Joplaya Skrevet 18. september 2003 #261 Del Skrevet 18. september 2003 Ja... Hvor er du kjære lille damen som Lasse er så glad i? Kom frem og hils på oss da vel! Gi et lite vink eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 19. september 2003 Forfatter #262 Del Skrevet 19. september 2003 Ja gjør det..... (Nå sa jeg ikke at hun var fast eller registrert her inne.... Care: Fordi hun er litt sjalu på deg?.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 19. september 2003 #263 Del Skrevet 19. september 2003 Å, har du fått deg en veninne, (som mormor ville sagt det) så koslig da Hva har hun som ikke vi har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 19. september 2003 Forfatter #264 Del Skrevet 19. september 2003 Kjnner få av dere da... så det kan jeg ikke svare på.. Kanskje om vi treffes en dag... Men hun er flott å snakke med, er smart og veldig reflektiv og selvbevisst; det liker jeg!... Og så kan jeg diskutere sånn indre ting... og pedagogikk... og musikk ... og ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 19. september 2003 #265 Del Skrevet 19. september 2003 .rnnofelet rof kat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 19. september 2003 #266 Del Skrevet 19. september 2003 Hæ!? Har Care fått noe jeg ikke har fått? Hmrf! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 19. september 2003 #267 Del Skrevet 19. september 2003 .rnnofelet rof kat Heldige care som får telefon nr ditt da! Hva må man gjøre for å fortjene en slik ære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 19. september 2003 #268 Del Skrevet 19. september 2003 Heldige care som får telefon nr ditt da! Hva må man gjøre for å fortjene en slik ære Bare kødda, skulle bare se hvem som ble sjalu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 20. september 2003 #269 Del Skrevet 20. september 2003 Bare kødda, skulle bare se hvem som ble sjalu Å, så smart! (det syns sikkert hun det gjelder og..) Men da har du jo fått svaret - det må jo da være enten meg eller Joplaya *dør på meg av sjalusi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 20. september 2003 Forfatter #270 Del Skrevet 20. september 2003 :-? Dette var faktisk ikke noe morsomt!..... Kan vi gå videre?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 20. september 2003 #271 Del Skrevet 20. september 2003 *går videre*..... For et fint vær det er i dag! Ha god helg, Lasse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. september 2003 #272 Del Skrevet 20. september 2003 *care går videre* Nydelig vær, Embla :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 20. september 2003 Forfatter #273 Del Skrevet 20. september 2003 Litt kjølig her da..... Men det regner ikke.... hmmm... Kanskje dykke litt i dag?... Ingen ting hjelper på livet som å ikke puste en stund... Bare la seg gli gjennom vannet, rask og smidig som en selv.. Helt avslappet.... dypere og dypere.. Til det blir mørkt og stillee... Åpne øynene der nede i dypet o se opp... Opp på livet og alt mas... Og vurdere om man skal heller bli her nede i roen og stillheten... Ikke ha behov for å puste... Bare se seg rundt... og bestemme seg... bestemme seg for hvor en hører hjemme, og for hvor meningen er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 20. september 2003 Forfatter #274 Del Skrevet 20. september 2003 Hmmm.. tror jeg skal prøve litt mindre flørt og tull, og litt mer seriøs skriving her jeg... Får se hvor lenge det går før jeg bare er på snikksnakk igjen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 20. september 2003 #275 Del Skrevet 20. september 2003 Om du er seriøs, flørtete, tullete eller hva det måtte være - er nå glad i deg fordet jeg, fordi du er den du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 23. september 2003 #276 Del Skrevet 23. september 2003 Måtte bare fikse dagboken din, Lasse. Den var jo kommet helt over på neste side jo :o . Sånt kan vi ikke ha noe av :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 23. september 2003 Forfatter #277 Del Skrevet 23. september 2003 Hm?... Den tok jeg ikke Joplaya... ??... Koselig å se siluetten dn uansett da!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 23. september 2003 #278 Del Skrevet 23. september 2003 Ok, en liten t-skje: når jeg vil besøke dagboken din orker jeg ikke bla bakover i historien, bedre å ha den på side 1 når jeg kommer meg inn i dagbokgenre H-N Trenger du flere t-skjeer eller? Siluetten min skal du få se når du måtte ønske Lassegutten :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 23. september 2003 Forfatter #279 Del Skrevet 23. september 2003 åååå... DEN siden jah!!!...... :oops: Liten oppdatering da... Skal i dag på et møte der jeg håper å kunne bli med på et opplegg som vil gjør meg rik på sikt.... Og i kveld skal jeg sette ny rekord i fridykking (håper jeg...)Satser på en plass mellom 25 og 30 meter... Får se an formen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 23. september 2003 #280 Del Skrevet 23. september 2003 Hey! Rik OG kjekk? Om hun som enda ikke har vinket til oss lar deg fare - send meg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå