting også Rett på oppdateringer med en gang du kommer hjem. Imponerende. Koselig å ha deg tilbake. Jeg er like spent som en sprettert! Må innrømme at jeg får ganske reisefeber av å lese om og se bilder fra turen din! Jeg må jo stå på hvis jeg skal nå målet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #743 Del Skrevet 11. februar 2009 Inne og lurkikker litt, jeg. Men må innrømme jeg ikke orket å lese alt (jeg har lest bare 5 sider er noe.. ), for det første fordi det tar alt for lang tid, for det andre fordi jeg er litt sjalu på bryllupet deres. Dere skal jo ha drømmebryllupet mitt (jeg ble overtalt til å ha stort bryllup, fordi "ellers kom jeg til å angre".. haha. tror jeg bare er litt sur fordi jeg har sittet og skrevet takkekort i dag). Høres ut som det blir herlig. Og så bra at dere gjør det på den måten som er rett for dere. Og så er det jo kjempesnart! Velkommen hit! Du skal få slippe å lese alt, kjære deg. Jeg er veldig fornøyd med måten vi skal gjøre det på hvertfall. :rødme: Er du nygift du da? Gratulerer så mye! Jeg har lest litt om det der (håpløs hun der dama, ass), og tenkt litt på at det sikkert er kjempemange av gjestene som kommer til å gratulere dere i tillegg til brudeparet. og da kommer hun dere bridezillaen til å bli driiiitforbanna. Og når jeg tenker på det, da godter jeg meg litt. Så gøy med flytting til barndomshjemmet Har du hatt noe utdrikningslag ennå du da? Måtte le litt av utdrikkningslaget gutta hadde planlagt. Ja, det er veldig koselig. Skal bli deilig når alt kommer på plass, men det tar nok litt tid. Planlegging er ikke deres sterke side. Men ser ut som om det blir nå til helga da. Mitt er neste helg. Er kjempespent på hva forloveren min har funnet på! Hun vet at jeg ikke vil ha noe utdriting, men bare kose meg med jentene da. Så er hvertfall trygg på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #744 Del Skrevet 11. februar 2009 Hei Muffin! Innom for å ønske deg en fin onsdag!! Takk, får ønske deg en god torsdag tilbake jeg da, for nå er det ikke så mye igjen av onsdagen. Håper formen er bedre. Så flink du er med treningen Kom til å tenke på det Maye spurte om jeg også, vet du når ditt utdrikningslag skal være? Håper du får en flott dag videre Takk. 17 av 25 utført i dag! Ja, jeg har blitt bedt om å holde av neste helg. Spennende! Onsdags- ----------------------------- Var i byen etter skolen i dag og så etter veske og sjal som jeg kan ha i bryllupet til lillebroren til kjære, men fant ikke noe, så da blir det nok ebay på det også. For at det ikke skulle være noen bomtur så kjøpte jeg et veldig fint skjerf/tørkle og en pakke lilla påskeegg. Så i dag hadde vi dessert. Når vi snakker om godsaker. Har forresten mailet med hun vi skal bestille kake fra. Deilig å ha det mer eller mindre i boks. Skal på prøvesmaking i mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 11. februar 2009 #745 Del Skrevet 11. februar 2009 Wow! Bare 22 dager igjen Vi mister deg vel ikke fordiom?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #746 Del Skrevet 11. februar 2009 Wow! Bare 22 dager igjen Vi mister deg vel ikke fordiom?? Nei, meg blir dere ikke så lett kvitt. Selv om jeg blir gift så må jeg jo planlegge bryllupsfesten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 11. februar 2009 #747 Del Skrevet 11. februar 2009 Velkommen hit! Du skal få slippe å lese alt, kjære deg. Jeg er veldig fornøyd med måten vi skal gjøre det på hvertfall. :rødme: Er du nygift du da? Gratulerer så mye! Takk takk. Er relativt nygift, ja. men har ikke akkurat vært en racer med de takkekortene. Har inntrykk av at ingen egentlig er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #748 Del Skrevet 11. februar 2009 Takk takk. Er relativt nygift, ja. men har ikke akkurat vært en racer med de takkekortene. Har inntrykk av at ingen egentlig er det. Nei, en må jo ha tid til å nyte hvetebrødsdagene også. Når giftet dere dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. februar 2009 #749 Del Skrevet 11. februar 2009 Lilla påskeegg, jeg antar du mener de fra Freia? De er sinnsykt gode! :dåne: Men det er vel eeegentlig litt tidlig for påskegodt..? Så bra at kake er så godt som i boks! Har dere noen formening om hva slags kake dere vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 11. februar 2009 #750 Del Skrevet 11. februar 2009 Nei, en må jo ha tid til å nyte hvetebrødsdagene også. Når giftet dere dere da? For 5 måneder siden. Men mamma og pappa har visst nettopp mottatt takkekort fra noen som giftet seg to måneder før oss, så vi er ikke de treigeste. Men det er litt stort spenn mellom når de første og de siste får kortene sine da.. 2 måneder.. obs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. februar 2009 #751 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg har lest litt om det der (håpløs hun der dama, ass), og tenkt litt på at det sikkert er kjempemange av gjestene som kommer til å gratulere dere i tillegg til brudeparet. og da kommer hun dere bridezillaen til å bli driiiitforbanna. Og når jeg tenker på det, da godter jeg meg litt. Enig!! Skulle likt å være flue på veggen da!! Nei, meg blir dere ikke så lett kvitt. Selv om jeg blir gift så må jeg jo planlegge bryllupsfesten! Hurraaa!! Spennende med utdrikningslag forresten!!! Gleder meg til å lese om det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. februar 2009 #752 Del Skrevet 11. februar 2009 Blir så glad hver gang jeg ser tickeren din inni noens bøker for tida, Muffin! Stor overgang da den begynte å telle ned dager istedet for måneder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 11. februar 2009 #753 Del Skrevet 11. februar 2009 Nei, meg blir dere ikke så lett kvitt. Selv om jeg blir gift så må jeg jo planlegge bryllupsfesten! Jess For 5 måneder siden. Men mamma og pappa har visst nettopp mottatt takkekort fra noen som giftet seg to måneder før oss, så vi er ikke de treigeste. Men det er litt stort spenn mellom når de første og de siste får kortene sine da.. 2 måneder.. obs. Jeg fikk takkekort hos noen som giftet seg agust 07 nå rett før jul, så.. Bedre sent enn aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 11. februar 2009 #754 Del Skrevet 11. februar 2009 Jess Jeg fikk takkekort hos noen som giftet seg agust 07 nå rett før jul, så.. Bedre sent enn aldri HAHAHA! og all dårlig samvittighet svann som dugg for solen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #755 Del Skrevet 11. februar 2009 Lilla påskeegg, jeg antar du mener de fra Freia? De er sinnsykt gode! :dåne: Men det er vel eeegentlig litt tidlig for påskegodt..? Så bra at kake er så godt som i boks! Har dere noen formening om hva slags kake dere vil ha? Det er dem ja. Det er litt tidlig. Skal innrømme det. Men det går ikke å vente til påsken, for da er det tomt i butikkene! Julegodt er hellig, det spises kun i desember, men påskegodt er det ikke så farlig med. Kjære er veldig klar på at han vil ha en hvit kake i 3 eller 4 etasjer. Så da får han få det. Spurte han om smak og pynt osv, men det hadde han ikke tenkt på, så det får vel jeg bestemme. :gjeiper: For 5 måneder siden. Men mamma og pappa har visst nettopp mottatt takkekort fra noen som giftet seg to måneder før oss, så vi er ikke de treigeste. Men det er litt stort spenn mellom når de første og de siste får kortene sine da.. 2 måneder.. obs. Jaja, de får hvertfall takkekort! Enig!! Skulle likt å være flue på veggen da!! Hurraaa!! Spennende med utdrikningslag forresten!!! Gleder meg til å lese om det!! Føler hun får gjennomgå i boken min. Hun er ok til tider altså. Da må jeg ha ny ticker til festen! Lover å skrive referat. Blir så glad hver gang jeg ser tickeren din inni noens bøker for tida, Muffin! Stor overgang da den begynte å telle ned dager istedet for måneder! Så søt du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #756 Del Skrevet 11. februar 2009 Jess Jeg fikk takkekort hos noen som giftet seg agust 07 nå rett før jul, så.. Bedre sent enn aldri HAHAHA! og all dårlig samvittighet svann som dugg for solen. Er alltid noen som er tregere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 11. februar 2009 #757 Del Skrevet 11. februar 2009 Så flink du er med treningen Godt du ikke har tenkt å forlate dagbøkene selv om du blir gift spennende med utdrikningslag! Jeg lurer allerede på hva de driver å planlegger for meg, hver gang jeg er med forloverne mine og jeg f.eks. går på toalettet så sitter de og hvisker og tisker når jeg kommer inn igjen :gjeiper: plingo: Tror det er ganske normalt å være sent ute med takkekortene, jeg fikk takkekort fra en venninne nesten ett år etter at de giftet seg... først skulle de på bryllupsreise, så måtte de velge fotografbilder, så skjedde det en feil med bildene... og så tar det jo litt tid å skrive 100+ takkekort ved siden av studier/jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 11. februar 2009 #758 Del Skrevet 11. februar 2009 Spennende at det kanskje blir en 2010-baby hos dere forresten Her blir det nok en 2012-baby... muligens en sen 2011-baby Ja, legge gulv er jo ikke den største jobben, ikke så dyrt heller... vi har lagt laminat på kontoret, håper vi får skiftet gulv på kjøkkenet til sommeren... det som ligger der allerede er faktisk parkett, men er veldig nedslitt og litt vannskadet foran vasken (vært sånn siden før vi kjøpte, så vi burde ha skiftet før), så hadde vært digg å få skiftet det Ellers får vi se hvor lenge vi bor her... jeg har litt lyst å skifte badet (80-talls lyseblå "marmorplater" på veggene og ikke membran eller varmekabler), men mamma mener det ikke er verdt det om vi flytter om et par år uansett... får se etter bryllupet om vi skal spare opp til det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #759 Del Skrevet 11. februar 2009 Så flink du er med treningen Godt du ikke har tenkt å forlate dagbøkene selv om du blir gift spennende med utdrikningslag! Jeg lurer allerede på hva de driver å planlegger for meg, hver gang jeg er med forloverne mine og jeg f.eks. går på toalettet så sitter de og hvisker og tisker når jeg kommer inn igjen :gjeiper: plingo: Tror det er ganske normalt å være sent ute med takkekortene, jeg fikk takkekort fra en venninne nesten ett år etter at de giftet seg... først skulle de på bryllupsreise, så måtte de velge fotografbilder, så skjedde det en feil med bildene... og så tar det jo litt tid å skrive 100+ takkekort ved siden av studier/jobb... Blir her en stund til jeg. Det er jo så koselig her. Gøy at de planlegger da! Men man blir jo veldig nysgjerrig også. Spennende at det kanskje blir en 2010-baby hos dere forresten Her blir det nok en 2012-baby... muligens en sen 2011-baby Ja, legge gulv er jo ikke den største jobben, ikke så dyrt heller... vi har lagt laminat på kontoret, håper vi får skiftet gulv på kjøkkenet til sommeren... det som ligger der allerede er faktisk parkett, men er veldig nedslitt og litt vannskadet foran vasken (vært sånn siden før vi kjøpte, så vi burde ha skiftet før), så hadde vært digg å få skiftet det Ellers får vi se hvor lenge vi bor her... jeg har litt lyst å skifte badet (80-talls lyseblå "marmorplater" på veggene og ikke membran eller varmekabler), men mamma mener det ikke er verdt det om vi flytter om et par år uansett... får se etter bryllupet om vi skal spare opp til det... Så du har erfaring! Har du noen tips? Hvis dere skal flytte så er det kanskje ikke noe vits i å bruke så mye penger på å pusse opp badet? Men det kan jo heve kjøpssummen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 11. februar 2009 #760 Del Skrevet 11. februar 2009 Rett på oppdateringer med en gang du kommer hjem. Imponerende. Koselig å ha deg tilbake. Jeg er like spent som en sprettert! Må innrømme at jeg får ganske reisefeber av å lese om og se bilder fra turen din! Jeg må jo stå på hvis jeg skal nå målet mitt. At ypur service Blir vel iallefall sittende en stund i dag, får helt sikkert ikke sove så lenge som jeg lå og dro meg i dag :gjeiper: Tenk, nå er det bare 3 uker igjen for deg Hvor lenge er det til dere drar ned? Målet ditt med treningen når du så lett som en plett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg