Gå til innhold

Nå er vi mann og kone

Muffin!

Anbefalte innlegg

Lykke til med eksamensforberedelser!! Det er såå tungt å sette seg ned og lese, synes jeg, men det er verdt det når eksamensdagen kommer og man føler man har relativ kontroll iallefall:p Den følelsen av å ha totalt ikke noe kontroll er forferdelig, nemlig, det kjennes litt ut som å falle ned i et uendelig dypt sort hull *grøsse*. Jeg liker definitivt best den første varianten, selv om man da må jobbe litt på forhånd. Fant ingen passende smilefjes, så derfor fikk du denne, bare fordi den var søt. :pasha:

Takk for det, og takk for søt smiley/katt. :fnise:

Jeg orker ikke tanken på å møte opp mer eller mindre uforberedt, så leser heller noen ekstra timer. :Nikke: Skal du ha eksamen i år også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til med lesing og oppgaveskriving!! Hva er det du studerer?

Når er eksamen sånn forresten, sånn at jeg veit når jeg må heie litt ekstra? :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med lesing og oppgaveskriving!! Hva er det du studerer?

Når er eksamen sånn forresten, sånn at jeg veit når jeg må heie litt ekstra? :duskedame:

Tusen takk! Jeg studerer til å bli bibliotekar/informasjonsviter. Jeg har eksamen 15. og 18. desember, så det blir sen ferie. Er jo vant til å få ferie i slutten av november fra da jeg gikk på universitetet. :gjeiper: Så hyggelig at du vil heie på meg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Jeg studerer til å bli bibliotekar/informasjonsviter. Jeg har eksamen 15. og 18. desember, så det blir sen ferie. Er jo vant til å få ferie i slutten av november fra da jeg gikk på universitetet. :gjeiper: Så hyggelig at du vil heie på meg! :hoppe:

Ah, det har forloveren min studert også, skal høre om hun har noen inside-tips ;)

Relativt sein ferie det ja :troest: Pleide aldri å bli ferdig noe før jeg heller, og jeg gikk på universitetet, mens maaange andre var ferdig i slutten av november, urettferdig :gjeiper:

Må også si at jeg er utrolig imponert over dere som skal lese til eksamen og planlegge bryllup samtidig :pls: Så dere fortjener litt ekstra heing altså :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, det har forloveren min studert også, skal høre om hun har noen inside-tips ;)

Relativt sein ferie det ja :troest: Pleide aldri å bli ferdig noe før jeg heller, og jeg gikk på universitetet, mens maaange andre var ferdig i slutten av november, urettferdig :gjeiper:

Må også si at jeg er utrolig imponert over dere som skal lese til eksamen og planlegge bryllup samtidig :pls: Så dere fortjener litt ekstra heing altså :strix:

For min del så er jo det meste til Roma klart nå, så syns ikke det er noe stress. Men tar selvfølgelig imot ekstra heiing! :strix:

Ja, det med ferie er skikkelig feigt fordelt. Som regel har det gått min vei, så jeg kan vel ikke klage. Men må innrømme at det er litt surt når jeg må lese til eksamen, og den ene venninna mi har hatt ferie to uker allerede! Får vel trøste meg med at det blir verre når jeg skal begynne å jobbe. :hoho:

Inside-tips er alltid velkomment. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs vel om jeg klarer å finne en anledning jeg syns er "verdig" nok til å bruke den igjen da. ;) Må vel bli 10-års bryllupsdagen vår eller noe sånt, men da spørs det vel om jeg kommer inn i den. :fnise:

Vi får starte ei bok igjen da vettu, Project Hottie 10-years Anniversary 2019, sånn at du kommer inn i den! :ler:

Her inne var det forresten så mye motivasjon å spore at jeg tror jeg skal bevege meg ut av kg og inn i pensum! :Nikke: Har eksamen til mandag, så kan vel i grunnen ikke kaste bort hele dagen på bare surr.. :sjenert:

Ha en fin torsdag! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er KG surr?? :klø:

Men det er jo riktig å lese bittelitt :jepp:

Hvordan er det med deg idag Muffin min :klemmer: nå er det ikke lenge igjen til dagen, de neste mnd kommer til å raaaaase!!! tro meg!!!! snart står du der i kjole og med mannen ved din side :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får starte ei bok igjen da vettu, Project Hottie 10-years Anniversary 2019, sånn at du kommer inn i den! :ler:

:klappe: GOD IDÉ!!!!! :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, og takk for søt smiley/katt. :fnise:

Jeg orker ikke tanken på å møte opp mer eller mindre uforberedt, så leser heller noen ekstra timer. :Nikke: Skal du ha eksamen i år også?

Nope, jeg har et jobbeår i år, men har to år på uni bak meg, og begynner igjen til høsten. Føles merkelig å ikke sitte og pugge på denne tiden, og jeg kjenner at jeg savner det. Gleder meg enormt til dette året er over, og jeg kan begynne på skolen igjen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med eksamensforberedelsene :heiajente: Det kommer nok til å gå kjempebra :hoppe:

Ja jeg bor i Bergen og har mye familie og venner i Oslo siden det er der jeg er fra ;) Alltid koselig å treffe de igjen, selvom jeg føler at jeg må stresse meg fra den ene til den andre :)

Sen ferie ja.. Det har jeg også, selvom jeg er i "vanlig arbeid" Jobber faktisk julaften også :tristbla: men bare til kl 12 da :lur:

:klem: til deg...

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen ferie ja.. Det har jeg også, selvom jeg er i "vanlig arbeid" Jobber faktisk julaften også :tristbla: men bare til kl 12 da :lur:

Jeg jobber også julaften MaiL, vi får sees her inne! ;)

Og masse lykke til med eksamensforberedelser til Muffin!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ;) Da har vi noe å gjøre på julaften begge to :lur:

Muffin: Og jeg som trodde du var en kjempesukkerbombe men sjokobiter inni ;) Men en søting er du, det er helt sikkert :sjenert: vært å snoka på fb serru...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne var det forresten så mye motivasjon å spore at jeg tror jeg skal bevege meg ut av kg og inn i pensum! :Nikke: Har eksamen til mandag, så kan vel i grunnen ikke kaste bort hele dagen på bare surr.. :sjenert:

Ha en fin torsdag! :kose:

:ler: Ja, det hadde vært noe!

Så bra at du ble motivert til å lese av å være her! Lykke til med eksamen på mandag! :klem:

Håper du får en fin torsdag du også!

er KG surr?? :klø:

Men det er jo riktig å lese bittelitt :jepp:

Hvordan er det med deg idag Muffin min :klemmer: nå er det ikke lenge igjen til dagen, de neste mnd kommer til å raaaaase!!! tro meg!!!! snart står du der i kjole og med mannen ved din side :strix:

:rødme: Nei, det er ikke lenge til! Gleder meg! :strix:

Det er bra med lille Muffin. :) Med deg da fru Miso? :hug:

Bra du er motivert cypress! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope, jeg har et jobbeår i år, men har to år på uni bak meg, og begynner igjen til høsten. Føles merkelig å ikke sitte og pugge på denne tiden, og jeg kjenner at jeg savner det. Gleder meg enormt til dette året er over, og jeg kan begynne på skolen igjen:D

Savner du pugging? :klø: Neida, men kan skjønne du savner skolen. Hva har du studert, og hva skal du studere neste år? Du får se på det positive med å jobbe, og det er jo at du får inn penger, og det trengs til bryllupet!

Lykke til med eksamensforberedelsene :heiajente: Det kommer nok til å gå kjempebra :hoppe:

Ja jeg bor i Bergen og har mye familie og venner i Oslo siden det er der jeg er fra ;) Alltid koselig å treffe de igjen, selvom jeg føler at jeg må stresse meg fra den ene til den andre :)

:klem: til deg...

Takk for heiing! :klemmer: Kjenner til det at man må rekke å møte alle. :Nikke: Det er jo kjempekoselig, men man er jo nesten sliten når helgen er over.

Takk! :klem:

Jeg jobber bittelille og lille julaften jeg. Kanskje vi sees her da? ;)

Så bra ;) Da har vi noe å gjøre på julaften begge to :lur:

Muffin: Og jeg som trodde du var en kjempesukkerbombe men sjokobiter inni ;) Men en søting er du, det er helt sikkert :sjenert: vært å snoka på fb serru...

:fnise: Du er også en søting! Av en eller annen grunn trodde jeg du var eldre (sikkert fordi du har en stesønn), men du er jo akkurat en måned eldre enn meg du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo heie slik at du kommer i mål til Eksamen :heiajente:

Klart vi sees bittelille og lille julaften ;) Da er jeg nok på KG BIGTIME siden det sikkert ikke skjer så mye her da ;)

:fnise: Ikke jeg som er gammel, bare forloveden min :gjeiper: Nå er ikke han eldre enn 28 selv da... Men skjønner du syns at det virker litt rart at jeg kan ha en stesønn på snart 8 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Må jo heie slik at du kommer i mål til Eksamen :heiajente:

Klart vi sees bittelille og lille julaften ;) Da er jeg nok på KG BIGTIME siden det sikkert ikke skjer så mye her da ;)

:fnise: Ikke jeg som er gammel, bare forloveden min :gjeiper: Nå er ikke han eldre enn 28 selv da... Men skjønner du syns at det virker litt rart at jeg kan ha en stesønn på snart 8 ;)

Burde jo ikke tenke sånn for søstra mi har/hadde (?) en stedatter som var bare 5 år yngre enn seg. :fnise:

Du er en flink cheerleader! :hoppe:

Må antageligvis jobbe litt hjemmefra i jula jeg også, så jeg blir nok å være her endel jeg også :fnise:

Da blir vi en gjeng her da. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg og!! :klappe:

Egentlig, siden vi skal fortsette med å være heite etter bryllupet, burde vi starte ny tråd etterhvert; PROJECT HOTTIE WIFE - Still going strong :hoppe:

Sukk! Bergen :rødme: Bodde der i tre år, flyttet tilbake i sommer, så jeg kjenner problemstillingen! Jeg savner Bergen litt, jeg da :sjenert: Bodd der lenge?

Burde jo ikke tenke sånn for søstra mi har/hadde (?) en stedatter som var bare 5 år yngre enn seg. :fnise:

Jeg har en stedatter som er fem år yngre enn meg, det er ganske morsomt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner også Bergen... :sukk:

Bergen er Norges skjønneste by!! (Jeg begynte å si "skjønn" om alt etter å ha bodd der en stund ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...