Gjest TittTitt Skrevet 19. oktober 2008 #121 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg og vil følge med, spennende å se når du blir gravid Jeg er ikke ny her, men er ny i dagbok verden, og syntes det er kjempe morsomt. Hvor gammel er du Gossip? Jeg maser i mange dagboker, og spør her også, kan noen her lære meg hvordan jeg kan legge til link til dagboken min nederst på siden? Jeg kan ikke sånt.. Enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 19. oktober 2008 #122 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg maser i mange dagboker, og spør her også, kan noen her lære meg hvordan jeg kan legge til link til dagboken min nederst på siden? Jeg kan ikke sånt.. Enda Sorry avsporing, men: * Kopier adressa til dagboka di * Gå inn på profilen din (klikk på brukarnavnet) * Nederst finn du "Signatur" - velg "Endre min signatur" * Legg inn nettadressa (* Vil du ha eigenvalt tekst i staden for sjølve adressa i signaturen, velger du "Sett inn link") Lykke til! God søndag, Gossip Girl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #123 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg og vil følge med, spennende å se når du blir gravid Jeg er ikke ny her, men er ny i dagbok verden, og syntes det er kjempe morsomt. Hvor gammel er du Gossip? Jeg maser i mange dagboker, og spør her også, kan noen her lære meg hvordan jeg kan legge til link til dagboken min nederst på siden? Jeg kan ikke sånt.. Enda Jeg er 22 år, samme er mannen min. koselig med besøk. Du kopierer url (altså adresselinjen du har når du er inne på dagboksiden din. Så går du inn på kontrollpanel. Så på signatur. Der trykker du på legg til link eller url, ogher kan du legge til adressen og hva du vil det skal stå. Forsto du? kanskje rart forklart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #124 Del Skrevet 19. oktober 2008 I dag skal jeg hjem til mannen igjen, ikke sett han siden onsdag, og fruktbarhetsperioden min begynner nå til uka Og ikkke minst CB har endelig kommet med lett julebrus igjen. Den har vært savnet i mange år. Jeg elsker CB julebrusa, bare det som er julebrus, desverre drikker jeg så mye av den at jeg legger på meg i jula (i tillegg til snop og mat ) så i år kan jeg drikke lett julebrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 19. oktober 2008 #125 Del Skrevet 19. oktober 2008 Kos deg med mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KremToppen Skrevet 19. oktober 2008 #126 Del Skrevet 19. oktober 2008 Håper du virkelig har kost deg med julebrus og mannen i helgen Det er en fin kombinasjon vettu!! Lykke til med prøving til uken Hold meg oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstjenta Skrevet 20. oktober 2008 #127 Del Skrevet 20. oktober 2008 Lykke til med prøvingen til uka, nå satser vi virkelig på at det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 20. oktober 2008 #128 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Endret 20. oktober 2008 av Pysepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 20. oktober 2008 #129 Del Skrevet 20. oktober 2008 Åh, 22 år og gift? Så søtt! Håper prøvingen går bra da. Skal sende dere goood energi denne uken Hva merke er CB julebrus? JEg og ELSKER julebrus! Det er jo såå godt. Jeg har alltid hatt dilla på Lerum sin julebrus, men kan glatt prøve ut nokke nytt :D Var det kooselig å treffe mannen din igjen? Ha en fiin dag =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #130 Del Skrevet 20. oktober 2008 CB er sørlandets julebrus Nr 2 i testen her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #131 Del Skrevet 21. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 21. oktober 2008 #132 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hvorfor kjefter du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #133 Del Skrevet 23. oktober 2008 Har kjøpt bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstjenta Skrevet 24. oktober 2008 #134 Del Skrevet 24. oktober 2008 Gratulere med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #135 Del Skrevet 24. oktober 2008 Takk takk, er kjempe fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #136 Del Skrevet 25. oktober 2008 Vært på jobb i dag, så var vi på ikea en tur. fikk handlet julepapir og det servicet jeg har snakket om tidligere. Mannen har ryddet her hjemme mens jeg var på jobb. Teste ut noen søte figurer som forklarer hva han har gjort: -------------------------------- Jeg skal ha sukkerstopp i november + chips - jeg som elsker slikt Men kommer til å ta det igjen i jula jaja nå er det sofan sammen med mannen er jo i perioden også Uff likte farlig godt disse figurene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 25. oktober 2008 #137 Del Skrevet 25. oktober 2008 Disse figurene var bare kjeeempesøte!! Tok litt lenger tid å skrive da Var det kommet mye juleting på IKEA nå? Og hvilken farge handlet dere service i? Håper du har det fint på sofaen med mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #138 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det ble blått service Ja juletingene var kommet, men syns det var mye stygt i år egentlig Gårsdagen var kjempe fin Nå skal jeg ha varmerundstykker og egg til frokost. Må gjøre skolearbeid før jobb, så blir ikke en daffe søndag Men men slik går det når jeg skulker to dager fra skolen og ikke gjør noe annet enn å se tv da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 26. oktober 2008 #139 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Du kan jo belønne deg med litt daffing i kveld med noe godt å drikke, te eller kakao og tv titting Og grattis med ny bil Endret 26. oktober 2008 av TittTitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #140 Del Skrevet 26. oktober 2008 Du kan jo belønne deg med litt daffing i kveld med noe godt å drikke, te eller kakao og tv titting Og grattis med ny bil Takk takk. Men blir nok ikke så mye daffing når jeg jobber til 22.30. da er det hjem i seng. ------------------------ UKEPLAN: Mandag: Gruppearbeid fra kl 9-15 Husk å bestille blomster til Bestemor L (vært på sykehuset) Tirsdag: Fri fra skolen Rydde, vaske Onsdag: Framleggelse på skolen fra 9-15 rydde papirene og gjøre klart til eksamen Torsdag: Forbredelse til eksamen på skolen Fredag: utlevering av eksamen kl 10 Oppklarnings runde kl 11.30 Jobb fra 15-22.30 Lørdag og søndag jobbe med eksamen, innlevering fredag 7/11. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå