Gå til innhold

Hurra! Jeg klarte det!

Nelle

Anbefalte innlegg

Wheeee!! Dette er fantastisk. Ubeskrivelig! Jeg er så:

L Y K K E L I G ! ! !

Det føles som om jeg har vunnet 10 millioner i Lotto, og hver morgen når jeg våkner må jeg klype meg selv i armen for å være sikker på at det hele ikke er bare en deilig, deilig drøm!!

Det er fantastisk.

Jeg har klart å slutte å røyke!

Jeg er så S T O L T !

Det var så lett. Det gikk så greit. Det føles som om jeg aldri har røyket, som om de 19 årene av livet mitt har passert UTEN røyk, og ikke med. Det var lett. Og jeg VET med SIKKERHET at jeg virkelig har klart det.

Jeg kan ikke beskrive hvor deilig det er.

Jeg er en person som FÅR TIL det jeg vil.

Jeg er en person som OPPNÅR målene mine.

Jeg er en:

V I N N E R ! ! !

Hurra. Hurra. Hurra.

*juble vilt og hemningsløst*

:hoppe:

:jublesmiley:

HURRA!!!

Aldri mere: :kul:

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss! Så UTROLIG flink du er!!!!! :Nikke:

Skulle ønske jeg hadde den vikjestyrken som du har.. Det er skikkelig vanskelig å slutte å røyke, så du har ALL GRUNN til å være stolt av deg selv...

Var det ikke utrolig hardt da??

Gratulerer så masse til deg hvertfall, det fortjener du! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Nelle! :P

Sluttet selv og røyke for litt over 4 måneder siden og det var faktisk ikke så vanskelig som jeg har gått her og innbildt meg at det var.

Deilig å være kvitt lasten ikke sant?

Hilsen Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

Herrrrlig Nelle!!

Jeg sluttet å røyke i vinter og jeg kjenner igjen ALT det du skriver!!! Det er akkurat slik det er!!!

ALDRI MER!!!! Hurra!!! *vifter med flagg og faner*

:kul: Æssssj!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært!!!

Grattis!!! Er kjempe stolt av deg!!!! :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!!

Du er kjempeflink og kjempesterk!

Krever nemlig en goood del viljestyrke og selvkontroll for å slutte å røyke!

Nei, røyker ikke selv, men kjenner en del som har slitt gang på gang med å slutte!!

Igjen;

Gratulerer !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye, Nelle.

Den innsatsen fortjener du virkelig ROS for!

Skulle ønske flere fulgte ditt eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Hilde

Grattla, Nelle ...

Jeg sluttet selv å røyke for snart 8 måneder siden og vet akkurat hvordan du føler deg. I det daglige kommer jeg ikke på hvor flink jeg egentlig har vært, men slike innlegg som ditt får meg til å tenke litt...

Det forundret også meg hvor lett det egentlig var - men "cluet" er nok å komme til et punkt hvor nok er nok.

Da jeg sluttet å røyke så hadde jeg røykt i 24 år. Jeg var kommet så langt at jeg syntes synd på folk som ikke røykte - tenkte at de kunne jo ikke ha mange gleder i livet :ler: Nå vet jeg at det går an å leve SÅÅÅÅ mye bedre uten å være avhengig av den dritten - det er en fryd å trene når man vet at man ikke ødelegger formen igjen ved å ta en røyk etterpå, det er en fryd å pusse tennene og vite at pusten forblir frisk og tennene forblir hvite - det er deilig å gå og handle uten å legge to-tre pakker sigaretter i handlevognen slik at varene blir flere hundre kroner dyrere ...

La oss skjemme oss selv litt mer bort, Nelle ... vi fortjener det ... for vi har vært kjempeflinke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...