Gjest LindaKristin Skrevet 5. januar 2009 #561 Del Skrevet 5. januar 2009 2(!!!!) mnd igjen!!! Whohooo!! :skya: :skya: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 5. januar 2009 #562 Del Skrevet 5. januar 2009 Så fine innbydelser du har laget!!! Og under 2 måneder igjen!!! Vips, så er dagen der!! Er jo bare å nyte de siste dagene mot bryllupet da Dagen går jo så fort når den først er der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. januar 2009 #563 Del Skrevet 5. januar 2009 Så fine og enkle innbydelser! Det enkle er ofte det beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. januar 2009 #564 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Så utrolig snasne innbydelser Lekkert! Og: 2 månder igjen bare!! Endret 5. januar 2009 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 6. januar 2009 #565 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Godt nyttår til deg Høres ut som en koselig feiring, selvom din kjære ble syk... Tenk at det er under 2 måneder igjen Så flink du har vært med innbydelsene! Skal si du er kreativ Det blir nok bra med plass uansett hvor mange som kommer Endret 6. januar 2009 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. januar 2009 #566 Del Skrevet 6. januar 2009 Godt nyttår! Tok meg en liten titt her inne hos deg. De innbydelsene var jo kjempefine! Det hadde vært kjekt å få en sånn en i posten... Og for mindre enn 2 måneder igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. januar 2009 #567 Del Skrevet 6. januar 2009 Kjempefine innbydelser!!! Og godt nyttår, ser jeg ikke har vært her inne på en stund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #568 Del Skrevet 6. januar 2009 SÅ fine da! Kan tenke meg det var MYE jobb... Flink du er! Takk. Det var litt jobb, men vi tok det i etapper, så det gikk så fint så. Så stilige innbydleser da!!! Helt enkelt og greit,og jeg som hadde planlagt å lage fancy greier... men ikke fått det til. Hehe.... Det enkle er ofte det beste. :rødme: Har sånn lik forsegling som dere vi da.. eller nesten.. er et hjerte på da. Stilig med sånne Ja, jeg syns det er så tøft med forsegling. Kjempefine innbydelser! Takk. :rødme: Kjempestilige. Har du kjøpt ark som var ferdig "brent" i kantene eller har du fiksa det selv? Vi lagde dem selv fra vanlige ark vi. Hurra for 2 måneder igjen! Fantastiske innbydelser, så veldig kongelig ut Synd din kjære ble syk da, men det er jo typisk at det er sesong for sykdom i denne perioden. Ha en fin mandag!! Kongelige faktisk. Ikke helt meningen det. Men da ble de hvertfall fancy nok. Tirsdags- tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #569 Del Skrevet 6. januar 2009 Kjempefine invitasjoner!!! Takk. Vi har fått mange komplimenter for dem. Veldig stilige invitasjoner! Driver å grubler på hvordan jeg skal lage kirkeprogram og festprogram jeg da? :klø: Har kommet godt i gang med invitasjonene. Tenkte faktisk å sende ut våre i begynnelsen av april vi da, med s.u. i begynnelsen i juni p.g.a. sommerferie o.l. Det her var alt vi skulle lage. Skal ikke ha bordkort engang. Så da er vi ferdige med papirene. Syns det er veldig greit med god tid på invitasjonene jeg. Både for de som får dem, og for oss. 2(!!!!) mnd igjen!!! Whohooo!! :skya: :skya: Så fine innbydelser du har laget!!! Og under 2 måneder igjen!!! Vips, så er dagen der!! Er jo bare å nyte de siste dagene mot bryllupet da Dagen går jo så fort når den først er der Takk, men jeg må ikke få all æren alene da. Jeg og kjære lagde dem sammen. Men han gir meg også all cred'en. Ja, nå går nok tiden fort mot 5. mars! Så fine og enkle innbydelser! Det enkle er ofte det beste! Vi er veldig fornøyd med dem ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #570 Del Skrevet 6. januar 2009 Så utrolig snasne innbydelser Lekkert! Og: 2 månder igjen bare!! Takk for det. Ikke lenge igjen nå! Godt nyttår til deg Høres ut som en koselig feiring, selvom din kjære ble syk... Tenk at det er under 2 måneder igjen Så flink du har vært med innbydelsene! Skal si du er kreativ Det blir nok bra med plass uansett hvor mange som kommer Godt nytt år! Ja, nå er vi snart gift! Åh, tenk 2 måneder fra nå. :rødme: Takk for skryt. Vi har fått noen svar allerede. Gleder oss til festen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #571 Del Skrevet 6. januar 2009 Godt nyttår! Tok meg en liten titt her inne hos deg. De innbydelsene var jo kjempefine! Det hadde vært kjekt å få en sånn en i posten... Og for mindre enn 2 måneder igjen! Godt nytt år! Koselig at du stakk innom. Tror folk ble glade når de fikk innbydelsene. De sa hvertfall det. Kjempefine innbydelser!!! Og godt nyttår, ser jeg ikke har vært her inne på en stund... Takk. Godt nytt år til deg også! ----------------------------------- Mer bryllupsstoff: Driver og mailer litt med noen fotografer i Roma nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 6. januar 2009 #572 Del Skrevet 6. januar 2009 Oj... shit... er jo bare 2 mnd igjen nå jo... og nesten 5 mnd til selskapet. Gleder meg like mye jeg vettu, hehe... smittende greier Har dere forresten alt klappet og klart i boks? Og fant du sånn pose til kjolen uten at den krøllet seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #573 Del Skrevet 6. januar 2009 Oj... shit... er jo bare 2 mnd igjen nå jo... og nesten 5 mnd til selskapet. Gleder meg like mye jeg vettu, hehe... smittende greier Har dere forresten alt klappet og klart i boks? Og fant du sånn pose til kjolen uten at den krøllet seg? Ja, tida går fort! Har mye å glede oss til vi. Det meste er klart. Bare noen få ting igjen, som skjorte til kjære, og at mamma må gjøre ferdig capen min. Nei, har ikke funnet sånn pose. Ingen som vet her? Jeg må uansett ha en kjolepose. Hvor kan jeg få tak i det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 6. januar 2009 #574 Del Skrevet 6. januar 2009 Kjolepose får du tak i hos kanskje... renserier.. eller hos sånne litt mere fancy butikker som selger kjoler etc.... kan da ikke være så vanskelig å få tak i tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 6. januar 2009 #575 Del Skrevet 6. januar 2009 Under 2 mnd igjen jo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #576 Del Skrevet 7. januar 2009 Kjolepose får du tak i hos kanskje... renserier.. eller hos sånne litt mere fancy butikker som selger kjoler etc.... kan da ikke være så vanskelig å få tak i tror jeg Jeg får sjekke litt rundt. Under 2 mnd igjen jo!! Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #577 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg har en plan. En treningsplan, that is. Inspirert av Ansjoni blir det 25 før 5. Da blir både timene jeg går på og WiiFit regnet med. Men gåinga blir holdt utenom. 1 av 25 utført i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. januar 2009 #578 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg har en plan. En treningsplan, that is. Inspirert av Ansjoni blir det 25 før 5. Da blir både timene jeg går på og WiiFit regnet med. Men gåinga blir holdt utenom. 1 av 25 utført i dag. Hurra! Så flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 8. januar 2009 #579 Del Skrevet 8. januar 2009 så flink du er til å trene Dette går rette veien Har du høret noe fra noen fotografer ennå? kjolepose får du faktisk på ikea.. Helt enkle i plast se her: sort, liten 3 hvite, forskjellig lengde Vet ikke om det var noe sånt du hadde tenkt deg da men... Ellers så har jeg sett an noen sybutikker/systuer også selger kjoleposer/bunadsposer som er litt mer fancy enn som så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 8. januar 2009 #580 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg har en plan. En treningsplan, that is. Inspirert av Ansjoni blir det 25 før 5. Da blir både timene jeg går på og WiiFit regnet med. Men gåinga blir holdt utenom. 1 av 25 utført i dag. Kult! Du er superflink!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg