Gossip girl Skrevet 7. september 2009 Forfatter #2201 Del Skrevet 7. september 2009 Er nok noen dager til TR enda *buffy* Pleier å komme mellom DPO 11 og 13. Ny dag på jobb og bare 5 dager til helg som Lucky? skrev så fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. september 2009 #2202 Del Skrevet 7. september 2009 Ny dag på jobb og bare 5 dager til helg som Lucky? skrev så fint Viktig å se det positive i alt vet du Håper også at den dårlige formen er der av en god grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. september 2009 #2203 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Ny dag på jobb og bare 5 dager til helg som Lucky? skrev så fint Nå er det snart bare fire dager Endret 7. september 2009 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 7. september 2009 #2204 Del Skrevet 7. september 2009 Det er fire dager til helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 7. september 2009 Forfatter #2205 Del Skrevet 7. september 2009 Sovna nesten hos frisøren i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 8. september 2009 #2206 Del Skrevet 8. september 2009 Sovna nesten hos frisøren i dag Håper du ble fin på håret likevel ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 8. september 2009 #2207 Del Skrevet 8. september 2009 Ja er jo litt kjipt om man våkner opp med hanekam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 8. september 2009 #2208 Del Skrevet 8. september 2009 Håper trøttheten er et godt tegn! Snaaart bare tre dager til helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 8. september 2009 #2209 Del Skrevet 8. september 2009 Ja, tør nesten ikke tilfellet jeg jinxer prøvingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 8. september 2009 Forfatter #2210 Del Skrevet 8. september 2009 Dere er så søte jenter Ble heldigvis ikke hanekam Vet ikke hva trøttheten betyr, men har hvertfall hangla siden søndag 30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 8. september 2009 Forfatter #2211 Del Skrevet 8. september 2009 Min treningsplan for uka : Tirsdag: Styrke 20 min Onsdag: Styrke 20 min + dans/aerobic 20 min Torsdag:Gå tur, 50-60 min Fredag: Styrke 20 min Lør/søn: Gå tur, 2 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. september 2009 #2212 Del Skrevet 8. september 2009 Min treningsplan for uka : Tirsdag: Styrke 20 min Onsdag: Styrke 20 min + dans/aerobic 20 min Torsdag:Gå tur, 50-60 min Fredag: Styrke 20 min Lør/søn: Gå tur, 2 timer. Så flott treningsplan da Skulle ønske jeg var like flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 8. september 2009 Forfatter #2213 Del Skrevet 8. september 2009 Så flott treningsplan da Skulle ønske jeg var like flink Det er ikke så vanskelig å skrive planen, det er værre å gjennomføre den Ligget strak ut på sofan etter jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. september 2009 #2214 Del Skrevet 8. september 2009 Det er enda lenge igjen av dagen, dette klarer du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 8. september 2009 #2215 Del Skrevet 8. september 2009 Flott treningsplan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 8. september 2009 Forfatter #2216 Del Skrevet 8. september 2009 Klare ikke stå opp av sofan, og klare ikke en gang strikke. Er slik hver kveld, føles like trett og tung i kroppen som en influensa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. september 2009 #2217 Del Skrevet 8. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. september 2009 #2218 Del Skrevet 8. september 2009 Tar du noen vitaminer om dagen eller? Jeg var også trøtt ut utslitt for et par uker siden og kjøpte da noen vitaminer som skulle gi energi og forebygge tretthet Tror det er de som har hjulpet meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 8. september 2009 #2219 Del Skrevet 8. september 2009 Klare ikke stå opp av sofan, og klare ikke en gang strikke. Er slik hver kveld, føles like trett og tung i kroppen som en influensa Sånn har jeg det også noen kvelder - *håpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 8. september 2009 Forfatter #2220 Del Skrevet 8. september 2009 Tar du noen vitaminer om dagen eller? Jeg var også trøtt ut utslitt for et par uker siden og kjøpte da noen vitaminer som skulle gi energi og forebygge tretthet Tror det er de som har hjulpet meg... Ja gått på det hele prøveperioden. Men kan jo være en lett influensa Men er kveldene som er gale Sånn har jeg det også noen kvelder - *håpe* Ja man kan jo håpe, men ikke helt der kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå