Gå til innhold

Harry mat

Fremhevede innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Klart det er lett å ramse opp harry mat! Har ikke noe særlig nytt å tilføye der, men det er jo søren meg mye godt på lista!

hvorfor er vi så flaue over å spise grillpølse i brød og lompe med ketchup, sennep, rå løk og rekesalat??? Betyr det at vi ikke kan sette pris på gourmetmat? Er Stadtholdergaarden fullstendig bortkastet på meg som liker pose-Bearnaise?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Biff er harry, gul bernaise-saus og fløtegratinerte poteter er harry Frp-mat. Selvfølgelig er ketchup harry. Rekesalat balanserer på kanten. Grillmat og har også en tendens til å være favorittsommermat hos de med lav kulturell kapital, selv om det er sjarmerende for andre også.

Dette må være det dummeste jeg har hørt.. :ler: Det latterligste jeg vet er sånne kommentarer som dette. Hilsen en som IKKE spiser så mye slik mat - er kokk og jobber på en rimelig fasjonabel restaurant - men ikke kan fordra snobber..

Skrevet

Kebab

Løvbiff

Thousand Island dressing

Biffsnadder

Pommes Frites med ost

Varmt horn med ost, skinke og piffi

........... er det jeg kommer på av "harry" mat.

Skrevet

Varmt horn med ost, skinke og piffi

:ler: Digert horn som er seigt av en tur i micro´n. Toppen av lykke for en Stavangerfolk har jeg skjønt :ler:

Skrevet
Taco er harry. Særlig når man serverer det på spesial-tacoservise som en har samlet på.

Å...sånn tacoserviset som jeg ønsker meg.......???? :wink:

Skrevet
[Å...sånn tacoserviset som jeg ønsker meg.......???? :wink:

jeg også........... :lol: *sukk* la oss være harry sammen da MarianneE

Skrevet

jeg også........... :lol: *sukk* la oss være harry sammen da MarianneE

Dundre-klubben har jo eksitert her inne, så da får vi lage Harry-men-fint-allikevell-tacoservise-klubb"!! Eller er det kanskje litt for ekskluderende? :ler:

Gjest Embla s
Skrevet
Klart det er lett å ramse opp harry mat! Har ikke noe særlig nytt å tilføye der, men det er jo søren meg mye godt på lista!

hvorfor er vi så flaue over å spise grillpølse i brød og lompe med ketchup, sennep, rå løk og rekesalat??? Betyr det at vi ikke kan sette pris på gourmetmat? Er Stadtholdergaarden fullstendig bortkastet på meg som liker pose-Bearnaise?

Jeg håper da virkelig ikke at noen er flaue over å spise den maten de liker?! Denne tråden bør vel ikke taes h e l t bokstavelig? Hilsen Embla s som liker avansert og spennende mat, samt grill med sennep og løk (i brød og lompe) :wink:

Skrevet

Kom på noe som ikke er nevnt, og jeg vet egentlig ikke om det finnes lenger heller.

Ferdig hamburger, innpakket og nedfryst, til å putte i mikrobølgeovn - var en slager på en del bensinstasjoner for 10 - 15 år siden..

I samme klasse stiller vel tilsvarende produkter, som piroger ol

Det må jo være harry!

Skrevet

..............for en snobbediskusjon.................

Det som er harry, eller la meg si: dumt! er å ha en slik diskusjon gående når en vet at tusener av mennesker dør av sult hver dag uten å noen gang å ha kjent dunsten av ei harry pølse med ketshup, joikakaker og bernaise en eneste gang.

Mat er mat, og vi skal være glade for at vi kan velge og vrake!

Tiit i det alvorlig lunet! Skal i begravelse i morgen....

Skrevet

Er enig med mange her. Sånn derre Nachos og sånn Mex-Tex mat er bare harry.....

:sjarmor:

Skrevet

Narvestad-mat er jo prototypen på harry:

Fiskegrateng servert rett fra aluminiumsformen, med grillkrydder

Rekecabaret med remulade og litt roastbeef og slikt...

Ostepop, alt mulig som er druknet i stekt løk, lungemos, blodpudding, store mengder kål.

Harry folk kjøper nesten ikke frukt eller grønnsaker...(faktisk sant, har jobbet i butikk), bare kål, løk, farsekjøttmat, øl og røyk :hoho:

Skrevet
Harry folk kjøper nesten ikke frukt eller grønnsaker...(faktisk sant, har jobbet i butikk), bare kål, løk, farsekjøttmat, øl og røyk

Det kan stemme! Men stort sett er det fordi frykt og grønt-disken er skikkelig dårlig i de fleste butikker og det er vannvittig dyrt og veeeldig lite spennende. Jeg kjøper frukt og grønnsaker i innvandrerbutikker eller på et torg.

Frukt og grønt-disken i de fleste butikker er skikkelig harry! :blunke:

Skrevet

Cabaret, ja :hoho: Min svigerfar, som fortsatt har kort dressjakke med oppbrett på armene, ELSKER cabaret.

Gjest Embla s
Skrevet

:oops: Er jeg virkelig den eneste under 50 år her inne som liker rekecabaret?! (Kom ut av skapet nå da :P ) :oops:

Skrevet

Alt i alt er jeg en rimelig HARRY person! :sjarmor:

Tror dere har nevnt stortsett de fleste middagsrettene vi spiser.. :ler:

Skrevet

Embla:- Enig med deg-fatter ikke hva som er så harry med rekecabaret, (det er en slik i aspic man mener her, ikke sant?)-man kan jo "dynge på" med alle mulige slags eksotiske grønnsaker og spennende sjømat,om man vil det.......neiii, jeg er vel gammaldags og harry dah!! :ler:

Skrevet
Det kan stemme! Men stort sett er det fordi frykt og grønt-disken er skikkelig dårlig i de fleste butikker og det er vannvittig dyrt og veeeldig lite spennende. Jeg kjøper frukt og grønnsaker i innvandrerbutikker eller på et torg.

Neida, det er bare de med grilldress og som stinker litt (øl, røyk, svette og sånn) som ikke kjøper grønnsaker.

Alle andre kjøper hauger av frukt og grønt og urter og sopp...har rimelig eksotisk utvalg der jeg jobber, og de som "fullhandler" i den butikken ser ikke på prisen virker det som...

Skrevet

Har aldri likt cabaret uansett type, men har faktisk aldri tenkt at det er harry, kanskje litt gammeldags, men som sagt ikke harry. Er sikkert noen som synes at rekecoctail og avocado med reker er harry også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...