Gå til innhold

Mai-Juni 09

BitteLille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bedre sent enn aldri! Jeg melder meg inn i klubben jeg! :) Har termin 6. juni, så er halvveis nå!

Her kan vel jeg melde meg inn. :)

Har termin 18.juni foreløbig, så får vi se om den endres etter ul.

Velkommen til dere nye :)

Og dere som pappaen har kjent spark - hvor langt er dere på vei? jeg kjenner mye bevegelse om dagen og kunne ønske min mann også kunne kjent det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyd i dag, og det må jeg si var en stor opplevelse.

Såååå kjekt å se den lille der inne, og få bekreftet at alt står bra til!

Var en aktiv krabat, så jordmor hadde problemer med å få sett det hun skulle, men morsomt å se den lille "turneren".

Termin ble flyttet til 20.juni, to dager, så det er liksom ikke den store forandringen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen til dere nye :)

Og dere som pappaen har kjent spark - hvor langt er dere på vei? jeg kjenner mye bevegelse om dagen og kunne ønske min mann også kunne kjent det!

Kan du kjenne bevegelse så tidlig? Jeg kjenner ingenting enda, ganske kjedelig :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du kjenne bevegelse så tidlig? Jeg kjenner ingenting enda, ganske kjedelig :\

Dette er vårt andre barn, og de sier jo at andregangs fødende kan kjenne det tidligere. :troest:

Husker når jeg gikk med førstemann, kjente jeg ikke liv når vi var 17/18 uker på vei.

Så det var så morsomt å se liv på UL når man ikke kjente noe selv.

Du skal se det kommer!!

Etter hvert blir det som om man har en ailien der inne, man ser hele magen "lever" sitt eget liv fra utsiden.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, hehe. Begynte nesten å bli litt urolig her. Gleder meg kjempemasse til å få kjenne liv og ikke minst UL neste uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve å kjenne etter når du legger deg ned. Det er ofte da jeg kjenner det. Små små "bobler". Kanskje litt "leamus" feeling.. Ikke så lett å forklare. :ler:

Og det skjer kanskje ikke så mange ganger på rad, men et par små bobler, og så blir det "stille". Så man kan lett tro det er magen som romler eller noe.

Men det kommer mere action!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjære venter visst ei lita tulle :babyjente:

Vært på ul idag og sett på nurket igjen :rødme: :hjerter_rundt:

Og jeg som hadde påfølelsen at det var en gutt :sjenert: Så feil kan man ta ;) Men med alle de jentene som er i min familie så er jeg på ingen som helst måte overraska, og nurket er nå like vlekomment uansett hva det er :hjerter_rundt:

"Trur nok dere venter ei jente jeg, sa jordmor, ser hverken tissefant eller pung" :fnise:

Så herlig å se lille nurk igjen :hjerter_rundt: Turna og sparka som en helt, vinka til oss og :) Må tilbake på ultralyd første uka i mai for å sjekke om morkaka har flytta på seg da, for nå lå den helt forran utgangen..

Så kjenner naturlig nok ikke så veldig mye liv ennå, men litt innimellom om det er mye turning, men gleder emg til å kjenne mer når tulla blir større :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ei tulle i magen! Så koselig med så fin UL!

Håper morkaken flytter seg i tide. :)

Jeg må bare inn her og :sol: litt for 23 uker i dag!

Har vært på Lindex og kjøpt to plagg i 56, da vi ikke har så mye av det, og jeg har fått tips fra venninner om at den størrelsen absolutt er grei å ha litt av. Så det ble en søt pysj med rosa enøyde monstre (utrolig hva som blir søtt bare det kommer i rosa :fnise:) og en rosa bukse med strikk i livet. Sååå liten da!

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente liv første gang i uke 17. Mannen min kjente det i uke 21. Hunden fikk kjenne det i går. Vi lå på senga og slappet av da jeg var i litt dårlig form, og lillegutt sparket skikkelig når hunden snudde rumpa mot magen min. Hun snudde seg å så skikkelig fornærmet på meg før hun hoppet av sengen. Det var morsomt det!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi venter en jente!!! :hoppe::babyjente:

Var på ultralyd i går og der lå den lille jente vår å vinket til oss. Alt sto bra til og den lille skjønne er 20 cm og veier 238 gram! I går var jeg ute å handlet litt da vettu!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så herlig for dere å se de små jentene kose seg inni magen. Gratulerer.

Hva har du kjøpt SkumGummi? Og dere andre?

Jeg har bare kjøpt lammeskinn, to bodyer og en bukse. Skal arve stellebord og sprinkelseng av søstra mi, og kjøpe bilstolen hennes. Har også bestemt meg for vogn, men ikke kjøpt ennå (Emmaljunga city cross).

Er jeg på etterskudd? Synes det er vanskelig med klær siden jeg ikke vet kjønnet. Og vanskelig å vite hva jeg virkelig trenger og hva som bare er bortkasta å kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så herlig for dere å se de små jentene kose seg inni magen. Gratulerer.

Hva har du kjøpt SkumGummi? Og dere andre?

Jeg har bare kjøpt lammeskinn, to bodyer og en bukse. Skal arve stellebord og sprinkelseng av søstra mi, og kjøpe bilstolen hennes. Har også bestemt meg for vogn, men ikke kjøpt ennå (Emmaljunga city cross).

Er jeg på etterskudd? Synes det er vanskelig med klær siden jeg ikke vet kjønnet. Og vanskelig å vite hva jeg virkelig trenger og hva som bare er bortkasta å kjøpe.

Du er ikke på etterskudd :) Vi har kjøpt vogn - og det er det av utstyr (vi arver en del) også har jeg kjøpt noe klær :)

PS! Nå ligger jente å sparker som bare det her nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får jo en jente til, så vi har vel det meste fra før. Litt heldige der.

Og veldig deilig de gangene man er så heldig å arve ting. Mye man skal/ vil ha, og det koster jo litt i lengden kan man si.. :)

Men synes ikke du er sent ute FangeLiv.

Tenkte jeg skulle vente litt til vår/sommer klær/utstyret kommer i butikkene jeg.

Med lilleloppe hadde vi nesten ikke klær i str 56, for det sa mange at var "unødvendig". "De vokste så fort allikevel". Men til denne loppa, kommer jeg til å gjøre det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare innom å si hei til alle! :klem:

Jeg er 22 uker på vei idag! :)

Og den lille lager masse liv hver dag :) Det er så koselig! Nå venter jeg bare på at vi kan kjenne det på utsiden :)

Har fått satt av vogn, så nå er den i boks... Og svigersen vil gjerne betale for den, så da sparer vi noen kroner der :) Verdens snilleste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært innom her nå. Holder et øye med tråden og dagbøkerne til noen av dere. Gratulere til dere som har funnet ut at dere venter en liten jente eller gutt.

Måtte bare innom en liten tur og fortelle at VI VENTER EN LITEN GUTT! Har vært på ultralyd i dag og alt ser bra ut med den lille.

Nå er jeg utålmodig og kan ikke vente til juni. Jaja, bare 20 uker igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så koselig med en liten gutt! :babygutt:

Og gratulerer til dere andre som også har fått vite kjønn, jeg husker ikke hvem jeg har kommentert allerede.. :sjenert:

Her er det turning dagen lang for tiden, og så tror jeg hun har lagt seg med hodet langt ned eller noe, kjennes iallefall ut silk når jeg bøyer meg eller sitter med bena i kryss. Ellers sparker hun på begge sider av magen, så tror hun fremdeles har ganske god plass til turningen der inne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...