Gjest faerytale Skrevet 3. juni 2009 #1721 Del Skrevet 3. juni 2009 Ser ut som jeg må inn med masse positiv energi her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 4. juni 2009 #1722 Del Skrevet 4. juni 2009 Heisann!! Håper dere slipper å vente i 2 år på noe barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 4. juni 2009 #1723 Del Skrevet 4. juni 2009 Eg kryssar også alt for klaff denne PP-en. Får håpa du slepp å venta i to år til. Det er fryktelig strenge krav til adopsjon. Me er heldigvis (?) gamle nok, men har ikkje budd saman lenge nok (på papiret) til å starta adopsjonsprosess ennå i dei fleste land. For dei fleste (aktuelle) landa må me venta i ca. 2 år til før me blir godkjent. (Dumme meg som ikkje meldte flytting då me faktisk flytta saman for snart 6 år sidan, men beholdt heimeadressa for å få reisestipend. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 5. juni 2009 #1724 Del Skrevet 5. juni 2009 Et vennepar av meg står midt i adopsjonsprosessen nå, og det har visst vært en lang venting. "Fordelen" er jo at man i alle fall vet at prosessen er i gang, og at man vet at det til slutt blir et positivt utfall, når man bare er godkjent da selvsagt. Men dere skal uansett ikke behøve å måtte gå til det skrittet, for snart skal du få den positive testen du drømmer om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 5. juni 2009 #1725 Del Skrevet 5. juni 2009 Gossip Titt er tilbake og jeg er gla for det. Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 5. juni 2009 #1726 Del Skrevet 5. juni 2009 Innom og ønsker deg en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. juni 2009 #1727 Del Skrevet 5. juni 2009 Innom for å ønske deg en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #1728 Del Skrevet 5. juni 2009 Takk jenter Litt nedfor, kanskje bare pergoen Men orker ikke noen dagbokrunde i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. juni 2009 #1729 Del Skrevet 5. juni 2009 Takk jenter Litt nedfor, kanskje bare pergoen Men orker ikke noen dagbokrunde i dag... Innom med en til deg! Pergoen gjør mye rart i kroppen ja, så ikke rart man blir litt sliten og lei... Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 6. juni 2009 #1730 Del Skrevet 6. juni 2009 Sender over noen god-helg :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #1731 Del Skrevet 7. juni 2009 Deilig å hatt helt fri i helgen Slappet av og prøvd å kose meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 7. juni 2009 #1732 Del Skrevet 7. juni 2009 Høres herlig ut med frihelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 7. juni 2009 #1733 Del Skrevet 7. juni 2009 Håper humøret er bedre nå. Jeg slenger over noen fazermint til deg! Litt sjokolade pleier alltid å hjelpe, det er medisin for alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 8. juni 2009 #1734 Del Skrevet 8. juni 2009 Herlig med heilt fri i helga, ja. Berre bli vant med det. Det er suuuupert. Håpar du klarte å kosa deg også. :duskedame: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #1735 Del Skrevet 8. juni 2009 Hei jenter Fikk telefon fra universitetet. Manglet en side i b.oppgaven min Idiotiske kopieringsmann. Sjekket oppgaven grundig flere ganger før jeg leverte oppgaven til kopimannen for å så oppgaven innbundet. Men sjekket den ikke etterpå, for det var bare 2 min til innlevering. Men jeggu meg har ikke han klart å surre den bort :sint: Men sensor hadde syns synd på meg, så skulle få lov til å lever den siden i morgen til de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. juni 2009 #1736 Del Skrevet 8. juni 2009 kjedelig Men så bra at det order seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 8. juni 2009 #1737 Del Skrevet 8. juni 2009 Nei så irriterende. Bra du fikk lov å levere siden i etterkant!! Krysser fingre og armer og bein og det meste igrunn for full klaff denne ppen!! :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 8. juni 2009 #1738 Del Skrevet 8. juni 2009 Så bra at du fikk levere den for det da Godt man møter på hyggelige mennesker i blant også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #1739 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg er så utrolig svimmel for tiden, og har null energi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 9. juni 2009 #1740 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg er så utrolig svimmel for tiden, og har null energi Når er IKM? til deg, ikke så kjekt å være svimmel og energiløs, selv om det er spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå