Gjest Embla s Skrevet 8. september 2003 #241 Del Skrevet 8. september 2003 Vel... bare du ikke knuser meg med brystene dine, skal jeg vel alltids tåle et skikkelig leggspark eller to *sender en lårhøne i retur* og for øvrig: Ha en fin dag, Glam, klem (Vi kan vel alltids ta en liten catfight så Lasse får litt underholdning til smågodtet sitt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 8. september 2003 Forfatter #242 Del Skrevet 8. september 2003 *pføy!... Sitter og jobber og kaster knapt et blikk på Embla oG Glammy.... *pføy for kjip underhondnnig! Nei, da er det bedre å få jobbet litt!!!.. *fnys... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 11. september 2003 Forfatter #243 Del Skrevet 11. september 2003 Høst inne og høst ute i dag.... :-? Nå er det en mørk årstid med masse klær framfor oss... æsj... Anna Lind døde i dag... Slike ting får alltid bildet av pappa fram. da han lå der.. død... Vet hvor forfrdelig grusomt de nærmeste har det nå. Alle de intense følelsene de har... uff... tomhet sånn komatøs tomhet mørke sånn blindt mørke nummenhet sånn lamm nummenhet deprimert sier de skall jeg er i et skall klarer ikke komme ut vil jeg komme ut? Vet ikke Jeg er her er her bare og verden suser forbi rundt videre jeg er ikke med sitter bare her inni mitt skall mørke dysterhet nummen nummen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 11. september 2003 #244 Del Skrevet 11. september 2003 :kysse: Nå skjønner du sannsnyligvis ikke hvorfor jeg nusser på deg, men det trenger du ikke vite heller...hehe...Min hemmelighet... Vil bare nusse på deg fordi du skrev noe på KG nylig som rørte meg veldig...Og hjalp meg!! Så vet du det... :blunke: Forresten veldig rørende dikt du har skrevet nå...Trist at man skal savne noen så lenge, men vi må bare prøve å venne oss til det, dessverre.. Tenker på deg, og føler med deg, Lasse! :trøste: Klem, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 12. september 2003 Forfatter #245 Del Skrevet 12. september 2003 :o ..... eeeehhh... Takk Lillian!... Men nylig?!.... I det siste har jeg bare vaset rundt på snikksnakk jeg da.....?!.... jaja.... Tar imot uanset jeg da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 12. september 2003 Forfatter #246 Del Skrevet 12. september 2003 Tror jeg forstår nå Lillian!.... er glad i dag forresten jeg! Dykket (fridykket ) i går, og da vi bare kom ned på 3-4 meter var det 20-30 m sikt!!!! HELT utrolig!!! Gikk ned på 15 meter, og kunne se rett ned i avgrunnen nedover!.... Litt skummelt også, for en må jo svømme for å ikke synke rett ned når en kommer så dypt.... Var masser av store stimer md fisk også, så følte meg som i syden eller på film! Glemte nesten å gå opp for å puste noen ganger faktsik! hehe.. Helt fantastisk deilig var det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 12. september 2003 #247 Del Skrevet 12. september 2003 følte meg som i syden eller på film! ! så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 12. september 2003 Forfatter #248 Del Skrevet 12. september 2003 Jepp! Men nå reiser jeg kanskje til Spania før jul da... hm hm hm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 12. september 2003 #249 Del Skrevet 12. september 2003 Tror jeg forstår nå Lillian!.... :o Gjør du??? Det var ikke egentlig meningen, det skulle være min lille hemmelighet..... :oops: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. september 2003 #250 Del Skrevet 12. september 2003 Juggermugger ----> :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 14. september 2003 #251 Del Skrevet 14. september 2003 Hatt det bra i helgen? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 14. september 2003 Forfatter #252 Del Skrevet 14. september 2003 Skal vi seeeeee: Embla: Care: (Og nå mååå du komme den 4. for å skravle og diskutere!... Blir ingen heisakveld, men en koselig skravlekveld med flere fornuftige hoder!... ) Lillian: er ikke taspt bak en vogn jeg vet du... Men hyggelig å kunne gi noen fruktbare råd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 16. september 2003 Forfatter #253 Del Skrevet 16. september 2003 Siden jeg vet du kommer til å lese dette.... .... Bryr meg masse om deg jenta mi!... :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 16. september 2003 #254 Del Skrevet 16. september 2003 blomster kjærligheten lasse? heldig hun jenta di da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 16. september 2003 #255 Del Skrevet 16. september 2003 Jøss, så x-en din er her og leser alt dette fine du skriver til henne. Hvordan kan hun motstå det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 16. september 2003 #256 Del Skrevet 16. september 2003 Jeg er sikker på at hun du skriver så pent til blir kjempeglad og at hun bryr seg masse om deg og! (siden det er inflasjon av nussing og kyssing i dagboken din: klem..). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 17. september 2003 Forfatter #257 Del Skrevet 17. september 2003 tanken var at hun skulle bli glad ja... Og det er ingen ex Care.... De er historie de.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 18. september 2003 Forfatter #258 Del Skrevet 18. september 2003 Xxxxxx Tanken om deg er det nærmeste vi kommer så nære så fort så plutselig så langt ifra du er så langt langt borte kommer du nærmere så nære at du er her som tanken min er? kjære Xxxxxx 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 18. september 2003 #259 Del Skrevet 18. september 2003 *lister seg inn og synger lavt* " Love is in the air everywhere I look around ....love is un the air ...tra la lalalalalalala ....." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 18. september 2003 #260 Del Skrevet 18. september 2003 Har juggermugger fått seg kjæreste :o her inn :o hvorfor er ikke jeg opplyst om dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå