Gjest Gold Skrevet 16. september 2008 #1 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg har vært registrert her tidligere, men har av ulike grunner valgt å bytte kallenavn med jevne mellomrom. Jeg vender stadig tilbake fordi jeg ønsker å skrive åpent, ærlig og usensurert. Kanskje skjønner du hvilke nick jeg har gjemt meg bak tidligere, kanskje ikke. Uansett utfall; håper at du trives her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 16. september 2008 #2 Del Skrevet 16. september 2008 Velkommen tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gold Skrevet 16. september 2008 #3 Del Skrevet 16. september 2008 Velkommen tilbake! Takk skal du ha, marihan. I det siste har jeg mottatt flere pressemeldinger på min private e-postadresse. Morsomt at folk legger merke til det jeg gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 16. september 2008 #4 Del Skrevet 16. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 17. september 2008 #5 Del Skrevet 17. september 2008 Hei igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gold Skrevet 17. september 2008 #6 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Syk igjen. Denne gangen er det halsen og kvalmen som er "fienden". Hadde kraftig forkjølelse for en uke siden, og i det den holdt på å slippe taket, kom den selvsagt tilbake! Har riktignok kun fire fraværstimer, og jeg kan ha til sammen 20 prosent fravær, (ja, skolen fører fravær), så det er ikke noe stort problem ennå. Men jeg liker ikke tanken på mye fravær. Jeg hater å sitte hjemme og gå glipp av ting. Snakket med mamma i dag, (hun er lege), hun anbefalte meg å kjøpe vitaminer. Får ta meg en tur på apoteket senere. Kjæresten er på vei ut av døra, akkurat i dag føles det faktisk herlig. Nå kan jeg ha hele "huset" for meg selv, se på TV, spise sjokolade og gudene vet hva! Noe godt må en jo unne seg når en er syk. Endret 26. september 2008 av Gold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gold Skrevet 17. september 2008 #7 Del Skrevet 17. september 2008 Hei igjen! Hei. Takk for velkomst, lunacia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 17. september 2008 #8 Del Skrevet 17. september 2008 Hei! Legger igjen et lite spor her, så jeg kan følge deg videre.. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 17. september 2008 #9 Del Skrevet 17. september 2008 Huff, ikke gøy å være syk. Du får ha god bedring da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 17. september 2008 #10 Del Skrevet 17. september 2008 Hei. Ikke noe morsomt å være syk! Jeg er akkurat blitt frisk etter over en uke med forkjølelse og vondt i halsen. God bedring og kos deg i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gold Skrevet 18. september 2008 #11 Del Skrevet 18. september 2008 Takk for hyggelige kommentarer, alle sammen. Det er godt å være tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gold Skrevet 18. september 2008 #12 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Jeg skal intervjue en framtredende journalist i ---- og jeg skal love at det hjelper å være relativt tykkhuda når en går løs på slike oppdrag. For noen minutter siden ringte jeg til vedkommende og presenterte meg positivt. "Har ikke tid til å snakke med deg nå! Ring igjen i morgen". KLIKK, lød svaret. Endret 26. september 2008 av Gold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 18. september 2008 #13 Del Skrevet 18. september 2008 Hehe, en diva kanskje? Eller bare en skiiiiikkelig stressa journalist. Eller kanskje han måtte på do? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gold Skrevet 18. september 2008 #14 Del Skrevet 18. september 2008 Hehe, en diva kanskje? Eller bare en skiiiiikkelig stressa journalist. Eller kanskje han måtte på do? Hahahaha! ;D Kanskje det, ja. Fikk en hyggeligere melding senere på ettermiddagen, så da er det i grunnen greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gold Skrevet 18. september 2008 #15 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Nå har jeg gått til innkjøp av hele obligatorisk- og tilleggspensumslista! Til sammen kom prisen på ca. 3000 kroner, og jeg har en del av bøkene fra før. Jaja, glad for at jeg har en velvillig arbeidsgiver som dekker halvparten av utgiftene. Fullt klar over at jeg IKKE trenger alle bøkene, men jeg synes det er kjempespennende å "oppdatere" seg ved å lese fagbøker. Har blant annet begynt på "Portrettintervju som sjanger", som jeg har lest to ganger allerede. Synes det står en del bra der. Personlig liker jeg likevel bedre "Som journalister spør" av samme forfatter. Featurebøkene har en tendens til å bli litt "tørre" for min del. Jeg har studert/lært en god del creative writing opp gjennom, og har derfor fått innsprøytet en del fortellertekniske grep på den måten. Så det er godt mulig at jeg er sær der. Ellers har jeg hatt en lang samtale med en som jeg samarbeider med i dag. Begge var ganske ærlige, men vi avsluttet diskusjonen som "venner". Heldigvis er dette en person som er voksen nok til at en kan diskutere "problemer" uten at det blir konflikter ut av det. Bare å vite det er ganske deilig, egentlig! Ser derfor relativt lyst på skoleåret framover. Samme person lurte på om jeg kunne ha utbytte av å bytte klasse, fordi noen i den andre klassen har mer erfaring. Ser argumentet, men jeg har begynt å finne meg til rette der jeg er nå. Endret 26. september 2008 av Gold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gold Skrevet 18. september 2008 #16 Del Skrevet 18. september 2008 Lenke Noen som har fått med seg den vanvittig morsomme debatten om Vendela som truet Anne Kath. med søksmål? Nå viser det seg at hun trekker alle utsagnene, SAMT at hun har basert uttalelsene på informasjon fra VG. Bare det bekrefter hvor rett Anne Kath har, spør en meg. For det første; ganske latterlig å rase på den måten når en har fått informasjon fra andre hånds kilder. Skal en absolutt uttale seg, kan en moderere seg litt til en har sett informasjonen selv i alle fall. For eksempel med følgende uttalelser "På bakgrunn av blablabla, vil jeg si at dette er ganske upassende, og at jeg føler meg støtt." Da har en i alle fall tatt visse forbehold. Min personlige mening er derimot at Vendela tabber seg ut. Og at hun burde tenke før hun prater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 19. september 2008 #17 Del Skrevet 19. september 2008 Gratulerer med jobbtilbudet! Jeg er utrolig stolt av deg som har selvtillitt nok til å takke nei. Jeg skal love deg det jenta mi, at du kommer til å få flust av tilbud i framtida uansett. Godt lese at du trives på skolen og at du finner deg til rette. Det virker som du gjorde det rette valget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gold Skrevet 21. september 2008 #18 Del Skrevet 21. september 2008 Gratulerer med jobbtilbudet! Jeg er utrolig stolt av deg som har selvtillitt nok til å takke nei. Jeg skal love deg det jenta mi, at du kommer til å få flust av tilbud i framtida uansett. Godt lese at du trives på skolen og at du finner deg til rette. Det virker som du gjorde det rette valget Tusen takk skal du ha, aimee. Jeg tror det viktigste er å følge drømmene sine. Hadde jeg valgt å gå for den jobben, hadde det kanskje føltes godt i øyeblikket, men antakeligvis ikke i det lengre løp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gold Skrevet 21. september 2008 #19 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Jobber med skoleoppgaven nå. Har allerede skrevet en historie, men den ble ikke så bra som jeg hadde håpet. Derfor har jeg bestemt meg for å levere inn kommende ukes featurereportasje istedet. Det er greit for avisa, læreren synes det er strålende, og jeg vet at jeg er dyktigere på featurereportasjer enn skjønnlitterær skriving. Bare det er et bevis på hvor mye jeg har forandret meg det siste året... Denne helga har jeg ikke gjort så mye. I går var jeg ute sammen med kjæresten og en venninne. Vi gikk på en cafebar og koste oss med lett mat. Ellers shoppa jeg for godt over 1500 kroner... Jaja, liker å tro at jeg fortjener det. Føler at jeg har stått på i det siste. I dag sov jeg til klokka halv tre. Resten av dagen har gått med til alt og ingenting. Endret 26. september 2008 av Gold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 21. september 2008 #20 Del Skrevet 21. september 2008 Velkommen tilbake, Gold! Det er alltid morsomt å følge med på deg, så jeg skriver meg på abonnementslista! Og morsomt med fast jobb-tilbud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå