Gå til innhold

Noen som har bodd på Blue Village Caldera Beach(Gerani, Hellas)?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Vurderer å reise hit i mai neste år og lurer på om noen har vært der og deres erfaringer.

Vi er to voksne og en datter som da vil være nesten 3 år.

Jeg lurer på alt fra hvordan klimaet er i midten/slutten av mai?

Blåser det mye i dette området?

Hvordan er hotellet og aktiviteter/underholdning for voksne og barn?

(synes det blir litt kjedelig om det ikke er litt liv på hotellet og rundt)

Ligger det i nærheten av restauranter, butikker osv (gangavstand)

Ellers er all informasjon av interesse både hva gjelder dette hotellet eller andre som passer godt for en liten familie på tre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vurderer å reise hit i mai neste år og lurer på om noen har vært der og deres erfaringer.

Vi er to voksne og en datter som da vil være nesten 3 år.

Jeg lurer på alt fra hvordan klimaet er i midten/slutten av mai?

Blåser det mye i dette området?

Hvordan er hotellet og aktiviteter/underholdning for voksne og barn?

(synes det blir litt kjedelig om det ikke er litt liv på hotellet og rundt)

Ligger det i nærheten av restauranter, butikker osv (gangavstand)

Ellers er all informasjon av interesse både hva gjelder dette hotellet eller andre som passer godt for en liten familie på tre:)

Jeg har ikke vært på dette hotellet, men har vært i Platanias. Gerani er et ganske rolig sted, mer"på landsbygda". Det er sikkert mye underholdning, fint bassengområde og fint for barn på hotellet siden det er et Blue village. Det er ca 2 km til Platanias som har mange restauranter og butikker. Veien dit er traffikert og delvis uten fortau så ikke helt lett å gå der når det er mørkt. Hvis dere vil ha mer å velge i rundt dere av restuaranter, butikker og litt mer liv, kan dere kanskje heller vurdere Blue star Caldera bay som ligger fint til ved stranden i Platanias. Eller på Ving sitt Alexandra beach er det også fint. Ligger i Agia Marina som også et større sted enn Gerani, og med finere strand. Men hotellet Caldera beach er sikkert kjempeflott da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært der! Veldig fint for barna, og voksne selvfølgelig!

Vi reiste ofte inn til Platanias eller Chania. Vi tok bussen og det gikk veldig bra! Og gå til Platanias på kvelden vil jeg ikke anbefale...(gjorde det en gang, har aldri vært så redd før jeg. Trodde vi skulle bli kjørt ned hele gjengen)

Har ikke noe negativt og si om hotellet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...