Happy Feet Skrevet 30. september 2009 #2321 Del Skrevet 30. september 2009 Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 30. september 2009 #2322 Del Skrevet 30. september 2009 Masse masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 30. september 2009 #2323 Del Skrevet 30. september 2009 Hørtes ut som det var tid for å gi deg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tyttebær Skrevet 30. september 2009 #2324 Del Skrevet 30. september 2009 Masse lykke til! Du ankommer vel legens kontor akkurat nå! Håper alt går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. september 2009 #2325 Del Skrevet 30. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 30. september 2009 #2326 Del Skrevet 30. september 2009 *håpe gyn er fornuftig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 30. september 2009 #2327 Del Skrevet 30. september 2009 *håpe gyn er fornuftig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 30. september 2009 Forfatter #2328 Del Skrevet 30. september 2009 Da var vi henvist til Haugesund. Bare å vente på brev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 30. september 2009 #2329 Del Skrevet 30. september 2009 Da var vi henvist til Haugesund. Bare å vente på brev Håpar brevet kjem raskt og at det er kort ventetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 30. september 2009 #2330 Del Skrevet 30. september 2009 Håper brevet kommer fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tyttebær Skrevet 30. september 2009 #2331 Del Skrevet 30. september 2009 Håper på kort ventetid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 30. september 2009 #2332 Del Skrevet 30. september 2009 Så bra at dere fikk henvisning videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #2333 Del Skrevet 1. oktober 2009 Vet ikke helt om jeg likte makeoveren av KG : Må kanskje bare bli litt vant med an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 1. oktober 2009 #2334 Del Skrevet 1. oktober 2009 Vet ikke helt om jeg likte makeoveren av KG : Må kanskje bare bli litt vant med an. Samme her... men etter en stund vet vi nok ikke om annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 1. oktober 2009 #2335 Del Skrevet 1. oktober 2009 Samme her... men etter en stund vet vi nok ikke om annet Hehe, akkurat det jeg også tenkte. Akkurat nå sitter jeg på skolen, og det irriterer meg at jeg ikke får blokkert de hersens pop-up-reklamene ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 1. oktober 2009 #2336 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det var veldig uvant ja Men når jeg tenker over det så var jeg inne på KG før forrige makeover og jeg kan faktisk ikke huske åssen det så ut før.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 1. oktober 2009 #2337 Del Skrevet 1. oktober 2009 Heia! Tenkte jeg skulle innom og hilse på og lese litt hos deg Hva slags henvisning er det du har fått til Haugesund? Fertilitetsklinikk? Må inrømme at jeg ikke orket å lese gjennom alle dine 117 sider... bare de 5 siste.. Var det intervju til beredskapshjem du hadde besøk fra bv fra? nysgjerrigper jeg altså!!! Ha en fin kveld Gossipgirl! vet forresten ikke helt om jeg liker makeoveren jeg heller... men så er jeg ikke så god på forandringer heller da... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #2338 Del Skrevet 1. oktober 2009 Heia! Tenkte jeg skulle innom og hilse på og lese litt hos deg Hva slags henvisning er det du har fått til Haugesund? Fertilitetsklinikk? Må inrømme at jeg ikke orket å lese gjennom alle dine 117 sider... bare de 5 siste.. Var det intervju til beredskapshjem du hadde besøk fra bv fra? nysgjerrigper jeg altså!!! Ha en fin kveld Gossipgirl! vet forresten ikke helt om jeg liker makeoveren jeg heller... men så er jeg ikke så god på forandringer heller da... hehe... det ar alt for mange sider Vi er henvist til LAP og AIH på sykehuset, men om vi får det er det haugesund som bestemmer. Det var intervju til besøkshjem vi hadde Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 1. oktober 2009 #2339 Del Skrevet 1. oktober 2009 lap ja... hadde det i februar jeg... Er det mistanke om endometriose hos deg? Besøkshjem er det litt som avlasningshjem? Jobber med ungdom som ofte er i avlasningshjem og er alltid like imponert over de som stiller med sine hjem og følelser til disposisjon. Gikk møtet/intervjuet bra? Håper Haugesund gir deg det svaret du vil ha da. Jeg tenkte før min lap at det var bedre å vite enn å ikke vite, men i tiden etter lap'en så tenkte jeg AUAUAUUU og at jeg aldri skulle gjort det.. hehe... Nå igjen tenker jeg at det var en bra ting å få gjort så vet vi litt mer om meg og mitt liksom. (ingen endometriose, en tett eggleder og en liten eggstokk..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #2340 Del Skrevet 1. oktober 2009 SøsterLiten: Legen hadde ingen mistanker, bare jeg som vil ha sjekket det, må ha vært igjennom det for å få AIH. Besøkshjem blir alla avlastningshjem, men barn under 10 år. Gikk veldig bra, venter på tildeling av barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå