Gå til innhold

Økologisk landsby


Gjest Gjest_Tinka_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tinka_*

Nå er det vel 138 økologiske landsbyer i Europa, 3 av de i Norge. Og en fjerde er under planlegging i Lofoten.

Har lest litt om disse landsbyene, og syns det virker både spennede og fornuftig! Kunna faktisk tenkt meg å prøvd dette.

Noen andre her som ser fornuften i en slik livsstil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Ingeniøren

Skal jeg si mitt så er dette en veldig egoistisk levemåte, men sålenge det blir for mange slike tullesteder så klarer jo selvsagt samfunnet å leve med mangfoldet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Gjest_engel_*
Skal jeg si mitt så er dette en veldig egoistisk levemåte, men sålenge det blir for mange slike tullesteder så klarer jo selvsagt samfunnet å leve med mangfoldet.

jeg blir jo litt fasinert og nysgjerrig hehe

egoistisk levemåte...å referer til en økolandsby :)

hva er egoistisk og hva er tullete?

mangfoldet vil da være den "vanlige" samfunnsstrukturen vi har i verden i dag? og noen få alternativer som ikke ønsker å fortsette galskapen?

på tide å våkne opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart, hvorfor skal ikke miljøvernerne få sine egne sektbyer, når alle andre religiøse fanatikere bygger opp sine egne isolerte landsbyer? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart, hvorfor skal ikke miljøvernerne få sine egne sektbyer, når alle andre religiøse fanatikere bygger opp sine egne isolerte landsbyer? :fnise:

Nå er nå svært få av slike byer og bygder isolerte ;) Normalt sett blir det satt pris på besøk, og gjerne i samme slengen litt hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...