Gå til innhold

Musevoks? Nær døden opplevelse? (ut-a-mæ-sjæl-opplevelse?)


Malou

Anbefalte innlegg

Først, beklager for en noe uklar tittel på dette innlegget... *hmm... skal jeg velge alternativ 1, 2 eller 3? Ja takk, begge deler...

Det jeg ville frem til er at jeg var vitne til noe hysterisk morsomt i kveld. Har hatt en venninne på besøk og hun er veldig opptatt av at det skal være minst mulig hår på "tissekonen." Derfor ville hun prøve voks - Veet coldstrips (eller noe i den stil.) Jeg kjøpte disse i fjor, men etter et heller mislykket (og smertefult) forsøk som resulterte i røde legger, med sporadisk hårvekst, har de på en måte bare blitt liggende i skapet på badet. Sa derfor til overnevnte venninne i dag at hun jo godt kunne prøve mine før hun brukte penger på noe som kanskje ikke fungerte så godt. For å prøve å gjøre en kort historie litt lengre så varmet min venninne voksstrip(s)en mellom hendene, satte den på tissekonen, strøk i medhårsretning (som det også står at man skal gjøre), strøk litt til i medhårsretning ( :o ) før jeg litt sånn halvstresset forteller henne at det står på pakningen at man kun skal la strippen sitte i et par sekunder. Hun (lettere nervøs) dra strippen forsiktig av tissekonen, noe som resulterer i at all voksen (blå) sitter fint igjen på tissekonen. (Jeg ler meg nesten i hjæl), min venninne stryker stripsen i voksen og river til, hyler, stryker stripsen på og hyler igjen (jeg har ledd meg i hjel på dette tidspunktet.)

Moralen i historen er: Ikke bruk coldvoks på tissekonen, men Gud hvor det var gøy...:ler:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Ler så jeg dauer.

Men, men... vokset dere tissekonen SAMMEN?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal sies at undertegnedes tissekone ikke har blitt vokset i dag. Hvis jeg noen gang blir så sinnsyk at jeg prøver det der, tror jeg at jeg skal være alene...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre kjent som kona til tissemannen... :ler:

De sier mye rart her i Danmark - også at de slår Norge i fotball i morgen... :o

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mie. *streng tone* Om du tisser i buksen når du ler, så må du knipe. :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Uff!!

Høres skrekkelig ut :hoho::ler:

Så på tv,

for en stund tilbake siden,

at man faktisk kan gå til "Tissekonevoksere" for å få tissekonen hårfri!

Det så vondt ut...og, ja, de skrek!

Hehehe!

:hoho::ler::hoho:

Nei....jeg og min tissekone holder oss langt unna voks!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

*lesegihelognestentrillenedavkontorstolen* :hoho::hoho:

stakkar tissekonen :ler: Får håpe mannen kunne trøste henne :ler:

huff ....tror jeg skal holde meg til høvelen jeg ...... :sjarmor:

:hoho:

er forresten dette noe man gjør sammen? :roll:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er forresten dette noe man gjør sammen?

Har ikke inntrykk av det, men min venninne syntes visst det... (???)

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...