Gå til innhold

Pingting på tur

Pingting

Anbefalte innlegg

Kalendergaven i dag: eventyrsjokolade! Juhu! Blir fortært akkurat nuh, med et lite snev av dårlig samvittighet ;)

Også har jeg vært hos frisøren! Klippet bare 5 cm ca, men fy så deilig det er å bli kvitt de stygge, flisete tuppene! Også skal jeg tilbake på onsdag og stripe litt. Det blir ganske stor forskjell mellom det røde og det lyse, så hun forslå å ta noen større lyse partier under det øverste håret. Høres ut som om det kan bli fint :)

Så nå sitter jeg med hodet fult av henna igjen.

Også har jeg fått PAKKE! Verdens beste kjæreste har sendt meg norsk-engelsk (og tysk) arkeologisk ordbok. Han er arkeolog han og, så jeg har sendt hem en masse irriterte meldinger og mail og lurt på hva enkelte faguttrykk er på engelsk. Nå får han fred! ;) Også la han med The Julekalender på DVD! :strix: Verdens beste altså... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nysgjerrig på å se det håret jeg også :jepp:

sendte akkurat en fb-request sånn at det skal finnes muligheter :sjenert:

:ler:

Så det! :jepp::ler:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp:

Godt å få tilfredsstilt sin nysgjerrighet :fnise: Og så søt du er! :hjerte:

Så hyggelig sagt! :blush:

Jeg ble skuffa jeg, du ser jo ikke ut som en pingvin i det hele tatt, jo!?! *knuste illusjoner* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I see no hair :klø:

One down, two to go. Hurraaa :strix:

Hvordan er det med Pingtings, føler du deg bedre? Her har jeg sendt K-man på rakfisklag, så nå er det bare meg og masse pensum hjemme, tilbringer fredagskvelden i sofaen med bøkene. Hjemmesofa funker det og ;)

God fredag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I see no hair :klø:

One down, two to go. Hurraaa :strix:

Hvordan er det med Pingtings, føler du deg bedre? Her har jeg sendt K-man på rakfisklag, så nå er det bare meg og masse pensum hjemme, tilbringer fredagskvelden i sofaen med bøkene. Hjemmesofa funker det og ;)

God fredag! :klem:

Er ikke ferdig ennå! Lover jeg skal legge ut bilde når jeg er det! Lover lover! ;)

Her er formen bra igjen, bortsett fra at hjernen virkelig er på ferie (noe den dårlige samvittigheten ikke er).

Hjemmesofa høres veldig bra ut, hehe! Og greit å få lese litt i fred ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, for en fantastisk bra måte å si det på:

Hjernen er på ferie, noe den dårlige samvittigheten ikke er.

Tror du og jeg har det ganske likt akkurat nå. Men håper du får en deilig kveld for det :) Gjør du noe gøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, for en fantastisk bra måte å si det på:

Hjernen er på ferie, noe den dårlige samvittigheten ikke er.

Tror du og jeg har det ganske likt akkurat nå. Men håper du får en deilig kveld for det :) Gjør du noe gøy?

Velkjent fenomen, skulle jeg tro.

Nei jeg skulle jo gjerne gjort noe da, studiemessig. Må bare finne igjen hjernen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange koselige adventsgaver du får :strix:

Håper du får en fin helg!

Ja, du og! Til tross for lesing ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens gave: Ole Brumm bokmerke, men jeg må brodere det selv. Mamma er ond! :ler:

Ellers tok hjernen ferie mesteparten av kvelden i går. I dag startet jeg dagen med å tusle litt rundt i butikker og slikt (kjøpte ikke noe, altså). Koselig :) Selv om jeg blir litt rablende gal av alle menneskene. Ikke er det noe særlig julestemning på dem heller, de fleste er jo så sure atte.

Falt for fristelsen til å kjøpe en bit med Stilton på markedet. Så i dag blir det salat med Stilton, pære og valnøtter :spise:

Nuh, skal jeg prøve å gjøre noe fornuftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Falt for fristelsen til å kjøpe en bit med Stilton på markedet. Så i dag blir det salat med Stilton, pære og valnøtter :spise:

Regner med det var en suksess? :sikle:

Ha en fortsatt fin lørdag!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det var en suksess? :sikle:

Ha en fortsatt fin lørdag!! :nigo:

Åja! Pærene var bare litt for harde, men kan ikke klage :)

Du og! Kos deg med biff!

Herlighet, det høres godt ut! :sikle: Høres bra deilig ut med hjerne-ferie også. Tror sannelig jeg skal ta meg en sånn en ;)

Ja men da gjør du det ;) Min prøver å snike seg til å jobbe litt igjen, nå som jeg nedelig hadde bestemt meg for å la den hvile. Slemme hjernen som aldri får bestemt seg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Da synes jeg du skal vise den dumme hjernen hvem det er som bestemmer! Slå den ut med et stort glass vin ;)

Genial ide! Takk! *tusler ut på kjøkkenet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens gave: et telys! :ler: (tror hun tvinger meg til å kose meg med te, lys og bok i kveld. Ja?)

Nå er det julefest på gang, og vi skal straks ut å handle mat. Jeg har blitt dessertansvarlig, og skal lage yule log, kort sagt sjokoladerullekake med smørkrem i. Sunt? Ikke veldig. Godt? Åjada. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...