Gå til innhold

Kvinne klorte og sparket løs på 11-åring


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2663689.ece

Og så sier man at kvinner er de snille

Hvem er "man" i dette tilfellet?

Det å slå løs på en 11-åring, uavhengig av årsak, er like forkastelig enten det er mann eller kvinne som slår, det er dessuten uvlovlig og reguleres ikke av snill/ikke snill, men av sunn fornuft, noe denne kvinnen helt tydelig manglet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er å si i fra..Men å gå til fysisk angrep er noe helt annet.. Uansett hva denne gutten måtte ha gjort så kan man ikke rettferdiggjøre den handlingen denne mora foretok i dette tilfellet.. En voksen person (uansett om det er kvinne eller mann) skal og må vite bedre enn som så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Infralove
Og så sier man at kvinner er de snille

Kven er det som seier det? Eg trudde vi hadde fastslått at kvinner er meir valdelege mot barna sine, til dømes.

Eg trur ikkje det eine kjønnet er meir snilt eller rettferdig enn det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem sier at kvinner er de snille?

Det er den politisk korrekte holdningen. Kvinner er snille (eller ofre) mens menn er slemme (overgripere) Dette synet bekreftes bl.a. gjennom samfunnsstukturen på en rekke områder. Noen kvinner hevder bl.a. at menn er mindre egnet til omsorg enn kvinner. Sist i debatten rundt omsorgspermisjon for fedre. I tillegg er det slik at krisesentrene er for kvinner. Menn har ikke tilsvarende tilbud.

Sannheten er selvfølgelig slik at det finnes en del kvinner med like uakseptabel atferd som en del menn. Men det tar ikke samfunnet tatt konsekvensen av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mistenker at denne guttungen kanskje har plaget datteren til denne kvinnen gjentatte ganger og nå revnet det simpelthen for damen. Ikke at det rettferdiggjør, men det kan være en forklaring.

Kanskje har hun tidligere både tatt det opp med skolen og med guttungens foreldre og guttungen sjøl uten at ting har bedret seg... bare spekulasjon selvfølgelig, men det var det første som slo meg. Sånn oppførsel er jo ikke normal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...