Tusenfryd Skrevet 3. september 2003 #201 Del Skrevet 3. september 2003 *klemmer Lasse forsiktig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 3. september 2003 Forfatter #202 Del Skrevet 3. september 2003 quote="usikker"]Lasse-gutten........ kom og sett deg i armkroken min litt du........ få litt trøst og støtte. *holder rundt Lasse-gutten og stryker han på kinnet* *setter på litt rolig bakgrunnsmusikk også jeg.....* Synger stille: Verden er så stor så stor, Lasse, Lasse-liten mye større enn du tror - Lasse, Lasse-liten! Dette var en av mine favorittsanger da jeg var barn......... en sang som mor stadig måtte synge for oss *mimre mimre* Lasse :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 3. september 2003 #203 Del Skrevet 3. september 2003 Uff da Lasse - va'kke meningen å såre deg med den sangen da....... *sorry* Det var jo godt ment......... Kanskje det er en annen sang du vil jeg skal synge for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 3. september 2003 Forfatter #204 Del Skrevet 3. september 2003 Tusenfryd: Hva mente du egentlig m de jugge-greiene?... *blond og ikke på nett... :-? Usikker: Bare holde høres også fint ut! Begge moderatorene: Føler meg beæret da! To stykker!!! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. september 2003 #205 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg synes du er modig og veldig flink til å utrykke følelser. Blir litt tankefull når jeg leser det du skriver :blunke: clem fra care :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 3. september 2003 #206 Del Skrevet 3. september 2003 Tusenfryd: Hva mente du egentlig m de jugge-greiene?... *blond og ikke på nett... :-? Bare at ikke du var hjemme - men en masse fjortiser som beleiret inngangen din med billig kameraer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. september 2003 #207 Del Skrevet 3. september 2003 Ble litt trist av og lese om Jugger-pappaen. Gir Juggeren en gooooooooood klem. Mistet nesten pappaen min selv for noen år siden, er glad det gikk bra den gangen. Det og miste noen som står en nær er ubeskrivelig grusomt. Tenker Jugger fortjener enda en god klem. jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 3. september 2003 Forfatter #208 Del Skrevet 3. september 2003 Klemmer mottas med glede!!!... Ang det jeg skrev.. Modig.. vet ikek, er jo bare slik det er... Men det jeg skrev først var faktisk virkelig godt skrevet også!!... (hehe.. kan jo si det nå jeg.. ingen får jo lest det... ) MEN humøret er bedre!!! HVorfor? Vel: Scene fra frisøren i dag: Var ferdig å klippet, frisøren henter speilet, stopper, ser på meg.. nøler... Smiler så og sier: HerreGUD så flott du er med håret sånn som det der!.... Lasse: :oops: Så: Dagen er reddet, hun får en kunde som kommer igjen og igjen; alle er fornøyd!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 3. september 2003 Forfatter #209 Del Skrevet 3. september 2003 Bare at ikke du var hjemme - men en masse fjortiser som beleiret inngangen din med billig kameraer... :o :o :o :o :o VET DU HVEM JEG ER????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. september 2003 #210 Del Skrevet 3. september 2003 Scene fra frisøren i dag: Var ferdig å klippet, frisøren henter speilet, stopper, ser på meg.. nøler... Smiler så og sier: HerreGUD så flott du er med håret sånn som det der!.... Lasse: :oops: Så: : care roper: *bilde* *bilde* :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 3. september 2003 Forfatter #211 Del Skrevet 3. september 2003 Slettet ved nærmere ettertanke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. september 2003 #212 Del Skrevet 3. september 2003 *drømmer i hemmelighet om Jugger* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 3. september 2003 Forfatter #213 Del Skrevet 3. september 2003 Dette skrev jeg før embla OG Care tok seg til rett mens jeg var borte.... Så jeg gjentar den. Synes det sier mye om meg nå egentlig... Kom igjen! var det alt?! Var det alt?! Ikke mer? Kom igjen! Ser du ikke?! Jeg står forstatt!! Var det alt?! Ser du ikke?! Jeg klarer mer! Kom igjen! Har du ikke mer å gi? Forstår du nå? Jeg gir aldri opp! Jeg vil og nekter å knekkes! Vil aldri legge meg ned! Du FÅR ikke vinne! Så kom igjen! Bare kjør på! Gi alt du har! Jeg vil fortsatt stå som en Juggernaut ja, som en Juggernaut sta, sterk og seig! Livet, sjebne og ulykker vil aldri få knekke meg! Som en Juggernaut skal jeg stå. Så kom igjen Jeg er klar! Juggernaut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. september 2003 #214 Del Skrevet 3. september 2003 Lasse? :o :o Jugger :o :o ? Har du skrevet dette her? *bøyer seg i støvet* Trodde lissom du var en sånn fleipe-gutt jeg, men du har jo masse wow og komme med også... Ble litt satt ut jeg nå, av sjokket.... jeg skriver også sånne skribliser, ganske fint nå ting ikke går på stell og er litt triste, ikke sant Men sånn helt til side, altså, det ble nevnt noe her om at etter at du var ferdig med puppekrunsjinga, så kunne du kanskje gå din vei, og finne på noe mer fornuftig? :cry: Altså, hvis ikke Suz kommer, må iallefall ikke du forlate meg til fordel for noe intellektuelt skvip! (som nevnt før, jeg er smartere enn jeg ser ut :oops: , og enn jeg kan gi inntrykk av sånn å overflaten) Leser gjerne mer her, jeg Lasse, hvis jeg får lov, føler nesten jeg lusker litt på ditt innerste, lissom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 3. september 2003 #215 Del Skrevet 3. september 2003 : Altså, hvis ikke Suz kommer, må iallefall ikke du forlate meg til fordel for noe intellektuelt skvip! .. care, jeg tror hun sikter til oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 3. september 2003 Forfatter #216 Del Skrevet 3. september 2003 Bare å lese rundt Glammy (beg på side en.. ..), er ikke SÅ personlig... er ting tatt i øyeblikket og forsterket... Embla og Care er IKKE skvip da.. hehe... sletts ikke.. Og man trenger å diskutere litt faglige ting også etter litt sjokkpregede puppeskvising da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. september 2003 #217 Del Skrevet 4. september 2003 Care og Embla, jeg bøyer meg i støvet og ber om unnskyldning :oops: Det var jo ikke dere som var skvipet da, altså, men det intellektuelle, ja ja, dette blir jo ikke bedre :-? Sees vi den 4. da, kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. september 2003 #218 Del Skrevet 4. september 2003 Bare å lese rundt Glammy (beg på side en.. ..), er ikke SÅ personlig... er ting tatt i øyeblikket og forsterket... Embla og Care er IKKE skvip da.. hehe... sletts ikke.. Og man trenger å diskutere litt faglige ting også etter litt sjokkpregede puppeskvising da.. Angående skvip, så her jeg bedt om unnskyldning, ble nok litt revet med igår :-? Men du, selvsagt begynte jeg på side 1 og leste alt! Så jeg fikk med meg det om forsterkete øyeblikk, og det var jo det jeg likte da! Åh, mannfolk Hva tror du egentlig om meg, Lasse, at jeg er helt blond, eller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 4. september 2003 Forfatter #219 Del Skrevet 4. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. september 2003 #220 Del Skrevet 4. september 2003 Mente å gi deg et kompliment jeg, Lasse! Så det så, viser meg fra go'sida idag, nemlig voldsomts som jeg har begynt å blunke, da, er det noe som går? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå