*Lollipop* Skrevet 30. september 2009 #2323 Skrevet 30. september 2009 Hørtes ut som det var tid for å gi deg en
Gjest tyttebær Skrevet 30. september 2009 #2324 Skrevet 30. september 2009 Masse lykke til! Du ankommer vel legens kontor akkurat nå! Håper alt går bra
Gossip girl Skrevet 30. september 2009 Forfatter #2328 Skrevet 30. september 2009 Da var vi henvist til Haugesund. Bare å vente på brev
dreia Skrevet 30. september 2009 #2329 Skrevet 30. september 2009 Da var vi henvist til Haugesund. Bare å vente på brev Håpar brevet kjem raskt og at det er kort ventetid.
*Lollipop* Skrevet 30. september 2009 #2332 Skrevet 30. september 2009 Så bra at dere fikk henvisning videre
Gossip girl Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #2333 Skrevet 1. oktober 2009 Vet ikke helt om jeg likte makeoveren av KG : Må kanskje bare bli litt vant med an.
Gjest faerytale Skrevet 1. oktober 2009 #2334 Skrevet 1. oktober 2009 Vet ikke helt om jeg likte makeoveren av KG : Må kanskje bare bli litt vant med an. Samme her... men etter en stund vet vi nok ikke om annet
Knøttet Skrevet 1. oktober 2009 #2335 Skrevet 1. oktober 2009 Samme her... men etter en stund vet vi nok ikke om annet Hehe, akkurat det jeg også tenkte. Akkurat nå sitter jeg på skolen, og det irriterer meg at jeg ikke får blokkert de hersens pop-up-reklamene ...
*Lollipop* Skrevet 1. oktober 2009 #2336 Skrevet 1. oktober 2009 Det var veldig uvant ja Men når jeg tenker over det så var jeg inne på KG før forrige makeover og jeg kan faktisk ikke huske åssen det så ut før....
SøsterLiten Skrevet 1. oktober 2009 #2337 Skrevet 1. oktober 2009 Heia! Tenkte jeg skulle innom og hilse på og lese litt hos deg Hva slags henvisning er det du har fått til Haugesund? Fertilitetsklinikk? Må inrømme at jeg ikke orket å lese gjennom alle dine 117 sider... bare de 5 siste.. Var det intervju til beredskapshjem du hadde besøk fra bv fra? nysgjerrigper jeg altså!!! Ha en fin kveld Gossipgirl! vet forresten ikke helt om jeg liker makeoveren jeg heller... men så er jeg ikke så god på forandringer heller da... hehe...
Gossip girl Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #2338 Skrevet 1. oktober 2009 Heia! Tenkte jeg skulle innom og hilse på og lese litt hos deg Hva slags henvisning er det du har fått til Haugesund? Fertilitetsklinikk? Må inrømme at jeg ikke orket å lese gjennom alle dine 117 sider... bare de 5 siste.. Var det intervju til beredskapshjem du hadde besøk fra bv fra? nysgjerrigper jeg altså!!! Ha en fin kveld Gossipgirl! vet forresten ikke helt om jeg liker makeoveren jeg heller... men så er jeg ikke så god på forandringer heller da... hehe... det ar alt for mange sider Vi er henvist til LAP og AIH på sykehuset, men om vi får det er det haugesund som bestemmer. Det var intervju til besøkshjem vi hadde Ha en fin kveld
SøsterLiten Skrevet 1. oktober 2009 #2339 Skrevet 1. oktober 2009 lap ja... hadde det i februar jeg... Er det mistanke om endometriose hos deg? Besøkshjem er det litt som avlasningshjem? Jobber med ungdom som ofte er i avlasningshjem og er alltid like imponert over de som stiller med sine hjem og følelser til disposisjon. Gikk møtet/intervjuet bra? Håper Haugesund gir deg det svaret du vil ha da. Jeg tenkte før min lap at det var bedre å vite enn å ikke vite, men i tiden etter lap'en så tenkte jeg AUAUAUUU og at jeg aldri skulle gjort det.. hehe... Nå igjen tenker jeg at det var en bra ting å få gjort så vet vi litt mer om meg og mitt liksom. (ingen endometriose, en tett eggleder og en liten eggstokk..)
Gossip girl Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #2340 Skrevet 1. oktober 2009 SøsterLiten: Legen hadde ingen mistanker, bare jeg som vil ha sjekket det, må ha vært igjennom det for å få AIH. Besøkshjem blir alla avlastningshjem, men barn under 10 år. Gikk veldig bra, venter på tildeling av barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå