Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Gossip girl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes mandager og onsdager er verst. Fredag er digg, for da er det så og si helg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*døtrøtt* Masse akutt-jobbing :sukk:

Uff da :klemmer: Håper du får slappet av litt når du kommer hjem! Ikke lenge igjen til helgen nå nei, bare to dager :) Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da :klemmer: Håper du får slappet av litt når du kommer hjem! Ikke lenge igjen til helgen nå nei, bare to dager :) Deilig!

Slappet litt av, men det er noe med at det er ikke så lett å legge bort alvorlige saker når det er mennesker det gjelder. Jeg er hvertfall ikke flink til det :roll:

Men en skrytekomentar: Jeg har spist sunt og trent litt igjen denne uka :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slappet litt av, men det er noe med at det er ikke så lett å legge bort alvorlige saker når det er mennesker det gjelder. Jeg er hvertfall ikke flink til det :roll:

Men en skrytekomentar: Jeg har spist sunt og trent litt igjen denne uka :nigo:

Eg skjønar godt at du ikkje klarar å leggja vekk arbeidet når det kan gå ut over menneske. :kose:

Flinke Gossip. :klappe:

:klem:

Berre 2 dagar til helg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på tur i dag, var varmt ute så da er det koselig :)

Nå er det bare en arbeidsdag igjen før helg, men masse som skal skrives da, sluttrapporter og vedtak :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er som å ta helg etter ein har fått unna masse på jobben. Håpar du får ferdig alle rapportar og arbeid som gjenstår, slik at du kan ta helg med goooood samvittighet. :klem:

Berre ein dag igjen nå! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på tur i dag, var varmt ute så da er det koselig :)

Nå er det bare en arbeidsdag igjen før helg, men masse som skal skrives da, sluttrapporter og vedtak :forvirret:

Virker som om du har en veldig krevende jobb om dagen! Husk å ta vare på deg selv også da, selvom jeg vet det ikke er lett når man jobber med mennesker ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter :klemmer: I dag er førte dag jeg føler meg opplagt, ikke nedfor og har energi :nigo: Så går på med godt mot den siste dagen (hvertfall i kveld :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo!! Jej til mer energi!!

Dessuten er du på dag 8, så hormonene begynner kanskje gå rett vei?

*lurer etter å ha oppdatert meg i dagboka her på om jeg må bruke noen timer i helgen på å bake kaker og kanelboller*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lurer etter å ha oppdatert meg i dagboka her på om jeg må bruke noen timer i helgen på å bake kaker og kanelboller*

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :klemmer: I dag er førte dag jeg føler meg opplagt, ikke nedfor og har energi :nigo: Så går på med godt mot den siste dagen (hvertfall i kveld :fnise: )

Så bra du føler deg opplagt og ikke nedfor :jepp: Det er så kjipt med dårlige dager da alt er bare dritt ...

For min del er mandager verst, jeg har til stadighet dårlige mandager :roll:

:hoppe: for helg! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...