Gå til innhold

Golds gnistrende skriblerier


Gjest Gold

Anbefalte innlegg

Velkommen tilbake, Gold! Det er alltid morsomt å følge med på deg, så jeg skriver meg på abonnementslista! :)

Og morsomt med fast jobb-tilbud!

Takk for det, Lano. :D

Alltid hyggelig å ha deg her inne, og å følge med på deg.

Jeg har allerede lagt til dagboka di, utrolig morsomt å lese om kommende bryllup og alt som skjer ellers. Har registrert at du er dyktig festplanlegger, så se ikke bortfra at jeg stjeler noen tips som jeg muligens kan ha godt av om noen år. ;)

Klem

Endret av Gold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har som vanlig mange baller i lufta ser jeg :) Håper du får slappet av og pustet litt i helgene. Jeg var også på shopping i helgen, og jeg liker også å tenke at jeg fortjener det!

Du må si ifra når du skal til Stavanger da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blah!

Det skjer masse dritt om dagen. Jeg takler det egentlig ikke, jeg bare stenger det ute. Tenker at jeg skal bearbeide det når jeg har det bedre, har flere reserver å gå på. Jeg vet ikke om det er noe som vises utad, men jeg sliter maks privat akkurat nå. Jeg følger opp jobb og skole, møter venner to-tre ganger i uka, men der stopper det. Klarer ikke å konfrontere meg selv så mye som jeg burde.

Forholdet er inni en dårlig fase. Vi er aldri enige om noe som helst og krangler som bare det. I tillegg er den ene bestevenninna mi er skikkelig avvisende for tiden. Hun har gått tilbake til gamle kjæresten, han liker ikke at hun har noe liv utover det de gjør sammen. En annen venninne, som jeg helst ønsker å ha minst mulig med å gjøre, fordi hun har store psykiske problemer, tar stadig kontakt. Og hun er dyktig; det er vanskelig å si nei til henne.

Men jeg blir så sliten... sliten av å snakke om suicidale tanker... angst... depresjon... spiseforstyrrelser.

Møtte henne på torsdag, men har ennå ikke fått bearbeidet alt hun snakket om. Hun er så destruktiv at jeg bekymrer meg konstant. Hun sender tvetydige sms som gjør at jeg lurer på om hun fortsatt lever. Så viser det seg at det er snakk om at hun har rispet seg litt på hånda... Jeg har ikke som vane å svikte folk som er inne i en tung periode, men denne jenta sliter ALLTID. Hun opplever ALDRI noe positivt, og alt er så utrolig dramatisk. Det virker som om hun må overgå seg selv hver måned.

For all del, jeg skjønner at hun sliter. Jeg har hatt flere vennninner som gjør det, men ingen har brukt meg som psykolog før. Og jeg merker at den rollen ikke er noe for meg. Jeg vil gjerne støtte henne, men jeg har verken kunnskap eller kapasitet til å fungere som kriseterapeaut. Jeg har så mye å gjøre at jeg knapt har tid til å tenke over egne problemer.

Edit: som vanlig. Måtte omformulere en laaang setning.

Endret av Gold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyktig vet jeg ikke, men jeg elsker i hvert fall å stelle i stand til fest! :)

... og bare stjel i vei, du, det er bare koselig, det!

Det jeg har lest tyder i alle fall på at du er godt over snittet kreativ. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sovet i natt!

Tror jeg lider av enorme energikick for tida. Får ikke sove samme hvor mye jeg prøver. I går satt jeg oppe halve natta og jobbet med innleveringsoppgava, i kveld ga jeg rett og slett opp å prøve å sove... Derfor har jeg vaska, rydda, og det ser generelt strøkent ut her.

Jeg har innvilget meg selv en pauseuke, og merker at det hjelper på forma. Jeg er frisk og rask igjen, og nå begynner det å gå litt for stille for seg. Men, selv om det virker som om jeg har lite å gjøre, så har jeg ikke det!

Nå ser jeg bare fram til å hoppe i dusjen, få på meg rene klær og gå ut av døra!

Dagens planer så langt er å møte ei venninne til lunch, møte kjæresten i Bærum og besøke bestemora hans og ta en del jobbrelaterte telefoner.

Endret av Gold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som mange kanskje har lagt merke til, utleverer jeg ikke spesielt personlige ting i denne dagboka. Hovedgrunnen til det, er fordi jeg vet at flere som kjenner meg er medlem her inne. Derfor skriver jeg hovedsakelig ganske standardisert. Kjipt, for all del, men jeg føler ikke for å utlevere mine innerste tanker når jeg kjenner folk som jeg omgås ofte IRL som leser/muligens leser her inne. Ingen må ta det personlig, det er bare jeg som er ganske privat av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er litt forsiktig med å skrive alt for privat her inne.. Prøver selv å begrense meg litt, man vet jo aldri hvem som er inne og leser.

Håper du får en fin dag :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG! OMG! OMG!

Vi har fått hus...på Ekeberg... til 7500 kr. måneden. Det er på 47 kvm. (frittstående anneks), i landlige omgivelser, i det nydelige boligfeltet og det tar 10 min med buss/trikk/T-bane til Oslo.

Vi er i ekstase. :D Super måte å få tiden til å gå før jeg flytter inn i den kjøpte leiligheten.

Ja, jeg skal flytte sammen med kjæresten, offisielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Så herlig å få deg inn til byen! Ta en kaffe snart, forresten?

Hei søta.

Koselig å se deg her inne.

Hadde tenkt å spørre om du var lysten på en kopp kaffe.

Var kjempekoselig sist gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å svare på PM, sorry! Kan det forresten ha vært deg jeg så haste forbi meg på Oslo S litt over sju i går? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...