Gjest nextlife Skrevet 16. september 2008 #61 Skrevet 16. september 2008 Okei, jeg skal hjelpe med å få diskusjonen på rett spor igjen Noen mennesker har ikke verken evne, ønske eller lyst å sette seg inn i andres situasjon, men mener deres måte å gjøre ting på er det eneste rette. Det er bare en ting å gjøre si klart fra at nei, det passer ikke meg da, eller nei, det har jeg ikke råd til. Sånn er det, og sånn blir det. Ferdig med diskusjonen.
Gjest *nurket* Skrevet 16. september 2008 #62 Skrevet 16. september 2008 Ikke for at det fins noen fasitsvar på dette, men jeg har faktisk aldri opplevd at enslige forsørgere har sagt "kan jeg, kan du"... Jeg har selv vært enslig forsørger i tre år, og barna er hos faren annenhver helg (fre-søn)... Og jeg har aldri sagt, og kommer aldri til å si det heller... Alle har forskjellig livssituasjon, være seg de er enslig eller par.
Gjest Lily1 Skrevet 16. september 2008 #63 Skrevet 16. september 2008 Ikke for at det fins noen fasitsvar på dette, men jeg har faktisk aldri opplevd at enslige forsørgere har sagt "kan jeg, kan du"... Jeg har selv vært enslig forsørger i tre år, og barna er hos faren annenhver helg (fre-søn)... Og jeg har aldri sagt, og kommer aldri til å si det heller... Alle har forskjellig livssituasjon, være seg de er enslig eller par. Som jeg sa tidligere har det blitt en ganske vanlig kommentar her... bare i går ble den brukt som et argument på fire forskjellige foreldremøter, og jeg har hørt det opp gjennom alle år barna har gått på skolen. Men det er klart, det kan godt hende at disse aleneforeldrene tilhører samme klikk, og at det er et vanlig argument når de seg i mellom diskuterer aleneforeldersituasjonen? Om det er slik er det kanskje ikke så rart om de også vil bruke samme argument når de diskuterer med andre utenfor klikken. (Litt kronglete forklart, men jeg håper det ble forståelig)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå