Gå til innhold

julegaver på nett?


Gjest drømmer

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en drøm om å bli ferdig med julegavene til 1.des.....det hadde vært enkelt å få kjøpt fra nettbutikker........noen som har noen tips om hvilke sider jeg kan kikke innom?

Hadde blitt glad da:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har en drøm om å bli ferdig med julegavene til 1.des.....det hadde vært enkelt å få kjøpt fra nettbutikker........noen som har noen tips om hvilke sider jeg kan kikke innom?

Hadde blitt glad da:-))

www.gaveguide.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

www.play.com er favoritten her i gården. Der får i allefall jeg gjort en god del julegavekjøp! ;)

Er litt kjipt at de ikke sender gadgets og slikt (grunnet toll eller noe slikt kan de kun sende bøker, spill, musikk og filmer til norge) men så er til gjengjeld frakten gratis. Kjempeflott side, med fine priser!

Ellers er eBay som noen over meg nevnte, et flott alternativ, i tillegg til cdon.com og lignende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, www.play.com er en fantastisk side :)

Inne på japan photo sine sider, går det an å laste ned et program hvor du kan lage flotte fotoalbum. Når du er ferdig kan du bestiller via nettet, eller så kan en brenne en cd og levere den selv. Jeg har en venninne som har fått lagd seg noen slike albumer, og de er kjempe fine. Så hvis du ikke har tid til å klippe og lime bilder inn i scrapbooks i år, så er dette en kjempe fin julegave.

Dette programmet er også kåret for å være best i test. Japan Photo selger også kalendere, fotolerreter, plakater, og forskjellige duppeditter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, www.play.com er en fantastisk side :)

Inne på japan photo sine sider, går det an å laste ned et program hvor du kan lage flotte fotoalbum. Når du er ferdig kan du bestiller via nettet, eller så kan en brenne en cd og levere den selv. Jeg har en venninne som har fått lagd seg noen slike albumer, og de er kjempe fine. Så hvis du ikke har tid til å klippe og lime bilder inn i scrapbooks i år, så er dette en kjempe fin julegave.

Dette programmet er også kåret for å være best i test. Japan Photo selger også kalendere, fotolerreter, plakater, og forskjellige duppeditter.

Japp, play er fantastisk! Og Japan Photo har jeg også hørt mye bra om, men jeg er (dessverre...?) Mac-bruker og de har enda ikke programvare som støtter MAC OS X. Derfor (alle Mac-brukere her) bruker jeg MyPhotoBook for å lage fotoalbum, og skal gladelig oppdatere dere når jeg får den ferdige boka i posten : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Japp, play er fantastisk! Og Japan Photo har jeg også hørt mye bra om, men jeg er (dessverre...?) Mac-bruker og de har enda ikke programvare som støtter MAC OS X. Derfor (alle Mac-brukere her) bruker jeg MyPhotoBook for å lage fotoalbum, og skal gladelig oppdatere dere når jeg får den ferdige boka i posten : )

BOKA ER KOMMET! Den var nyyyyydelig :-D

Jeg er altså veldig fornøyd, og det var vel verdt pengene, jeg kommer til å få verdens gladeste pappa :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...