Happy Feet Skrevet 17. juni 2009 #1821 Del Skrevet 17. juni 2009 Bare tre dager igjen til helg og bare to dager igjen å stå opp tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 17. juni 2009 #1822 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg synes mandager og onsdager er verst. Fredag er digg, for da er det så og si helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #1823 Del Skrevet 17. juni 2009 *døtrøtt* Masse akutt-jobbing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. juni 2009 #1824 Del Skrevet 17. juni 2009 *døtrøtt* Masse akutt-jobbing Uff da Håper du får slappet av litt når du kommer hjem! Ikke lenge igjen til helgen nå nei, bare to dager Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #1825 Del Skrevet 17. juni 2009 Uff da Håper du får slappet av litt når du kommer hjem! Ikke lenge igjen til helgen nå nei, bare to dager Deilig! Slappet litt av, men det er noe med at det er ikke så lett å legge bort alvorlige saker når det er mennesker det gjelder. Jeg er hvertfall ikke flink til det ***** Men en skrytekomentar: Jeg har spist sunt og trent litt igjen denne uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 17. juni 2009 #1826 Del Skrevet 17. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 17. juni 2009 #1827 Del Skrevet 17. juni 2009 Slappet litt av, men det er noe med at det er ikke så lett å legge bort alvorlige saker når det er mennesker det gjelder. Jeg er hvertfall ikke flink til det ***** Men en skrytekomentar: Jeg har spist sunt og trent litt igjen denne uka Eg skjønar godt at du ikkje klarar å leggja vekk arbeidet når det kan gå ut over menneske. Flinke Gossip. Berre 2 dagar til helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 18. juni 2009 #1828 Del Skrevet 18. juni 2009 Imorgen er det helg! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. juni 2009 #1829 Del Skrevet 18. juni 2009 Flinke Gossip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 18. juni 2009 #1830 Del Skrevet 18. juni 2009 Snart helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #1831 Del Skrevet 18. juni 2009 Vært på tur i dag, var varmt ute så da er det koselig Nå er det bare en arbeidsdag igjen før helg, men masse som skal skrives da, sluttrapporter og vedtak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 18. juni 2009 #1832 Del Skrevet 18. juni 2009 Ingenting er som å ta helg etter ein har fått unna masse på jobben. Håpar du får ferdig alle rapportar og arbeid som gjenstår, slik at du kan ta helg med goooood samvittighet. Berre ein dag igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 18. juni 2009 #1833 Del Skrevet 18. juni 2009 Vært på tur i dag, var varmt ute så da er det koselig Nå er det bare en arbeidsdag igjen før helg, men masse som skal skrives da, sluttrapporter og vedtak Virker som om du har en veldig krevende jobb om dagen! Husk å ta vare på deg selv også da, selvom jeg vet det ikke er lett når man jobber med mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 18. juni 2009 #1834 Del Skrevet 18. juni 2009 Snart helg! - selv med en krevende morgendag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #1835 Del Skrevet 18. juni 2009 Takk jenter I dag er førte dag jeg føler meg opplagt, ikke nedfor og har energi Så går på med godt mot den siste dagen (hvertfall i kveld ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 18. juni 2009 #1836 Del Skrevet 18. juni 2009 I dag er førte dag jeg føler meg opplagt, ikke nedfor og har energi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erle84 Skrevet 18. juni 2009 #1837 Del Skrevet 18. juni 2009 Hallo!! Jej til mer energi!! Dessuten er du på dag 8, så hormonene begynner kanskje gå rett vei? *lurer etter å ha oppdatert meg i dagboka her på om jeg må bruke noen timer i helgen på å bake kaker og kanelboller* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #1838 Del Skrevet 18. juni 2009 *lurer etter å ha oppdatert meg i dagboka her på om jeg må bruke noen timer i helgen på å bake kaker og kanelboller* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 18. juni 2009 #1839 Del Skrevet 18. juni 2009 for mer energi! Håper det holder seg sånn og at morgendagen blir fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. juni 2009 #1840 Del Skrevet 18. juni 2009 Takk jenter I dag er førte dag jeg føler meg opplagt, ikke nedfor og har energi Så går på med godt mot den siste dagen (hvertfall i kveld ) Så bra du føler deg opplagt og ikke nedfor Det er så kjipt med dårlige dager da alt er bare dritt ... For min del er mandager verst, jeg har til stadighet dårlige mandager for helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå