Frk Doodad Skrevet 12. juni 2003 #81 Skrevet 12. juni 2003 Hvorfor er det så mye mat som er Harry..... :o Jeg synes faktisk at pølse i brød er litt Kåre. Grandis er Nils Kinakål litt Leif (og en undervurdert indigriens) Thousand Island er veeldig Arnt Og burger i hånda på gata i drittvær fordi de ikke gidder å betale noen kroner ekstra for å spise burgeren innendørs er Adam. ...kanskje ennå værre med de som kjøper Burger i 'ta med seg pose', også sitter inne på sjappa og snikspiser ut av posen....
Fat Sally Lee Skrevet 13. juni 2003 #82 Skrevet 13. juni 2003 Kebab må vel være en av Harry- vinnerne!
Gjest Embla s Skrevet 13. juni 2003 #83 Skrevet 13. juni 2003 ...kanskje ennå værre med de som kjøper Burger i 'ta med seg pose', også sitter inne på sjappa og snikspiser ut av posen.... Der har vi vinneren!
VesleBråka Skrevet 13. juni 2003 #84 Skrevet 13. juni 2003 Jeg er helt uenig i at TexMex og Nachos er harry mat... Da kan ikke dere å lage texmex. Eller har vært på en god restaurant. Hjemmelaget guac med nacho chips er digg. Jeg synes overdreven ketchupbruk er harry. Likedan når middagen heter Leiv Vidar. Thousand Island og kinakål er blodharry. Kneipp er ganske harry. Ei venninne påstår at thousand island og kneipp aldri kommer innenfor hennes dør..
Thomas Skrevet 13. juni 2003 #85 Skrevet 13. juni 2003 Så lenge jeg liker den maten jeg spiser kan den være så Harry og Doris som den bare vil!
Karoline Skrevet 13. juni 2003 #86 Skrevet 13. juni 2003 Henger meg på at rekecabaret er godt (... og det er noen år igjen til jeg fyller 50) Den skal helst være hjemmelaget, og med hjemmelaget remulade/saus ved siden av.
Gjest Alive Skrevet 16. juni 2003 #87 Skrevet 16. juni 2003 Frossne grønnsaker i pose :o Hørte om noen som serverte det i bryllup en gang....til karbonader med løk!!!! FÅr vondt i magen ved tanken Ellers syns jeg de som tvinger i seg sushi, og døyver smaken med ekstra sterk saus for å i det hele tatt klare og svelge. Dette kun for å være trendy....blodharry!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå