Gjest Gold Skrevet 20. oktober 2008 #61 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg TRODDE at forelesningen begynte klokka kvart over åtte. Realiteten er at jeg ikke begynner på skolen før klokka kvart over to. Derfor sitter jeg oppe, jobber med innleveringsoppgave og leser fagstoff. Grusomt stolt over meg selv, alle som kjenner meg VET at jeg IKKE står opp før jeg må, i alle fall ikke frivillig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. oktober 2008 #62 Del Skrevet 20. oktober 2008 Godt å høre at det er flere B-mennesker her Synes du er flink jeg Håper du får en fin uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. oktober 2008 #63 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg deler leilighet med et A-menneske... Det HAR skjedd at jeg i helgen sjanglende av søvndrukkenhet har stukket hodet inn i stua og bedt men "samboer" dempe lyden på TVen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 24. oktober 2008 #64 Del Skrevet 24. oktober 2008 Håper du har det bra, og at du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 26. oktober 2008 #65 Del Skrevet 26. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 2. november 2008 #66 Del Skrevet 2. november 2008 Hei søta, lenge siden du har gitt lyd fra deg her inne nå. Håper alt er bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gold Skrevet 2. november 2008 #67 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg er helt utslitt. Har vært alene i over en dag nå, det trengte jeg. Overnattingsgjesten og samboeren dro i går, det var egentlig ganske deilig. Sakser inn innlegget fra bloggen min: Jeg er irritert. Og når jeg er irritert, blogger jeg. Mulig at jeg støter noen med dette innlegget, men det får bare være. Vi har hatt besøk i helga. Noe som helt sikkert hadde vært en hyggelig affære, hvis det ikke var for at overnattingsgjesten mente at h*n hadde krav på å sove her. H*n var på besøk forrige helg også, så her er det ikke snakk om at jeg/vi satte oss på bakbeina. For å sitere ett av h*ns svært så fantastiske utsagn "forrige uke kom det fram at jeg skulle til Oslo, så da burde du forstått det." Forstått hva? At h*n skal overnatte i MITT hus når h*n åpenlyst mener at jeg og samboeren er syndere fordi vi bor sammen før vi er gift? Unnskyld meg, men jeg har ikke behov for besøkende som forteller hvordan JEG skal leve, hvordan JEG skal tenke, eller hvordan JEG blir dømt når Dommedag kommer. Når en besøker noen bør en faktisk tilpasse seg forholdene. Da bruker en ikke flere timer på å få fram hvor forferdelig en av personene som bor der er, fordi h*n nødvendigvis synes at homofoli er helt OK. Hvilket grunnlag har egentlig disse perfekte kristne menneskene til å dømme andre? For å sitere enda et av de fantastiske utsagnene som kom fram i samtalen "jeg dømmer dem ikke, jeg mener bare at de bør avstå fra sex." Akkurat - en dømmer dem! Hva andre gjør på fritiden, har ikke wannabe- dommere noe med. Hvis homofile velger å gifte seg borgerlig er det en RETTIGHET som ikke går utover de kristne på noen som helst måte. Å i det hele tatt prøve å sabortere det er direkte latterlig. Ingen mennesker har rett til å nekte andre grunnleggende rettigheter. Når jeg får besøk, forventer jeg faktisk en viss form for høflighet. Jeg forventer å ikke bli skjelt ut for at jeg har mye å gjøre når jeg faktisk ikke har blitt varslet om at besøket har gjort krav på å ikke sove her. Jeg forventer at mine meninger og min livsstil får være i fred for disrespekt og latterlige kommentarer. Og jeg forventer i alle fall at personen (som har full inntekt i motsetning til oss) bidrar økonomisk når h*n ber om å bli kjørt hit og dit. Det har ikke bare skjedd en, men to helger på rad. Nei, jeg var sikkert ikke verdens hyggeligste person mot slutten av kvelden. Og nei, jeg lar ikke mennesker som ikke en gang VET hvorfor de mener hva de mener, (de bare tror det fordi det står nedskrevet i 2000 år gamle-skrifter) plapre i vei i hytt og pine uten å stille kritiske spørsmål. Jeg gjør faktisk ikke det. Og jeg har faktisk ikke, som denne personen så pent klarte å avslutte med "valgt ham, da jeg valgte samboeren min." Jeg har IKKE valgt å få et eller annet forvrengt livssyn tredd nedover hodet på meg. Verken nå, eller i all framtid. H*n må gjerne besøke oss, men jeg ønsker ikke å ha overnattingsgjester som fordømmer mitt levesett. Som h*n så fint sa; "vi begår faktisk en synd." Kall meg gjerne kynisk, forferdelig, egoistisk, whatever, men slikt tolerer jeg ikke! Ikke EN centimeter en gang. En bør holde fordømmende synspunkter for seg selv hvis en ønsker å bli godt mottatt. Jeg klarer ikke å smile og late som om alt er greit når hele mitt livssyn tydeligvis er så forferdelig galt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. november 2008 #68 Del Skrevet 6. november 2008 Er imponert hvis du faktisk klarte å ikke si alt det der til overnattingsgjesten din. Ikke så sikker på om jeg hadde klart det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gold Skrevet 6. november 2008 #69 Del Skrevet 6. november 2008 Er imponert hvis du faktisk klarte å ikke si alt det der til overnattingsgjesten din. Ikke så sikker på om jeg hadde klart det.. Det skyldes utelukkende at jeg ble hel målløs av frekkheten! Men jeg skal love deg at han ikke kommer inn i mitt hus igjen... verken nå eller om ti år! Og den dagen vi får unger, skal jeg forsikre meg om at han aldri kommer til å ha noe med dem å gjøre. Seriøst, han hadde noen helt fanatiske overinnbillninger. Nå drar han sikkert hjem og snakker masse dritt om meg til alle som kjenner kjæresten (de kommer fra samme sted), men vet du; jeg gir blaffen. Makan til uhøflig dritt skal en lete lenge etter. Har fått MASSIV støtte av foreldre og venner, det holder i lange baner for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. november 2008 #70 Del Skrevet 14. november 2008 For et menneske! Men HURRA for Gold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gold Skrevet 20. november 2008 #71 Del Skrevet 20. november 2008 Har tatt to viktige avgjørelser de siste ukene. Den første er at jeg skal prioritere å jobbe for to kvinneblader fremover. Ett har faktisk gitt meg fast deltidsansettelse. For det andre kommer jeg og kjæresten antakeligvis til å flytte fra hverandre etter jul. Jeg savner å bo for meg selv og føler ikke at dette går i lengden. Han er uenig, så vi får se hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gold Skrevet 20. november 2008 #72 Del Skrevet 20. november 2008 Mange tanker som kverner i hodet for tiden. Det er kanskje grunnen til jeg skriver så lite... Vil nødig skrive noe som jeg angrer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gold Skrevet 4. desember 2008 #73 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg har vært skikkelig syk og sliten denne høsten. En periode lurte jeg på om det var jeg som hadde blitt hypokonder (i september lå jeg med feber i nesten to uker i strekk) og mange andre ekle symptomer. Kan ikke si at det har bedret seg stort, halsen er så å si alltid sår, jeg har hodepine og er slapp. I går fikk jeg resultatet av fastlegen; jeg har gått rundt med kyssesyke uten å vite om det. Jaja, godt å vite at jeg ikke er hypokonder i alle fall. Nå gjenstår det bare å levere attesten på skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. desember 2008 #74 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg skjønner godt det du mener med å bo for deg selv. Jeg tror ikke alle funker så godt som samboere. Pappa og kjæresten hans har vært sammen i over 13 år, og er særboere, og synes det er veldig greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå