Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Gossip girl

Anbefalte innlegg

Hei jenter :) Deilig å være uten nett så mange dager :) Hare det skjed noe nytt i livene deres? Kommmer nok til å komme innom bøkene deres etterhvert, men jeg leser meg ikke opp på alle 5 dagene som har gått :fnise: Håper hvertfal alt står bra til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TittTitt

Har du hatt en fin helg, Gossip? Jeg har bare jobbet og jobbet :sukk: Imorgen sal jeg ha seinvakt, det er deilig!! :D N kommer senere idag på middag. Stekt svinekotelett, fløtegratinerte poteter og maisstuing :sikle: Gleder meg :hoppe:

Har ikke skjedd så mye i mitt liv egentlig, selvom jeg er litt sint og frustrert over jobben. Herreguuuud så slitsomt det kan være å jobbe i et "kvinne" yrke. Vi skulle absolutt hatt mer menn, bare for å gjevne litt ut. Jeg spyr av enkelte kvinner. Og er spessielt de "eldre" som er verst. :sur: Jaja, må ikke la de gå innpå meg, selvom det ikke er så lett til tider....

Håper du har det bra?! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Welcome back!! :klemmer: Å ja det er kjempedeilig å være uten nett iblant, godt med en kg pause i ny og ne! ;)

Ha en fin søndag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt en fin helg, Gossip? Jeg har bare jobbet og jobbet :sukk: Imorgen sal jeg ha seinvakt, det er deilig!! :D N kommer senere idag på middag. Stekt svinekotelett, fløtegratinerte poteter og maisstuing :sikle: Gleder meg :hoppe:

Har ikke skjedd så mye i mitt liv egentlig, selvom jeg er litt sint og frustrert over jobben. Herreguuuud så slitsomt det kan være å jobbe i et "kvinne" yrke. Vi skulle absolutt hatt mer menn, bare for å gjevne litt ut. Jeg spyr av enkelte kvinner. Og er spessielt de "eldre" som er verst. :sur: Jaja, må ikke la de gå innpå meg, selvom det ikke er så lett til tider....

MAISSTUING!!! Nå må jeg virkelig lage det snart altså! Hehe..

------------

Velkommen tilbake Golden Girl! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er ting bra og vi har hatt ei super helg :klemmer:

Hørtes ut som en deilig middag :Nikke:

Welcome back!! :klemmer: Å ja det er kjempedeilig å være uten nett iblant, godt med en kg pause i ny og ne! ;)

Ha en fin søndag! :)

Helt fantastisk med kg fri, men også data og tv fri :) Pleiet forholdet ;)

MAISSTUING!!! Nå må jeg virkelig lage det snart altså! Hehe..

------------

Velkommen tilbake Golden Girl! :)

Golden Girl? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Revenka

Har du begynt på pergo? merket noe til bivirkninger da? Krysser fingrene for at du ikke merker noe som helst :klem: Ha en fin kommende uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du begynt på pergo? merket noe til bivirkninger da? Krysser fingrene for at du ikke merker noe som helst :klem: Ha en fin kommende uke.

Ja har begynt på den :) Ingen bivirkninger til nå, men hørt at mange får bivirkningene senere i syklusen, noe med at de "virker" da :) Så får vente i spenning :fnise: Neida skal ikke ha noen bivirkninger *bank i bordet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du har hatt ei super helg. Håper den kommende uka blir like bra og at bivirkningene fortsetter å holde seg borte. :)

Spennende med pergo, håper virkelig det er deres tur nå! :Nikke:

Ha en fortsatt fin kveld!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med fin helg :) Og krysser fingre for at bivirkninger holder seg unna også fremover.

Og ser du at jeg har fått babystøv-smiley i tickeren min til ære for dere prøvere ;)

*drysse drysse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Golden Girl

:hoppe: litt for klaff denne pp'en!! Nå som Flickan er ute og vifter med babystøvet sitt hele tiden, så må det jo øke sjansene våre, eller hva? :ler::strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: litt for klaff denne pp'en!! Nå som Flickan er ute og vifter med babystøvet sitt hele tiden, så må det jo øke sjansene våre, eller hva? :ler::strix: :strix: :strix:

Ja denen pp skal det klaffe, lever en liten optimist i meg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middag og treningsplaner denne uka

Tirsdag

:trene: Tur

:spise: Wok

Onsdag

:trene: Styrketrening

:spise: Seifile med løk

Torsdag

:trene: Step eller Aerobic

:spise: fiskepudding i hvitsaus

Fredag

:spise: Biff ?

:trene: Tur?

Lørdag

:trene: Lang tur

:spise:Gresk Moussaka

Søndag

:trene: fri

:spise: kjøttkaker i brunsaus

Endret av Gossip girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så ut som en ganske bra plan det der. Er dere litt kresne i matveien eller liker dere f.eks pastagryter ol? Ikke meningen å være rekk, tenkte bar epå oppskrifet og sånt noe :jepp:

Ellers er jo taco en favoritt i helgene :fnise:

Håper Pergoen gjør susen for dere, og jeg tror ikke du trenger å få bivirkninger selv om den virker heller jeg da ;)

Mine bivirkninger kom på dag 2 med piller... dobbel dose, men de vanligste som hodepine og hetetokter er til å leve med :)

Håper alt er bra :klemmer:

Endret av Strix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så ut som en ganske bra plan det der. Er dere litt kresne i matveien eller liker dere f.eks pastagryter ol? Ikke meningen å være rekk, tenkte bar epå oppskrifet og sånt noe :jepp:

Ellers er jo taco en favoritt i helgene :fnise:

Håper Pergoen gjør susen for dere, og jeg tror ikke du trenger å få bivirkninger selv om den virker heller jeg da ;)

Mine bivirkninger kom på dag 2 med piller... dobbel dose, men de vanligste som hodepine og hetetokter er til å leve med :)

Håper alt er bra :klemmer:

Kresne?! nei det vil jeg ikke si vi er :fnise: Eneste jeg ikke er glad i er fiskemåltidene :(

Pastagryter er jeg veldig glad i :Nikke: Hadde det i går :) Vi er også veldig glad i taco, men ikke hver helg :skratte: Men har mye taco på hverdager da vi ikke gidder lage middag!

Hm, må vel snart legge inn nye oppskrifter på matbloggen min :)

Håper også pergo gjør susen ;) Eneste jeg har merket til nå, er en sykt økt sex-lyst :dåne: mener ikke litt da men 3-4 ganger om dagen siden lørdag nå :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...