Gossip girl Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #1161 Del Skrevet 22. mars 2009 Hei jenter Deilig å være uten nett så mange dager Hare det skjed noe nytt i livene deres? Kommmer nok til å komme innom bøkene deres etterhvert, men jeg leser meg ikke opp på alle 5 dagene som har gått Håper hvertfal alt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 22. mars 2009 #1162 Del Skrevet 22. mars 2009 Har du hatt en fin helg, Gossip? Jeg har bare jobbet og jobbet Imorgen sal jeg ha seinvakt, det er deilig!! :D N kommer senere idag på middag. Stekt svinekotelett, fløtegratinerte poteter og maisstuing Gleder meg Har ikke skjedd så mye i mitt liv egentlig, selvom jeg er litt sint og frustrert over jobben. Herreguuuud så slitsomt det kan være å jobbe i et "kvinne" yrke. Vi skulle absolutt hatt mer menn, bare for å gjevne litt ut. Jeg spyr av enkelte kvinner. Og er spessielt de "eldre" som er verst. Jaja, må ikke la de gå innpå meg, selvom det ikke er så lett til tider.... Håper du har det bra?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 22. mars 2009 #1163 Del Skrevet 22. mars 2009 Welcome back!! Å ja det er kjempedeilig å være uten nett iblant, godt med en kg pause i ny og ne! Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 22. mars 2009 #1164 Del Skrevet 22. mars 2009 Har du hatt en fin helg, Gossip? Jeg har bare jobbet og jobbet Imorgen sal jeg ha seinvakt, det er deilig!! :D N kommer senere idag på middag. Stekt svinekotelett, fløtegratinerte poteter og maisstuing Gleder meg Har ikke skjedd så mye i mitt liv egentlig, selvom jeg er litt sint og frustrert over jobben. Herreguuuud så slitsomt det kan være å jobbe i et "kvinne" yrke. Vi skulle absolutt hatt mer menn, bare for å gjevne litt ut. Jeg spyr av enkelte kvinner. Og er spessielt de "eldre" som er verst. Jaja, må ikke la de gå innpå meg, selvom det ikke er så lett til tider.... Håper du har det bra?! MAISSTUING!!! Nå må jeg virkelig lage det snart altså! Hehe.. ------------ Velkommen tilbake Golden Girl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #1165 Del Skrevet 22. mars 2009 Har du hatt en fin helg, Gossip? Jeg har bare jobbet og jobbet Imorgen sal jeg ha seinvakt, det er deilig!! :D N kommer senere idag på middag. Stekt svinekotelett, fløtegratinerte poteter og maisstuing Gleder meg Har ikke skjedd så mye i mitt liv egentlig, selvom jeg er litt sint og frustrert over jobben. Herreguuuud så slitsomt det kan være å jobbe i et "kvinne" yrke. Vi skulle absolutt hatt mer menn, bare for å gjevne litt ut. Jeg spyr av enkelte kvinner. Og er spessielt de "eldre" som er verst. Jaja, må ikke la de gå innpå meg, selvom det ikke er så lett til tider.... Håper du har det bra?! Her er ting bra og vi har hatt ei super helg Hørtes ut som en deilig middag Welcome back!! Å ja det er kjempedeilig å være uten nett iblant, godt med en kg pause i ny og ne! Ha en fin søndag! Helt fantastisk med kg fri, men også data og tv fri Pleiet forholdet MAISSTUING!!! Nå må jeg virkelig lage det snart altså! Hehe.. ------------ Velkommen tilbake Golden Girl! Golden Girl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 22. mars 2009 #1166 Del Skrevet 22. mars 2009 Golden Girl? Nei, fy. Unnskyld meg her.... Fort gjort å blande da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 22. mars 2009 #1167 Del Skrevet 22. mars 2009 Har du begynt på pergo? merket noe til bivirkninger da? Krysser fingrene for at du ikke merker noe som helst Ha en fin kommende uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #1168 Del Skrevet 22. mars 2009 Har du begynt på pergo? merket noe til bivirkninger da? Krysser fingrene for at du ikke merker noe som helst Ha en fin kommende uke. Ja har begynt på den Ingen bivirkninger til nå, men hørt at mange får bivirkningene senere i syklusen, noe med at de "virker" da Så får vente i spenning Neida skal ikke ha noen bivirkninger *bank i bordet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 22. mars 2009 #1169 Del Skrevet 22. mars 2009 Koselig at du har hatt ei super helg. Håper den kommende uka blir like bra og at bivirkningene fortsetter å holde seg borte. Spennende med pergo, håper virkelig det er deres tur nå! Ha en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 22. mars 2009 #1170 Del Skrevet 22. mars 2009 Så bra med fin helg Og krysser fingre for at bivirkninger holder seg unna også fremover. Og ser du at jeg har fått babystøv-smiley i tickeren min til ære for dere prøvere *drysse drysse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #1171 Del Skrevet 23. mars 2009 Åj den var søt *hoppe i babystøv og gnir seg inn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 23. mars 2009 #1172 Del Skrevet 23. mars 2009 Måtte bare innom med en :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 23. mars 2009 #1173 Del Skrevet 23. mars 2009 Håper du får en fin uke Blir spennende å høre hvordan det går fremover litt for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #1174 Del Skrevet 23. mars 2009 takk takk jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 23. mars 2009 #1175 Del Skrevet 23. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 23. mars 2009 #1176 Del Skrevet 23. mars 2009 litt for klaff denne pp'en!! Nå som Flickan er ute og vifter med babystøvet sitt hele tiden, så må det jo øke sjansene våre, eller hva? :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #1177 Del Skrevet 23. mars 2009 litt for klaff denne pp'en!! Nå som Flickan er ute og vifter med babystøvet sitt hele tiden, så må det jo øke sjansene våre, eller hva? :strix: Ja denen pp skal det klaffe, lever en liten optimist i meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #1178 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Middag og treningsplaner denne uka Tirsdag Tur Wok Onsdag Styrketrening Seifile med løk Torsdag Step eller Aerobic fiskepudding i hvitsaus Fredag Biff ? Tur? Lørdag Lang tur Gresk Moussaka Søndag fri kjøttkaker i brunsaus Endret 24. mars 2009 av Gossip girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 24. mars 2009 #1179 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Så ut som en ganske bra plan det der. Er dere litt kresne i matveien eller liker dere f.eks pastagryter ol? Ikke meningen å være rekk, tenkte bar epå oppskrifet og sånt noe Ellers er jo taco en favoritt i helgene Håper Pergoen gjør susen for dere, og jeg tror ikke du trenger å få bivirkninger selv om den virker heller jeg da Mine bivirkninger kom på dag 2 med piller... dobbel dose, men de vanligste som hodepine og hetetokter er til å leve med Håper alt er bra Endret 24. mars 2009 av Strix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #1180 Del Skrevet 24. mars 2009 Så ut som en ganske bra plan det der. Er dere litt kresne i matveien eller liker dere f.eks pastagryter ol? Ikke meningen å være rekk, tenkte bar epå oppskrifet og sånt noe Ellers er jo taco en favoritt i helgene Håper Pergoen gjør susen for dere, og jeg tror ikke du trenger å få bivirkninger selv om den virker heller jeg da Mine bivirkninger kom på dag 2 med piller... dobbel dose, men de vanligste som hodepine og hetetokter er til å leve med Håper alt er bra Kresne?! nei det vil jeg ikke si vi er Eneste jeg ikke er glad i er fiskemåltidene Pastagryter er jeg veldig glad i Hadde det i går Vi er også veldig glad i taco, men ikke hver helg Men har mye taco på hverdager da vi ikke gidder lage middag! Hm, må vel snart legge inn nye oppskrifter på matbloggen min Håper også pergo gjør susen Eneste jeg har merket til nå, er en sykt økt sex-lyst :dåne: mener ikke litt da men 3-4 ganger om dagen siden lørdag nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå