Gå til innhold

Nå er vi mann og kone

Muffin!

Anbefalte innlegg

Så flink du er til å trene! :)

Stemmer i med de andre her; Roma høres veldig romantisk ut da :hjerter_rundt:

Syns forresten at studiet ditt høres veldig spennende ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ut som om jeg må skaffe meg en ny ticker. Den jeg har nå vil jo sjelden vises for tiden. :klø: Og jeg er jo nødt til å ha en ticker nå som det ikke er så lenge igjen! (Selv om jeg har oversikt uten også, altså ;) )

:fnise: Det er jammen bra du har oversikt uten ticker! For nå er det ikke lenge igjen!!!! :hakeslepp: *misunnelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen går det fort fram til bryllupet!!!!!

:danser::danser::danser::danser::danser:

Ja, i morgen er det bare fem uker til! :bolledeig:

Studiet ditt høres jo sååå gøy ut! :rødme: Jeg regner med at du kan jobbe som f.eks. bibliotekar da? (Eller er det kanskje meg som feiltolker helt her? :fnise: ) Uansett, bibliotek er gøy! Der kan jeg henge i flere timer og drømme meg vekk. *sukk* :ler:

Nå er det jammen meg ikke lenge til du skal gifte deg Muffin! Gleder meg veldig på dine vegne, og selvølgelig til å få se romantiske bilder fra Roma etterpå. :lur:

Det er riktig. :Nikke: I hovedsak er det jo tenkt at vi skal jobbe som bibliotekarer, men vi kan jo jobbe alle steder hvor de trenger noen til å systematisere og finne informasjon, som i aviser, kontorer osv. Studiet er egentlig ikke så spennende, men jobben er morsom. Jeg jobber som vikar på et bibliotek ved siden av skolen, og trives veldig godt. :jepp: Det er et nytt, fint og stort bibliotek.

Takk for det. Selvfølgelig skal dere få se noen bilder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Høres ut som dere hadde en koselig kveld, men kjedelig at dere ikke fikk kjørt noe på snowboard da :( Får håpe dere får muligheten denne uka :jepp:

Mye som gjenstår før Roma turen nå?

:klem:

Ja, det var skikkelig dumt. Men vi har planer om å stå på fredag. :hoppe: Da skal vi være der når bakkene åpner, så da er det nok ikke like mange folk.

Det aller meste er klart nå. Må bare hente noen ting hos mamma, blant annet håndbagasjekoffert, strømpebånd (something old, borrowed og blue i samme slengen) og ikke minst kjolen min. Merker jeg savner den litt nå som den henger hos henne. :fnise: Og så må vi få fiksa reiseforsikring da. Tror kjære skal gjøre det i morgen. Skal nok sende noen mailer når det nærmer seg for å forsikre meg om at alt er i orden også, spesielt til ambassaden. :Nikke:

:klemmer:

Så flink du er til å trene! :)

Stemmer i med de andre her; Roma høres veldig romantisk ut da :hjerter_rundt:

Syns forresten at studiet ditt høres veldig spennende ut :)

Takk for skryt.

Romantiske Roma. :rødme: Åh, ikke lenge igjen nå!

Som jeg skrev over så er vel ikke studiet i seg selv så veldig interessant. (Litt "gammeldags" til tider). Men jeg satser på å få en spennende jobb hvertfall. Ikke lenge til jeg skal søke jobber nå. Håper virkelig jeg får en. Er litt bekymra siden ledigheten øker. Men jeg er ikke kresen. Man må jo begynne et sted. Og om noen få år er det et skikkelig generasjonsskifte i bransjen. Da skal alle de gamle, gråhårede, ikke-datakyndige bibliotekarene gå av med pensjon, og så skal vi unge revolusjonere bibliotekverdenen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Det er jammen bra du har oversikt uten ticker! For nå er det ikke lenge igjen!!!! :hakeslepp: *misunnelig*

:fnise:

Jeg skal snart gifte meg! :strix::bolledeig::strix:

Det er ikke så veldig lenge til du skal gifte deg heller da. :kose:

----------------------------------------

11 av 25 utført i dag. :hoppe:

Var så lite lysten på å dra på trening i stad. Trøtt og daff. Men det føltes så godt etterpå. Man angrer jo aldri på at man dro etter man har trent. :)

Jeg har fått resten av eksamensresultatene i dag. Fikk en B til, og en bestått. :strix: Ble veldig overraska over at det var bestått/ikke bestått på den ene, for lærerne sa at det skulle være karakter på dem. Var flere enn meg som ble forvirra, så vi sjekka studieplanen, og der stod det bestått/ikke bestått. Men vi sjekka jo ikke den i høst når lærerne tydelig ved flere anledninger sa den skulle bli vurdert med gradert karakterskala. Jaja, er jo ikke noen stor sak, men man jobber jo litt annerledes med oppgaver som skal få karakter enn de som bare skal godkjennes. Kunne nok spart meg for noen timer jobb da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni
Nei, jeg trodde jo ikke du var det heller, men skulle jo ikke gni det inn heller. :fnise: Nå er det hvertfall ikke lenge til du ser din kjære igjen! :strix:

Hva jeg programmerer i? :klø: Er php et svar på det? Jeg er noob.

Man føler seg helt konge når man får til noe sånt. :lol:

:ler: Søt du er da! Nå er det ikke mange dagene igjen nei, kan nesten begynne å telle timer nå :hoppe:

Php kan kan programmere i ja :Nikke: Du har jo sjargongen inne ihvertfall, snart er du 1337 h4x0r! :fnise:

Så flink du er til å trene også :duskedame: Og :strix: for kjempebra eksamensresultater!!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: For 5 uker igjen ;) Dere har omtrent alt klart nå, tenk så deilig når dere setter dere på flyet til Roma :hoppe:

:klappe: Så flink du har vært på eksamen! Godt jobbet med både B og bestått ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er å trene :) Og :hoppe: for eksamensresultatene, du er flink :)

Takk. Det føles bra. :nigo: Gikk opp for meg i går at jeg ikke skal ha flere skoleeksamner! :hoppe: (Hvis jeg ikke tar noe mer utdannelse senere en gang da. Det er jo mulig.) Dette semesteret har vi en mappeeksamen, en hjemmeeksamen og praksisrapport.

Jeg syns studiet ditt høres spennende ut uansett jeg ;) Satse på at du får jobb raskt da :)

;) Fikk en skikkelig god nyhet i dag da: Det kommer til å bli et ettårig vikariat ledig fra august på høyskolebiblioteket i byen vi skal flytte til, fordi den ene bibliotekaren der skal ha baby. Mamma jobber på høyskolen og da hun var innom der i stad spurte en av bibliotekarene om det tilfeldigvis kom til å være en jobb for hennes nyutdannede datter der snart, og da fikk hun vite om dette. Gjett om jeg skal følge med og søke med en gang det blir lyst ut. Håper virkelig jeg får det! Det er der jeg har tenkt å søke praksis også. :)

:hoppe: for gode eksamensresultater!!!!

Og :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: for 5 uker igjen!!!!!!

:strix: 5 uker går nok fort! Men samtidig altfor sakte! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Søt du er da! Nå er det ikke mange dagene igjen nei, kan nesten begynne å telle timer nå :hoppe:

Php kan kan programmere i ja :Nikke: Du har jo sjargongen inne ihvertfall, snart er du 1337 h4x0r! :fnise:

Så flink du er til å trene også :duskedame: Og :strix: for kjempebra eksamensresultater!!

Kanskje jeg skal få meg en ticker med timer. :ler:

Er nok en stund til jeg er 1337. ;) h4x0r visste jeg ikke hva betydde (selv om jeg gjetta meg litt til det), så det måtte jeg google. Fikk dette svaret: "Commonly known as a "script kiddie", the work 'h4x0r' implies 'hacker'. People lame enough to use this word are generally not serious hackers, and are most likely using ready-made and easily-found tools on the internet." Dermed konkluderer jeg med at du ikke er en skummel hacker. :hoho:

Takk for skryt!

Nå er dagen snart her!!!!!!!!!!!!!!!!

hvordan er nervene?? :klemmer:

Ja! :bolledeig:

Nervene er faktisk fraværende. Eller, jeg har noen nerver i forhold til at jeg håper alt går som det skal med turen. At vi rekker flyet, at flyet går som det skal, at kofferten kommer til samme sted som oss osv. Men sommerfugler har jeg da. ;)

Endret av Muffin!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: For 5 uker igjen ;) Dere har omtrent alt klart nå, tenk så deilig når dere setter dere på flyet til Roma :hoppe:

:klappe: Så flink du har vært på eksamen! Godt jobbet med både B og bestått ;)

Ja, det blir veldig godt når vi endelig letter. Det kommer nok til å bli noen fantastiske dager. :rødme:

Takk!

:klemmer:

OMG!!! :hakeslepp: 5 uker igjen!!! wohoooo :hoppe::hoppe:

:hoppe::strix::hoppe:

------------------------------------------

Nå er reiseforsikring fikset, og jeg har kjøpt paraply. Var innom en butikk for å kjøpe en bursdagsgave til ei venninne i stad, og da fant jeg denne kule paraplyen. Da jeg kom hjem og viste den til kjære så kalte han den for en sopp. :ler: Håper vi slipper å bruke den på dagen vår da, men det er best å være forberedt. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Paraply er det ingen fare å glemme i Roma! Med en gang det kom den miste dråpe, krydde det av paralyselgere over alt. Umbrella, special price for you og slikt. Ekle og påtrengende mennesker :kjefte: Kanskje det er lurt å ha en egen, sånn at de holder seg borte, forresten. Ene paraplymannen skulle til å spytte på oss faktisk, de er vemmelige!

Er ikke så veldig skummel hacker jeg akkurat ;) Men plukker jo opp litt av hvert fra min kjære samboer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Paraply er det ingen fare å glemme i Roma! Med en gang det kom den miste dråpe, krydde det av paralyselgere over alt. Umbrella, special price for you og slikt. Ekle og påtrengende mennesker :kjefte: Kanskje det er lurt å ha en egen, sånn at de holder seg borte, forresten. Ene paraplymannen skulle til å spytte på oss faktisk, de er vemmelige!

Er ikke så veldig skummel hacker jeg akkurat ;) Men plukker jo opp litt av hvert fra min kjære samboer :)

Æsj, ekle paraplyselgere kan jeg styre meg for. De hørtes ikke ut som noen jeg ville sponse. Og jeg vil ikke ha noen stygg paraply som de selger, men min egne fine. :fnise:

Er din kjære en skummel hacker, kanskje? :lur: Neida, skjønner hva du mener. Plukker opp endel av kjære jeg også, selv om han kan langt mindre enn din kjære da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om jeg må skaffe meg en ny ticker. Den jeg har nå vil jo sjelden vises for tiden. :klø: Og jeg er jo nødt til å ha en ticker nå som det ikke er så lenge igjen! (Selv om jeg har oversikt uten også, altså ;) )

Samme med min.... skjønner ikke hva som skjer jeg :klø:

Men jeg har ikke fått fingern ut av rompa enda, men nå skal ikke jeg gifte meg om så kort tid som deg heller da!

Kjempespent på dine vegne!! :hoppe:

Nå er reiseforsikring fikset, og jeg har kjøpt paraply. Var innom en butikk for å kjøpe en bursdagsgave til ei venninne i stad, og da fant jeg denne kule paraplyen. Da jeg kom hjem og viste den til kjære så kalte han den for en sopp. :ler: Håper vi slipper å bruke den på dagen vår da, men det er best å være forberedt. :Nikke:

Deilig å ha sånne praktiske ting i boks!

Kjempelurt med paraply. Tenker at jeg kanskje må ha en jeg også. 3. oktober i fjor var det tross alt styrtregn :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme med min.... skjønner ikke hva som skjer jeg :klø:

Men jeg har ikke fått fingern ut av rompa enda, men nå skal ikke jeg gifte meg om så kort tid som deg heller da!

Kjempespent på dine vegne!! :hoppe:

Deilig å ha sånne praktiske ting i boks!

Kjempelurt med paraply. Tenker at jeg kanskje må ha en jeg også. 3. oktober i fjor var det tross alt styrtregn :erter:

Det er så koselig at dere er spente og gleder dere på mine vegne. :strix:

Hvis du ikke har paraply så kommer det garantert til å komme en liten skur, men hvis du har en paraply i bakhånd så holder nok regnet seg borte. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig gøy og flaks med den jobben!! Får virkelig håpe du har hellet med deg og kaprer det vikariatet. Det er så mye lettere å få noe mer når man først har et av de berømte beina innafor!! :ler:

Så fin paraply! Liker godt sånne som er litt gammeldagse i formen! :jepp:

Det jeg irriterte meg mest over i Roma var selgere som solgte små elektriske megafoner som tok opp det du sa, så du kunne spille det av mange ganger.. Sikkert gøy for ungene, men når man sitter på restaurant og prøver å spise, er det sinnsykt irriterende men en sånn kar som går rundt og prater i megafon rett ved siden av!! Vi var tydeligvis ikke de eneste som irriterte oss, for en gang så vi en mann som fikk prøve den, og da leste han inn "GO AWAY!!". Tror ikke selgeren kunne engelsk, for han gikk rundt etterpå og spilte av det opptaket.. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...