Pingting Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #361 Del Skrevet 12. desember 2008 Kalendergaven i dag: eventyrsjokolade! Juhu! Blir fortært akkurat nuh, med et lite snev av dårlig samvittighet Også har jeg vært hos frisøren! Klippet bare 5 cm ca, men fy så deilig det er å bli kvitt de stygge, flisete tuppene! Også skal jeg tilbake på onsdag og stripe litt. Det blir ganske stor forskjell mellom det røde og det lyse, så hun forslå å ta noen større lyse partier under det øverste håret. Høres ut som om det kan bli fint Så nå sitter jeg med hodet fult av henna igjen. Også har jeg fått PAKKE! Verdens beste kjæreste har sendt meg norsk-engelsk (og tysk) arkeologisk ordbok. Han er arkeolog han og, så jeg har sendt hem en masse irriterte meldinger og mail og lurt på hva enkelte faguttrykk er på engelsk. Nå får han fred! Også la han med The Julekalender på DVD! Verdens beste altså... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 12. desember 2008 #362 Del Skrevet 12. desember 2008 Nysgjerrig på å se det håret jeg også sendte akkurat en fb-request sånn at det skal finnes muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #363 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Nysgjerrig på å se det håret jeg også sendte akkurat en fb-request sånn at det skal finnes muligheter Så det! Endret 12. desember 2008 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 12. desember 2008 #364 Del Skrevet 12. desember 2008 Så det! Godt å få tilfredsstilt sin nysgjerrighet Og så søt du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #365 Del Skrevet 12. desember 2008 Godt å få tilfredsstilt sin nysgjerrighet Og så søt du er! Så hyggelig sagt! Jeg ble skuffa jeg, du ser jo ikke ut som en pingvin i det hele tatt, jo!?! *knuste illusjoner* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 12. desember 2008 #366 Del Skrevet 12. desember 2008 I see no hair :klø: One down, two to go. Hurraaa Hvordan er det med Pingtings, føler du deg bedre? Her har jeg sendt K-man på rakfisklag, så nå er det bare meg og masse pensum hjemme, tilbringer fredagskvelden i sofaen med bøkene. Hjemmesofa funker det og God fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #367 Del Skrevet 12. desember 2008 I see no hair :klø: One down, two to go. Hurraaa Hvordan er det med Pingtings, føler du deg bedre? Her har jeg sendt K-man på rakfisklag, så nå er det bare meg og masse pensum hjemme, tilbringer fredagskvelden i sofaen med bøkene. Hjemmesofa funker det og God fredag! Er ikke ferdig ennå! Lover jeg skal legge ut bilde når jeg er det! Lover lover! Her er formen bra igjen, bortsett fra at hjernen virkelig er på ferie (noe den dårlige samvittigheten ikke er). Hjemmesofa høres veldig bra ut, hehe! Og greit å få lese litt i fred Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 12. desember 2008 #368 Del Skrevet 12. desember 2008 Haha, for en fantastisk bra måte å si det på: Hjernen er på ferie, noe den dårlige samvittigheten ikke er. Tror du og jeg har det ganske likt akkurat nå. Men håper du får en deilig kveld for det Gjør du noe gøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #369 Del Skrevet 12. desember 2008 Haha, for en fantastisk bra måte å si det på: Hjernen er på ferie, noe den dårlige samvittigheten ikke er. Tror du og jeg har det ganske likt akkurat nå. Men håper du får en deilig kveld for det Gjør du noe gøy? Velkjent fenomen, skulle jeg tro. Nei jeg skulle jo gjerne gjort noe da, studiemessig. Må bare finne igjen hjernen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 12. desember 2008 #370 Del Skrevet 12. desember 2008 Så mange koselige adventsgaver du får Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #371 Del Skrevet 12. desember 2008 Så mange koselige adventsgaver du får Håper du får en fin helg! Ja, du og! Til tross for lesing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #372 Del Skrevet 12. desember 2008 Åeeeeeh. Jeg har blitt forelska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #373 Del Skrevet 13. desember 2008 Dagens gave: Ole Brumm bokmerke, men jeg må brodere det selv. Mamma er ond! Ellers tok hjernen ferie mesteparten av kvelden i går. I dag startet jeg dagen med å tusle litt rundt i butikker og slikt (kjøpte ikke noe, altså). Koselig Selv om jeg blir litt rablende gal av alle menneskene. Ikke er det noe særlig julestemning på dem heller, de fleste er jo så sure atte. Falt for fristelsen til å kjøpe en bit med Stilton på markedet. Så i dag blir det salat med Stilton, pære og valnøtter Nuh, skal jeg prøve å gjøre noe fornuftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 13. desember 2008 #374 Del Skrevet 13. desember 2008 Falt for fristelsen til å kjøpe en bit med Stilton på markedet. Så i dag blir det salat med Stilton, pære og valnøtter Regner med det var en suksess? Ha en fortsatt fin lørdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 13. desember 2008 #375 Del Skrevet 13. desember 2008 Herlighet, det høres godt ut! Høres bra deilig ut med hjerne-ferie også. Tror sannelig jeg skal ta meg en sånn en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #376 Del Skrevet 13. desember 2008 Regner med det var en suksess? Ha en fortsatt fin lørdag!! Åja! Pærene var bare litt for harde, men kan ikke klage Du og! Kos deg med biff! Herlighet, det høres godt ut! Høres bra deilig ut med hjerne-ferie også. Tror sannelig jeg skal ta meg en sånn en Ja men da gjør du det Min prøver å snike seg til å jobbe litt igjen, nå som jeg nedelig hadde bestemt meg for å la den hvile. Slemme hjernen som aldri får bestemt seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 13. desember 2008 #377 Del Skrevet 13. desember 2008 Da synes jeg du skal vise den dumme hjernen hvem det er som bestemmer! Slå den ut med et stort glass vin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #378 Del Skrevet 13. desember 2008 Da synes jeg du skal vise den dumme hjernen hvem det er som bestemmer! Slå den ut med et stort glass vin Genial ide! Takk! *tusler ut på kjøkkenet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 13. desember 2008 #379 Del Skrevet 13. desember 2008 Anytime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #380 Del Skrevet 14. desember 2008 Dagens gave: et telys! (tror hun tvinger meg til å kose meg med te, lys og bok i kveld. Ja?) Nå er det julefest på gang, og vi skal straks ut å handle mat. Jeg har blitt dessertansvarlig, og skal lage yule log, kort sagt sjokoladerullekake med smørkrem i. Sunt? Ikke veldig. Godt? Åjada. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå