Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Gossip girl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg kryssar også alt for klaff denne PP-en. :tommelsmil:

Får håpa du slepp å venta i to år til. Det er fryktelig strenge krav til adopsjon. Me er heldigvis (?) gamle nok, men har ikkje budd saman lenge nok (på papiret) til å starta adopsjonsprosess ennå i dei fleste land. For dei fleste (aktuelle) landa må me venta i ca. 2 år til før me blir godkjent. :sukk: (Dumme meg som ikkje meldte flytting då me faktisk flytta saman for snart 6 år sidan, men beholdt heimeadressa for å få reisestipend. :sur: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et vennepar av meg står midt i adopsjonsprosessen nå, og det har visst vært en lang venting. "Fordelen" er jo at man i alle fall vet at prosessen er i gang, og at man vet at det til slutt blir et positivt utfall, når man bare er godkjent da selvsagt.

Men dere skal uansett ikke behøve å måtte gå til det skrittet, for snart skal du få den positive testen du drømmer om :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter :klemmer: Litt nedfor, kanskje bare pergoen :sjenert: Men orker ikke noen dagbokrunde i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :klemmer: Litt nedfor, kanskje bare pergoen :sjenert: Men orker ikke noen dagbokrunde i dag...

Innom med en :klemmer: til deg! Pergoen gjør mye rart i kroppen ja, så ikke rart man blir litt sliten og lei...

Håper du får en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å hatt helt fri i helgen :) Slappet av og prøvd å kose meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Håper humøret er bedre nå. :klem: Jeg slenger over noen fazermint til deg! Litt sjokolade pleier alltid å hjelpe, det er medisin for alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig med heilt fri i helga, ja. Berre bli vant med det. Det er suuuupert. :sol:

Håpar du klarte å kosa deg også.

:duskedame:

:duskedame: :duskedame:

:duskedame::pls::duskedame:

:duskedame: :duskedame:

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :vinke:

Fikk telefon fra universitetet. Manglet en side i b.oppgaven min :sur: Idiotiske kopieringsmann. Sjekket oppgaven grundig flere ganger før jeg leverte oppgaven til kopimannen for å så oppgaven innbundet. Men sjekket den ikke etterpå, for det var bare 2 min til innlevering. Men jeggu meg har ikke han klart å surre den bort :sint: Men sensor hadde syns synd på meg, så skulle få lov til å lever den siden i morgen til de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Golden Girl

Nei så irriterende. Bra du fikk lov å levere siden i etterkant!! :Nikke:

Krysser fingre og armer og bein og det meste igrunn for full klaff denne ppen!! :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så utrolig svimmel for tiden, og har null energi :sukk:

:popcorn:

Når er IKM?

:klemmer: til deg, ikke så kjekt å være svimmel og energiløs, selv om det er spennende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...