Gå til innhold

Nå er vi mann og kone

Muffin!

Anbefalte innlegg

:hoppe: så spennende med jobbmulighet! fiiin paraply du har funnet deg :) Greit å ha ordnet reiseforsikring og sånt ja :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig gøy og flaks med den jobben!! Får virkelig håpe du har hellet med deg og kaprer det vikariatet. Det er så mye lettere å få noe mer når man først har et av de berømte beina innafor!! :ler:

Så fin paraply! Liker godt sånne som er litt gammeldagse i formen! :jepp:

Det jeg irriterte meg mest over i Roma var selgere som solgte små elektriske megafoner som tok opp det du sa, så du kunne spille det av mange ganger.. Sikkert gøy for ungene, men når man sitter på restaurant og prøver å spise, er det sinnsykt irriterende men en sånn kar som går rundt og prater i megafon rett ved siden av!! Vi var tydeligvis ikke de eneste som irriterte oss, for en gang så vi en mann som fikk prøve den, og da leste han inn "GO AWAY!!". Tror ikke selgeren kunne engelsk, for han gikk rundt etterpå og spilte av det opptaket.. :hoho:

:ler: Så bra! Arg, selgere er så slitsomt!

Ja, håper virkelig jeg får den jobben! Skal si fra når dere må krysse fingre, tær og tarmer. ;)

:hoppe: så spennende med jobbmulighet! fiiin paraply du har funnet deg :) Greit å ha ordnet reiseforsikring og sånt ja :)

Ja, det er veldig spennende. Så deilig om det går i orden! Greit å ha alt det praktiske i orden til reisen, ja. Nå har jeg fått lånt en fin håndbagasjekoffert av mamma også. (Har sjekka at den er innenfor de lovlige målene til og med).

:rødme: Kjempefin paraply!!! Den var litt magisk synes jeg!!

God helg!! :klemmer:

Så koselig at dere liker paraplyen. :)

Håper du har hatt en fin helg! :klem:

Så fin paraply!!!! :jepp:

Takk, syns den er veldig fin selv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nervøs på dine vegne... :sjenert:

:fnise:

Fint det er noen som er nervøse, for her har det ikke satt inn ennå. :fnise:

Jeg gleder meg på dine vegne jeg!! :strix: :strix:

Søt du er. :klemmer:

-----------------------------------

Har hatt en super helg. :nigo: På fredag dro jeg, kjære og en kompis og stod på snowboard. :hoppe: Vi var der rett etter bakkene åpnet, og det var herlige forhold og få folk. Veldig moro! På fredagskvelden dro vi til hjembyen min. :) Rolig kveld med film på fredag, og i går formiddag tok jeg og mamma en bytur for å finne noen småting som trengs for å gjøre ferdig capen. Resten av dagen var vi sammen med søstra mi og niesa mi, som nettopp har fylt to år. Søstra mi hadde planer med sin nye kjæreste, så vi passet niesa mi fra i går kveld til i ettermiddag. Null problemer, bare kos. :) Det er så koselig å se at kjære er så flink med henne også. Vet at han kommer til å bli en flott pappa når den tid kommer. Var litt gøy å få lekt familie i et døgn. :fnise:

Får heller titte innom bøkene deres en annen dag, for nå må jeg komme meg i seng. Ønsker dere alle en god start på en ny uke! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt en herlig helg! :) Ja, er kjekt å passe barn, spesielt sammen med kjæresten! :yvonne: Gleder meg til vi blir foreldre og jeg får se han med babyen vår :hjerte:

Natta! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sier :goodbye: !

Så gøy med jobbmulighet da, krysser fingrene mine for deg. Snowboard hørtes helt himmelsk ut! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå snowboard :hjerter:

Det var bakkeåpning i en bakke i nærheten her i helga, men vi var ikke.. :sukk: Får ta det en annen helg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk aldri stått på snowboard.... Stått på slalom eeeen gang i mitt liv. Da ble jeg henvist til barnebakken, men lagde et helvete der og..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk aldri stått på snowboard.... Stått på slalom eeeen gang i mitt liv. Da ble jeg henvist til barnebakken, men lagde et helvete der og..... :sjenert:

Hi hi hi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at dere fikke kommet dere ut i bakken ;) Når det er snakk om brett eller ski, så er jeg best på slalom ski ;) Men holder meg langt unna de mest avanserte bakkene for å si det sånn :fnise:

Den paraplyen var kjempestilig :hoppe: sikkert fin å bruke som våpen om selgerne blir for innpåsliten også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt en herlig helg! :) Ja, er kjekt å passe barn, spesielt sammen med kjæresten! :yvonne: Gleder meg til vi blir foreldre og jeg får se han med babyen vår :hjerte:

Natta! :klemmer:

Tenk så herlig. :rødme: Vi har hatt lyst på en liten baby en god stund begge to, men har hele tiden tenkt at jeg må gjøre ferdig skolen først. Men nå er det jo ikke så lenge til jeg er ferdig! :lur: Veldig spennende å snakke om når vi skal begynne å prøve. Kan jo i grunn begynne når jeg har vært noen måneder i jobb.

:klem:

Åh, det hørtes ut som en kjempekoselig helg! :rødme:

Ha ei fin uke! :)

Ja, helt super. :hjerte:

Håper du har en fin uke også. Syns den flyr av gårde jeg. Snart helg igjen! :bolledeig:

Høres ut som en koselig helg :rødme:

:Nikke:

Innom og sier :goodbye: !

Så gøy med jobbmulighet da, krysser fingrene mine for deg. Snowboard hørtes helt himmelsk ut! :rødme:

Takk, setter pris på fingerkryssing.

Det var herlig å få stått på snowboard. :jepp:

Åååå snowboard :hjerter:

Det var bakkeåpning i en bakke i nærheten her i helga, men vi var ikke.. :sukk: Får ta det en annen helg :Nikke:

Ja, det kommer jo bare mer og mer snø (hvertfall her), så det burde jo være muligheter utover nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Aldri prøvd noen av delene jeg.. :flau:

Du burde prøve! Det er veldig gøy! :jepp: (Kanskje ikke de første rundene før man finner balansen. :fnise: )

Så bra at dere fikke kommet dere ut i bakken ;) Når det er snakk om brett eller ski, så er jeg best på slalom ski ;) Men holder meg langt unna de mest avanserte bakkene for å si det sånn :fnise:

Den paraplyen var kjempestilig :hoppe: sikkert fin å bruke som våpen om selgerne blir for innpåsliten også :ler:

Ja, hadde gledet oss sånn! Jeg kjørte slalåm fram til jeg var 13-14, men da gikk jeg over til brett. Veldig gøy begge deler. :) Jeg kjører gjerne hvor det skal være, men gjør ikke så mange fancy hopp da. :sjenert:

:ler: Det var et godt tips!

-----------------------------------------------

Dagene flyr! Spesielt dagen i dag kanskje. Dro hjemmefra kvart på syv til morgen i dag og var hjemme igjen for en snau time siden. Rett på jobb etter skolen. Har spist litt taco og slengt meg på sofaen nå. Glad alle dager ikke er som denne. I morgen skal vi ha presentasjon av et gruppearbeid på skolen, og så er det helg. :nigo:

Skoene jeg har kjøpt til broren til kjære sitt bryllup hadde kommet i dag da. Veldig fine. :Nikke: Kjære sa at jeg kommer til å overstråle bruden, men det er nok bare hans subjektive mening. :fnise:

Glemte jo helt å oppdatere treningen min. Snowboard på fredag var 12 av 25, og 13 av 25 ble utført på mandag. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...