Gjest Miley Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Jeg driver nå å strikker sjøvotter. Hva strikker dere da?
Blåklokke Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Jeg har strikket endel babytøy i mønsterstrikk i det siste, men nå har jeg et håndarbeid jeg kan sitte med samtidig som jeg kan seg på TV Jeg strikker et lite teppe av myk mohair som pusen min skal ligge på i sofaen- Jeg skal også brodere et lite emblem på det når det blir ferdig. Teppet er ecrufarvet med brune kanter.
Imax Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Strikker veske som jeg skal tove av gammelt restegarn. Kan gjøre det i blinde; eller som min situasjon er; når jeg ammer OG passer toåringen! Elsker toving, alt blir bra til slutt!
Vera Vinge Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 (endret) Jeg har begynt på denne strikkejakken i grålilla alpakka igjen, som jeg kom halvveis på i fjor. Jeg klarer ikke å strikke i sommerhalvåret, men jeg merker at interessen kommer smygende tilbake med kulda. Jeg gleder meg til den blir ferdig. Da har jeg lyst til å strikke plommefargt lue og skjerf i et litt tykt og løst spunnet garn, hvis jeg finner. Endret 12. september 2008 av Vera Vinge
Cecilia Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Jeg strikker på en grå jakke som jeg skal gi til mamma i 50-årsgave. Garnet er Alpakka fra Sandnes og jeg tror den kommer til å bli riktig så fin. Tenkte å strikke en lignenes til meg selv etterpå, men bytte ut mønsteret med "Marius"- mønsteret.
momajoja Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Jeg strikker på en søt babylue fra garnstudio.no. Det skal høre med et vognteppe, men vi får se hvor lei jeg blir etterhvert, er ikke noen strikkemaskin, akkurat
Gjest Sativa Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 Uff, jeg holder på med så mye forskjellig. Flere par sokker, votter, teppe. Og nå har jeg nettopp kjøpt mer garn og skal lage et hårbånd i kveld. Har bestilt pinner som jeg venter på som jeg skal bruke til en enkel vest med v-hals til sambo. Takk til trådstarter forresten, for link til den fine votteoppskriften, den skal jeg garantert prøve.
Gjest Miley Skrevet 12. september 2008 #8 Skrevet 12. september 2008 Nå er vottene i vaskemaskinen og jeg er så spent :happy:
Lovis Skrevet 13. september 2008 #9 Skrevet 13. september 2008 Oi, er visst litt forskjellig når jeg tenker meg om. Sjal til mamma (julepresang) Tovet votter til barna Bukse til største Sokker til store og små Kjøkkenkluter (mer "besøksarbeid" det) For ikke snakke om den laaange lista med "på- vent" arbeid......
ingefær Skrevet 13. september 2008 #11 Skrevet 13. september 2008 Jeg holder på med mye forskjellig, må ha litt variasjon når jeg strikker. - Holder på med et babysett . Er nesten ferdig med jakka, halvveis ferdig med teppet og har begynt på buksa Jeg strikker i hvitt og skal antakeligvis sy på små perler da. - Tøfler - og en innejakke til meg selv, i alpakka. også holder jeg på med mange, mange broderier i tillegg
Gjest Hege Skrevet 14. september 2008 #14 Skrevet 14. september 2008 Jeg holder på med disse Hvis de blir like fine som de ser ut på bilde, tenkte jeg det kunne bli noen julegaver av de.
Halkatla Skrevet 17. september 2008 #16 Skrevet 17. september 2008 Holder på med fingervanter i rosemønster og skal strikke vinveske etterpå...
dextrin Skrevet 17. september 2008 #18 Skrevet 17. september 2008 Jeg strikker et babyteppe fra Rauma Garn. Skal begynne på et par sokker nå. Noen som har noen gode oppskrifter`? Jeg skal strikke de i str 43.
Mrs. K Skrevet 17. september 2008 #19 Skrevet 17. september 2008 Skal begynne på et par sokker nå. Noen som har noen gode oppskrifter`? Engelsk eller norsk? Garntykkelse?
Tillemor Skrevet 18. september 2008 #20 Skrevet 18. september 2008 (endret) Vinveske? Hva er det? Vinvesker er flotte gave-vesker til vinflasker.. Strikkes eller hekles før de toves i maskinen. Pyntes etter eget ønske:) Se tråden som heter "strikke julegaver", der har jeg lagt ut oppskriften:) Endret 18. september 2008 av Tillemor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå