Gå til innhold

Vi prøver igjen!


Gossip girl

Anbefalte innlegg

I morgen etter jobb reiser jeg til bygda uten min mann jo :sjokkert: Var egentlig litt dum tid :klø: Men jeg skal i et utdrikkningskalas, så må reise. Hvis vi har :humpe: etter jobb i morgen og søndagkveld, blir det bra?!

Endret av Gossip girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest faerytale
I morgen etter jobb reiser jeg til bygda uten min mann jo :sjokkert: Var egentlig litt dum tid :klø: Men jeg skal i et utdrikkningskalas, så må reise. Hvis vi har :humpe: etter jobb i morgen og søndagkveld, blir det bra?!

Det må jo bare gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny eggsjekk hos meg:

Jeg har et egg som skiller seg ut og nok blir det egget som stikker av. Fikk resept på ovitrelle sprøyte, og legen sa jeg måtte ta den i kveld. EL vil bli 36 timer etter denne er tatt. Vi burde ha sex i morgen sa han. Der har vi et problem. Jeg reiser kl 17 i dag og blir borte til søndag ettermiddag Spurte om vi kunne ta sprøyta lørdag morgen slik jeg forskøv det litt. Kunne det, men han kunne ikke garantere at EL ikke kom av seg selv. Hva tenker dere?! Holder det med sex i ettermiddag og søndag ettermiddag?! Hater dette med å time sexen Og dette er det ene tidspunktet på mange måneder der vi er i fra hverandre, snakk om teit :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Mannen kan aboslutt ikke være med? Jeg hadde tvunget mannen min med :fnise: Er jo en mulighet å ta sprøyta i morgen, men som legen sier så kan EL komme av seg selv og da har vel ikke sprøyta noe å si?

Kjedelig altså! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sies det ikke at man kan ha sex før EL siden det holder seg en stund? I mange av bøkene jeg har lest så anbefales det til og med at man har sex like før. Så hvis dere har idag og på søndag, samtidig som at du tar sprøyten idag, så bør det jo holde...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at det kræsher for dere da :( Men det bør jo gå bra hvis dere har sex før du drar og med en gang du kommer hjem.. Hvis det ikke finnes noen annen utvei så :sjenert:

Ha en riktig fin helg hvertfall !! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at dere er borte hva hverandre akkurat denne helgen. Men - krysser fingrene for at det holder med :humpe: i dag og på søndag. Håper så inderlig det er deres tur nå! :jepp:

God tur og god helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest faerytale
Han ser surmulen og irritert nå, men han ble med :forvirret:

Jaja, det får han bare være ;) Hallo, han får ha sex - det burde han jo være fornøyd med? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du får med deg mannen da, selvom han surmuler litt nå så kommer han nok ikke til å angre ;)

De sier jo at annenhver dag holder da, men litt påfyll i morgen skader jo ikke akkurat :fnise:

Ha en super helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, det får han bare være ;) Hallo, han får ha sex - det burde han jo være fornøyd med? :fnise:

etter to årsprøving er sex i el tiden mer plikt en fornøyelse. Så tror ikke kan er så fornøyd :( Men men

Så bra at du får med deg mannen da, selvom han surmuler litt nå så kommer han nok ikke til å angre ;)

De sier jo at annenhver dag holder da, men litt påfyll i morgen skader jo ikke akkurat :fnise:

Ha en super helg :klemmer:

Ja annenhver dag heter det, men med EL på søndag er lørdag dagen som fuker best sier legen. Mannen har jo ikke topp kvalitet på sine svømmere, de trenger litt tid men heller ikek for lang tid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...