Gå til innhold

Mathias` grublerier

Mathias

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Care: Og ?..... :-? Noe du hadde å kommentere eller?.... Synes jeg er flnk jeg, og ser ingen grunn til å sjule det!.. Så det såh!!! :briller::ler:

Men kjære Care... Er ikke vi som "arbidsgruppe" alt for godt repr her for tiden???... Hvem gjør jobben vår mener jeg...

*Litt dårlig samvittighet...

Ah.. der gikk det over!... :sjarmor:

(Du, kom på treffet da... !!! Så kan vi diskutere caser og realiteter :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mattahara

HOPPER Å DANSER lett på tå inn i dagboken din....

legger fra meg en hilsen (knis)

HOPPER UT PÅ HALEN IGJEN......

Ha en knallert dag... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men kjære Care... Er ikke vi som "arbidsgruppe" alt for godt repr her for tiden???... Hvem gjør jobben vår mener jeg... )

Ja, det lurer jeg også på. Men jeg springer innimellom i møter, tar telefoner, springer til lunsj og diskuterer med kollegaer. Får gjort en del da. :blunke:

Du, kom på treffet da... !!! Så kan vi diskutere caser og realiteter :wink: ... )

Du det hadde vært gøy. Elsker å sitte å diskutere med et glass rødvin, men jeg har inntrykk av at du får litt liten tid til det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm? Velger vel selv hva jeg skal gjøre da?.... Diskutere kan jeg godt! Med rødvis spes!Liker det, og liker å få prøvd ut meningene mine (og de har jeg mange av) om slike ting, Bare spør Embla. ... :wink:

Etter en stund med puppekrunching er jeg sikkert klat for noe.... mer .... normalt... eller anderledes... eller utfordrende tenker jeg... :wink::ler:

Mener vel også at jeg vet/kan mer enn udanningsnivået mitt tilsier.. Får jo testet ut det med å snakke med deg tenker jeg... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det høres veldig hyggelig og stimulerende ut! Men da må du love å komme da Care!!  :wink:

Hvis jeg skal være politisk korrekt, så kan jeg desverre svare verken ja eller nei på dette spørsmålet. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter en stund med puppekrunching er jeg sikkert klat for noe.... mer .... normalt... eller anderledes... eller utfordrende tenker jeg...  :wink:  :ler:

Hmf.... :-?

Akkurat som vi ikke er utfordrende :hoho: (eller normale... øh..)

Suzy - heeelt allminnelig

PS: HEI Jugger!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en periode her hvor det var veldig lite Jugge r- bare en hylende skare av fjortisfans... :ler: men før jeg ble helt satt ut kom Jugger på banen.

Kanskje det er mulig for en gammel tante å få si hei også da?

Hei, Juggernaut - (klarer ikke helt å venne meg til det navnet altså - hva skulle du tenkt hvis jeg plutselig begynte å kalle meg Lise?)

Anyway - ville bare stikke innom og sjekke at alt sto bra til.

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Var en periode her hvor det var veldig lite Jugge r- bare en hylende skare av fjortisfans... :ler:  men før jeg ble helt satt ut kom Jugger på banen.

Ærre meg du hinter til, eller????? :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjortiser? Hvor?... Hø??

Forøvrig jeg da fremdeles Lasse Tusenfryd!... Er jo det som er så fint ser du: Jeg har Juggernaut som nick, men ER Lasse.... :wink:

Hvem ER du da?... :wink:

Men : faenfaenfaen! Skrev et laaaangt innl her nå om ting jeg tenker på, og så er det bare borte! Bra skrevet var det også!!! ARGH!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver en gang til da.. hmf! Man alle vendingene jeg brukte er borte!!! Æsj!... nuhvel..

Tenker mye på pappa for tiden... Er bare så ubeskrivelig forferdelig at han er borte. Tror jeg aldri vil venne meg til tanken.

Kom på en episdode for 8 år siden. Jeg jobbet på Beitostølen helsesportsenter, bl a me menn som trente seg opp etter hjerneblødninger. Satte meg ned med min far og fortale om hvorda de selv hadde styrt seg rett i fallgruva. stress, jobb, overvekt, blodtrykk... Var den første gangen vi snakket slik. Jeg viste bekymring og omtanke. Var første gangen tror jeg. Var nok det... Jeg var 25 år. ...

Nå er han død. Hadde høyt blodtreykk, var overvektig og veldig stresset. Røykte også. Han prøvde å bryte ut i perioder. Klarte det ikke, var fanget av livet. Klarte ikke finne motivasjonen til å bryte tvert om for godt.

Et par uker før han ble brått syk (er jo slik med blødning. Man får det brått, og alle vet hva det er når det kommer... ) -snakket vi. Han var fornøyd sa han. Var nok det han gjorde også; aksepterte skjebnen med et skuldertrekk da det skjedde. Var nok redd. Men aksepterte det. han var fornøyd han.

Jeg klarer ikke det. Jeg hadde nettopp begynt mitt voksne liv, og mitt voksne forhold til han. Følte meg ikke på slutten av noe. Det som skjedde var mer et avbrudd; en avlysning enn en avslutning. Jeg sitter her med en bitter følelse av å ikke være ferdig. Av å fremdeles ha behov for han. At det er en tom plass ved bordet. For pappa var det nok en avslutning. Han var fornøyd han.

Det er ikke jeg. Er vel derfor det er så vanskelig å akseptere det som har skjedd. Det føles ikke riktig.

vel, det er det jeg tenker på. det jeg skrev før her ble mye bedre da... hmf... men essensen er der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse-gutten........ kom og sett deg i armkroken min litt du........ få litt trøst og støtte. *holder rundt Lasse-gutten og stryker han på kinnet*

*setter på litt rolig bakgrunnsmusikk også jeg.....*

Synger stille: Verden er så stor så stor, Lasse, Lasse-liten

mye større enn du tror - Lasse, Lasse-liten!

Dette var en av mine favorittsanger da jeg var barn......... en sang som mor stadig måtte synge for oss *mimre mimre*

Lasse :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...